|
Lähettäjä: Bink
Päivämäärä: 15.12.25 22:25:42
Ehkä työnantajalta tulleet herkkukorit, jossa on aina jotain omituista säilykettä, hyytelöä tms. jota en syö. Sitten ne hautautuu kaapin perälle ja heitän ne lopulta roskiin vanhentuneina. Voisi varmaan antaa eteenpäin, mutta en kehtaa, kun en itsekään niitä syö, niin tulee olo, että tuskin kukaan muukaan.
Yksi miehen sukulainen ostaa välillä ihan krääsää, esim. iso tonttu, joka ei yhtään sovi meidän tyyliin. Tykkään esim. olkipukista kuusen alla, en mistään pinkistä jättitontusta. Lapsetkin pelkää sitä, niin en voi joulun aikaan tunkea sitä edes heidän huoneeseen. Pitäisi pistää myyntiin, kun vie ihan turhaa tilaa.
Yhteistyökumppaneilta on tullut myös kaikkea turhaa, yleensä yksi kaupparatsu tuo heidän varastostaan ylijäämäkamaa. Esim. rantakassi, joka on ruma. Ollut nyt vuoden mun työpisteellä kun kukaan työkaverikaan ei tarvinnut. Kerran tuli logollinen kuumavesipullo. Pieni kylmäkassi, johon mahtuu yksi eväsrasia tai kaksi kaljaa. Aivan turhake. Samoin jotkut mukit on niin turhia. Kaapit täynnä muutenkin astioita ja sitten 1-2 ihan eri sarjan mukia. Yleensä jätän nuo töihin taukotilaan mukeiksi. Olen yrittänyt tällekin sanoa, että en tarvitse mitään, kun en halua sitä krääsää, mutta ei auta.
Mutta läheisiltä olen kyllä yleensä saanut hyödyllisiä tai ihania lahjoja. Yhdessä toisessa ketjussa valitin taannoin lahjakorteista. Ne eivät ole niin mieleeni, mutta ei ne nyt turhia / kamalia ole. Harmittaa vaan, jos jäävät käyttämättä.
|