Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tatuoinnit wt?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.12.25 19:40:36

Tuli tuosta wt-ketjusta mieleen, moni näyttää pitävän tatuointeja wt-merkkinä. Mitä mieltä olette?

Omasta mielestäni tatuoinnit on kyllä vähän eilistä. Itse olen elänyt vahvasti aikakautta, ehkä n. 2012-2017, jolloin tatuoinnit olivat erittäin haluttuja. Jossain vaiheessa haluttiin tatuointeja mahdollisimman paljon, esim koko käsi täyteen. Sitä ennen oli jos jonkinmoista unisiepparia, kelloa, ruusua, sisustustekstiä, ym. Nyt kun katsoo kavereiden 10v takaisia hihoja, täytyy sanoa, että onneksi itsellä ei ole.

Yhä useamman olen myös kuullut harmittelevan tatuointejaann

Miten on? Kadutko?

Re: Tatuoinnit wt?

Lähettäjä: Lalla 
Päivämäärä:   11.12.25 19:54:26

Kadun tatuointejani ja jos olisi rahaa pistää niiden poistoon niin poistattaisin. Ikää on nyt 43 vuotta ja tatuoinnit otin 15 vuotiaana rippikoulu rahoillani. Juuri sillä tavalla, että ensimmäiseen äitini vei minut tatuointi liikkeeseen ja minulla ei ollut mitään muuta ajatusta mennessä kuin se, että haluan tatuoinnin. Oli hetki aikaa selata kansioita ja tehdä päätös, aika paljon on maku muuttunut tuosta ajasta. Siitä muutama kuukausi kävin ottamassa toisen tatuoinnin ihan omatoimisesti ja se oli ihan yhtä hyvin suunniteltu :/ Ovat tietysti vielä sellaisilla paikoilla, että käytän kesälläkin vaatteita jotka peittävät ne vaikka olisi kuinka kuuma.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   11.12.25 20:36:47

Mulla on molemmissa olkapäissä pieni tatuointi. Otin 2000 luvun alussa. En ole katunut kumpaakaan. Ikää 57 v.

Päivämäärä:   11.12.25 20:43:12

Tänä päivänä tatuoinnit on pikemminkin classy kuin wt. Erittäin kauniilla naisilla on usein tatuointeja, ainakin suurissa kaupungeissa. Tatuoinnit ovat taidetta.

Lähettäjä: ,, 
Päivämäärä:   11.12.25 20:46:10

Tatuoinnit ovat rumia ja kaulatatuoinnit kaikista rumimpia.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   11.12.25 20:47:25

Nykyisin on paljon trendikkäitä artisteja, jotka ovat koulutettujen naisten suosiossa. Esimerkiksi Julia Haaranen ja Niia Kwitek sekä monet muut ovat upeita artisteja, joiden tatuoinnit ovat kauniita taideteoksia.

Päivämäärä:   11.12.25 20:49:49

En ole kyllä yhtään nättiä, aikaa kestävää tatuointia nähnyt. Joo tuoreena ehkä, jos on todella taitava tekijä, mutta iho elää ja kuvat alkavat ajan kanssa näyttää erittäin tuhruisilta. En kyllä mitenkään päin classyksi sanoisi :D

Lähettäjä: Juu tuota 
Päivämäärä:   11.12.25 20:57:44

"Tänä päivänä tatuoinnit on pikemminkin classy kuin wt. Erittäin kauniilla naisilla on usein tatuointeja, ainakin suurissa kaupungeissa. Tatuoinnit ovat taidetta."

Vai oikein classy :D! Kyllä ne nyt vaan on ihan vieläkin pelkkää wt:tä, taidetta tai ei.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   11.12.25 21:00:29

Classy, jaa a… tiedätkö edes mitä tuo sana tarkoittaa? Ei kuulu ollenkaan tähän wt tatskatopiciin.

Päivämäärä:   11.12.25 21:08:26

Eivät ole enää wt. Nykyisin tatuointeja on eniten koulutetuilla nuorilla naisilla. Toki korkeakoulutettujen tatskat ovat siroja eivätkä mitään wt-pääkalloja.

Lähettäjä: Rem 
Päivämäärä:   11.12.25 21:08:47

Tatuoimaton iho on tylsä ja ruma.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   11.12.25 21:09:26

Tatuoinnin naisilla on turn off. Karsean näköisiä.

