|
Lähettäjä: Saku
Päivämäärä: 15.12.25 14:11:11
Kiitos asiallisista vastauksista.
En voi kysyä kasvattajalta, hän on vaihtanut hiippakuntaa.
Olen kasvattanut koiria lähemmäs 25v, ymmärrän kyllä sukupuolieror, juoksuajat jne.
Tämä nyt vaan on ensimmäinen sakemannini.
En yleensä kommentoi epäasiallisuuksiin, mutta nyt on pakko kommentoida nimimerkki tähden tekstiä : Aika moni ostaa sakemannin, kuten myös valtio, ja niitä jos etsii laadukasta koiraa on todella vaikea saada, minäkin jonottanut tätä puoli vuotiastani 2 vuotta. Koira ei ole suomesta.
Ja lauseeseen kun kasvattaa itse niin saa juuri sellaisen kuin haluaa, on pakko myös huomauttaa että ei se kyllä ihan noin mene, sieltä esi isistäkin mistä sinulla ei ole mitään hajua niin pukkaa kyllä välillä ties vaikka mitä murhetta ja ongelmaa.
Koiran kasvattaminen on haastavaa ja pitää olla tietoinen vaikka ja mistä.
Ilmeisesti tähti ei ole koskaan kuullut kuinka koko pentue oli viallisia enemmänkin, osa jouduttiin lopettamaan tai kuoli itse alle viikon ikäisenä.
Voisin veikata että siinä ei kasvattaja ollut ihan sellaista halunnut, tai sitten että syntyy 8 pentua mistä kasvattaja joutuu korvaamaan isoja summia 6 pennun omistajalle, haluatko sinä tähti kasvattaa sellaisen pentueen ?
Ja kyllä, näin voi käydä vaikka vanhemmat olisivat näyttelytähtiä ja voitokkaita kisakoiria terveen papereilla, rodussa kuin rodussa.
|