|
Lähettäjä: s
Päivämäärä: 15.12.25 16:26:56
Itselläni on monta pienipalkkaista fyysistä vanhaa työtä, joihin voin käytännössä ilmoittaa, että koska olen taas tulossa. Sikalatyöntekijöitä esimerkiksi ei ole kovin helppo löytää, eikä tällä alueella tunnu olevan tunkua varastotöihinkään, vaikkei paskaa tarvikaan haistella. Olen oikeasti pienikokoinen rimpula, mutta kun olen mennyt itse sinne rengasliikkeeseen ja kysynyt, että pääsenkö sesonkiavuksi, niin heti on kahden viikon työt sovittu ja on saanut saman tien aloittaa. Sekään paikka ei ollut missään auki ja palkkakin oli lopulta ihan hyvä. Voin tehdä toiminimellä tallien lomituksia, toki sitä olen harrastanut palkkatyön ohessakin jonkin verran vuorotyön sallimissa rajoissa muutenkin, parille tutulle tallille, jotka tarvii sen vapaan aamun joskus ja jouluna. Saisin luultavasti aika äkkiä kuitenkin kasaan isomman ringin ja enemmän päiviä.
Toki, jos asuu jossain kaupungissa kerrostalolaatikossa ja työpaikan pitää olla kävelymatkan päässä tai sinne pitää päästä bussilla klo. 7, niin se rajaa tarjontaa merkittävästi.
|