Lähettäjä: ddd 
Päivämäärä:   11.12.25 21:10:30

olen 38v. yksi tatuointi ollut 20 vuotta ja toinen suunnitteilla. En kadu eikä voisi vähempää kiinnostaa mitä muut (varsinkaan jollain nettipalstoilla) on niistä mieltä :)

Päivämäärä:   11.12.25 21:15:21

Selässä on pieni tatuointi vuodelta 2008. En kadu. Haluaisin tehettää toisenkin mutta on ollut mutkia matkassa ettei ole tullut toteutettua. Ei kiinnosta mitä kalkkikset ovat niistä ja minusta mieltä.

Lähettäjä: Ihan sama 
Päivämäärä:   11.12.25 21:17:38

Olen töhertänyt itse, pidän niistä eikä kiinnosta vttuakaan pitääkö joku muu.

Lähettäjä: Sol Angelica 
Päivämäärä:   11.12.25 21:45:32

On montakin tatuointia ja lisää tulossa koko ajan.
Hitsi miten mä unohdinkin ottaa huomioon hötöleidien mielipiteet kun lähdin ensimmäistä aikanaan ottamaan. Kylläpä mua nyt harmittaa ja surettaa tosi paljon että mä oon jonkun tuntemattoman oman elämänsä hyacinth bucketin mielestä ruma.

Lähettäjä: 123 
Päivämäärä:   11.12.25 21:59:23

Hötölässä roikkuminen on niin wt. Tuskin tatuoituja kiinnostaa wt-hötöleidien ja -setien mielipiteet.

Lähettäjä: nisse 
Päivämäärä:   11.12.25 22:04:41

Kyllähän tatuoinnit on aika wt yhä mutta mitä väliä että joku on wt? Kai ihan sama minkä yhteiskuntaluokan edustajalta näyttää, eikö!

Lähettäjä: ,, 
Päivämäärä:   11.12.25 22:05:25

Ettekö ole ig:ssä? Kauniit nuoret naiset ovat nykyisin tatuoituja. Jopa ammattiurheilijoilla on tatuointeja.

Päivämäärä:   11.12.25 22:11:17

Erittäin rumia.

Lähettäjä: huh 
Päivämäärä:   11.12.25 22:24:46

"Lähettäjä,,

Päivämäärä11.12.25 22:05:25

Ettekö ole ig:ssä? Kauniit nuoret naiset ovat nykyisin tatuoituja. Jopa ammattiurheilijoilla on tatuointeja."

Wt ne ovat silti.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   11.12.25 23:46:58

Tosi vähän näkee hyviä tatuointeja jotka on tehty kauan sitten. Tutullakin jotkut teini-iässä teetetyt ruusut ym. näyttävät hevosen paskakasoilta, ei mitään muotoa, pelkkä levinnyt musteläjä. Niitä samanlaisia on joka paikassa, teksteistä ei saa selvää, kuvat levinneet.

Enkä ymmärrä nykyistä tyyliä, että tatuoidaan ensin kaula, kasvot ja kämmenselät. Ennen ne olivat viimeiset paikat.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.12.25 00:02:16

Hylkäävä vika naisessa.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   12.12.25 01:45:49

- , eihän sinulla ole koskaan ollut mahdollisuutta päästä valitsemaan minkäänlaista naista, niin miten voisit sellaisen hylätäkään?

Päivämäärä:   12.12.25 02:29:47

Ei tosiaan ole minun makuuni. Rumentavat naista, varsinkin isot tatuoinnit.

Lähettäjä: abba 
Päivämäärä:   12.12.25 06:13:35

Nykyään lähes kaikilla on tatuointi, on enemmänkin harvinaista ettei ole. Että se siitä wt.

Jos haluaa halventaa, tekemättä itsestään wt, niin kannattaisi selvittää ihan alkujaan mitä se white trash tarkoittaa ja merkitsee.

Lähettäjä: Eipä luokitella 
Päivämäärä:   12.12.25 07:10:12

Piti oikein katsoa mitä tuollainen amerikkalainen termi tarkoittaa koska inhoan näitä lyhennyksiä jotka eivät ole suomea.

