Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Huono omatunto saikusta

Lähettäjä: Lintsari 
Päivämäärä:   11.12.25 20:14:09

Noin kuukausi sitten minulla oli kahtena yönä vuorotellen niin kuuma, että heräsin hiestä märkänä ja seuraavaksi taas tärisin kylmyyttä ja sitten taas hikoilin jne. Yöt olivat todella rikkinäisiä ja olin aamulla todella väsynyt. Ilmoitin töihin, että olen kipeä enkä tule. Olin kolme päivää kotona. Oikeasti minulla ei edes ollut kuumetta, nuhaa tai kurkkukipua. Olin vain ihan tajuttoman väsynyt varmaan katkonaisista öistä. Nukuin 4 tunnin päiväunet joka päivä enkä jaksanut nousta sängystä kuin vasta lapsen tullessa koulusta kotiin.

Siitä asti olen pelännyt koska tulen oikeasti kipeäksi. En onneksi kovin helposti saa flunssia, vatsatauteja ymv. Ainakaan viime talvena en ollut saikulla kertaakaan enkä tänäkään vuonna muuten kuin tämän ”lintaus kerran”.

Onko joku muu joskus lintsannut töistä? Missä kohtaa uskaltaa antaa asian vain olla eikä potea siitä huonoa omaatuntoa. Aikaisemmin en ole tehnyt vastaavaa ja sai kyllä jäädä viimeiseksi kerraksi :(

Re: Huono omatunto saikusta

Lähettäjä: GP 
Päivämäärä:   11.12.25 20:16:51

"Ilmoitin töihin, että olen kipeä enkä tule. Olin kolme päivää kotona. Oikeasti minulla ei edes ollut kuumetta, nuhaa tai kurkkukipua. Olin vain ihan tajuttoman väsynyt varmaan katkonaisista öistä. Nukuin 4 tunnin päiväunet joka päivä enkä jaksanut nousta sängystä kuin vasta lapsen tullessa koulusta kotiin."

No olisiko siitä työnteosta tullut mitään jos olet ollut tuossa kunnossa?

Lähettäjä: hm 
Päivämäärä:   11.12.25 20:18:40

Teen työkseni asiakastyötä, jossa ei juuri ole varaa virheisiin sen vuoksi ettei huonojen yöunien vuoksi jaksa keskittyä tai väsyttää. On paljon suoraselkäisempää perua asiakastapaamiset kuin mennä paikalle puolenkuntoisena. Omalla kohdalla perussairaus tekee jo sen, että mahdollinen flunssa pahenee ellen älyä jäädä lepäämään heti kun väsymys alkaa. Olen selvinnyt pari kertaa aika vähäisellä muutaman päivän poissaololla, kun jotkut työkaverit ovat saattaneet olla kaksikin viikkoa sitten keuhkokuumeessa, kun ovat sinnitelleet väkisin lääkkeiden voimalla töissä vähän liian pitkään.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.12.25 21:04:13

"Siitä asti olen pelännyt koska tulen oikeasti kipeäksi."

Miksi?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.