|
Lähettäjä: ,
Päivämäärä: 14.12.25 12:27:53
Plussaa suht vakaa työpaikka, palkat juoksee yleensä oikein, lomat on asialliset. Saa vaikuttaa omaan työhön paljon ainakin minun pestissä, erittäin itsenäistä työtä. Henkilöstöetuihin alettu panostaa jonkin verran viime vuosina.
Miinuksena surkea palkka, paljon töitä, päivät venyy, ylitöistä ei makseta. Palkat tulee taulukoista, niihin ei voi itse vaikuttaa. Jähmeä byrokratia, "ei kuulu minulle/en tiedä" -asenne organisaatiossa, sijaisia ei ole mistä ottaa, muut tekevät poissaolijoidenkin työt. Tämä oli myös aika osuvasti sanottu: " Negatiivista on, että jokainen mistään mitään tietämätön kuntalainen kuvittelee olevansa kunnan työntekijän esimies ja osaavansa työt paremmin, sekä tietävänsä työntekijän työkuorman ja aikataulun jossa asiat voivat edetä tarkemmin kuin työntekijä itse. Lisänä valtuutetut, jotka ammattitaidottomina ja ymmärtämättöminä sähläävät ja sotkevat, ja aiheuttavat turhaa työtä. Valtuutettuja pitäisi koskea samat koulutusvaatimukset kuin viranhaltijoitakin, että päätöksissä olisi jotain järkeä."
|