Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oudot OmaPlussa-edut

Lähettäjä: xxx 
Päivämäärä:   14.12.25 19:51:53

"Plussa-tarjousten lisäksi saat henkilökohtaisia OmaPlussa-etuja, joilla säästät keskimäärin 20 % niistä tuotteista, joita muutenkin ostat."

Sanotaan K-plussa-sivuilla. Itse kyllä useinkin ihmettelen, mistä ne oikein niitä repivät, kun eivät ne taatusti ainakaan minun ostoksistani jotkut ole. Esim. tällä viikolla oliivit - inhoan oliiveja, joten ikinä en ole ostanut, enkä aio ikinä ostaakaan. Konetiskitabletit - minulla ei ole tiskikonetta niin arvaapa olenko ikinä ostanut ja ostanko edulla. Vehnäjauhoja tyrkytetään harva se viikko ja ne eivät kuulu ostoslistalleni, kun en niistä leivo tai kokkaa.

Re: Oudot OmaPlussa-edut

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.12.25 20:20:29

Onko sulla se asetus päällä, että saavat seurata ostoksia?

Lähettäjä: ...... 
Päivämäärä:   14.12.25 20:38:07

Minulla on se asetus päällä, että ostoksia saa seurata, mutta silti tulee OmaPlussa-etuja usein sellaisista tuotteista, mitä en ole edes koskaan ostanut.

Lähettäjä: Vege 
Päivämäärä:   14.12.25 21:19:42

Sama täällä. Joskus on kyllä sellaisia, mitä olen ostanut kun, mutta yllättävän usein ei. Minulla on oma etuna monesti jotain kalkkunaleikkeitä tms. Olen ollut yli 20 vuotta kasvissyöjä, enkä ihan varmasti ole koskaan ostanut mitään lihaa, koiran herkut pois lukien.

Lähettäjä: Vege 
Päivämäärä:   14.12.25 21:20:53

Niin ja usein on myös kahvia. En ole koskaan juonut kahvia. Ehkä kerran kahdessa vuodessa olen ostanut paketin jos on jotkut juhlat ollut.

Päivämäärä:   14.12.25 21:30:20

Onpa jännä. Itsellä pääosin tuotteita mitä ostanut.

Lähettäjä: Sunika 
Päivämäärä:   14.12.25 22:15:52

Minulla on usein tuotteita mitä muutenkin ostan, mutta välillä sellaisia mitä en ole koskaan ostanut. Ehkä siinä vain kokeillaan, että oletko niistä kiinnostunut.

Päivämäärä:   14.12.25 23:12:14

Mulla taas on hyvinkin tarkkoja ja usein tuotteita mitä ostan tai samankaltaisia.

Lähettäjä: Jjoo 
Päivämäärä:   14.12.25 23:44:41

Ei mee tasan nää, mulle pipareita alessa ja miehelle ilmainen Fazerin sininen lähikaupan täsmäalena

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.12.25 01:27:27

Mulla on vähän väliä omaplussana lihapiirkoita. En edes muista, koska olisin ostanut niitä.

Lähettäjä: Tavis 
Päivämäärä:   15.12.25 12:58:21

Sinnehän laitetaan mukaan niitä tuotteita, mitä sattuu olemaan liikaa keskusvarastolla joutilaana. Kun alkaa eräpäivät lähestyä, niin viikon alekampanja vähentää inventaaria loistavasti.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   15.12.25 13:03:24

Niitä voi myös räätälöidä esim. oman ruokavalion mukaan. Se ei kuitenkaan tarkoita mitään; esim. vegaanilla on tällä viikolla salamia ja briejuustoa :D

Lähettäjä: vege 
Päivämäärä:   15.12.25 13:49:09

Ja taas oli tälle kasvissyöjälle omaetuna Popsi nakkeja. Nam Nam

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.12.25 13:52:21

Ei kyllä minullekaan pääsääntöisesti tarjoa niitä tuotteita, joita ostan.

Tällä hetkellä näyttäisi olevan yllättävänkin osuvat valinnat.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.