Valkoinen roskasakki harrastaa näköjään tatuointeja mutta onko suomalaisessa yhteiskunnassa tuollainen ryhmä oikeasti?
Ei tuollaista lyhennettä tulisi mielestäni edes käyttää täällä.

Todellakin voi kysyä ennemmin että milloin tämä amerikkalaisuuden ihannointi kielellisessä mielessä tajutaan olevan kieltä köyhdyttävää ja torjuttava uhka. Saisi tulla muoti- ilmiöksi amerikkalaisuuden torjunta niin kielellisesti kuin kulttuurillisestikin.

Mikset kysy yksinkertaisesti että kadutko tatuointejasi jotka otit? Haluatko korostaa että ne eivät sovi tietylle ryhmälle koska ne olivat muoti- ilmiö?

Lähettäjä: kuukle 
Päivämäärä:   12.12.25 07:42:09

Googletinpa minäkin ja vaikka joku ei tatuoinneista tykkää niin en kyllä ymmärrä miten tatuoitu ihminen olisi "wt". Ennemmin laittaisin tuohon wt-tittelin alle ne ahdasmieliset, jotka ei ymmärrä sitä että jotkut pitävät tatuoinneista :)

"Valkoinen roskaväki (myös valkoroska, engl. white trash, lyh. WT) on halventava nimitys valkoihoisista ihmisistä, jotka kuuluvat alempaan yhteiskuntaluokkaan. Nimitystä käytetään muun muassa ihmisistä, joiden epäillään olevan esimerkiksi vähän koulutettuja, köyhiä, rikollisia tai asuvan puutteellisissa elinoloissa. Nimitys on yleinen Yhdysvalloissa.[1][2][3]

Kirjailija Jari Tervon mukaan Suomeen on syntynyt "oma valkoinen roskaväki", johon kuuluvat muun muassa huonosti koulutetut, epäterveellisesti syövät, homoja ja muukalaisia vihaavat, kulttuuria inhoavat ja kiihkoisänmaalliset.[4] Jari Tervon kirjoitus herätti vastustusta, sillä Tervon itsensä katsottiin sortuneen rasismiin kirjoituksellaan.[5]"

Lähettäjä: ........... 
Päivämäärä:   12.12.25 07:43:35

Nykyisin tatuointeja on korkeakoulutetuilla menestyjille. Heitä ei inkkelien vinkuminen kiinnosta

Lähettäjä: sam 
Päivämäärä:   12.12.25 07:58:31

(Näkyvät) tatuoinnit on mulle syy olla rekrytoimatta henkilöä. Samoin oravanhännät silmäripsien paikalla.

Mun tuntemat korkeasti koulutetut ja fiksut ihmiset iästä riippumatta on niitä, joilla ei ole tatuointeja tai feikattua ulkonäköä. Sitä kutsutaan klassiseksi tyyliksi.

Lähettäjä: BB 
Päivämäärä:   12.12.25 09:15:12

Aloin nauramaan, tosin hyvin hillitysti, nimimerkki sam kirjoitukselle.

sam odottaa kirjoituksensa antavan vaikutelman kovin yläluokkaisesta tuttavapiiristä ja elämäntavasta mutta paljastaa valitettavasti heikon taustansa ja erittäin kapean ajattelukyvyn, joka on muuten just sitä white trashia.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   12.12.25 10:24:35

Jokainen tehköön ihollensa mitä tykkää.

MUTTA, ei ne sovi paljaalle iholle esim linnanjuhlissa. Moni nainen jolla on koko käsivarsi täynnä töherrystä olisi voinut sen verran kunnioittaa muita pitämällä jotakin pitkähihaista päällä. Tunsin suurta myötähäpeää näitä kohtaan. Rahvaalla ei ole käytösetiketit hallussa.

Festareille, kaupungille, kauppaan, rannalle ymym ne sopii olla esillä vallan mainioisti mutta ei linnanjuhliin itsenäisyyspäivänä. Antavat kantajastaan jotenkin halvan kuvan.

Itselläkin on yksi tatuointi jonka otin 1997 mutta se ei ole otsassa, kaulalla tai käsivarressa.

Lähettäjä: kaleni 
Päivämäärä:   12.12.25 10:30:09

En tiennytkään, että rahvas pääsee linnanjuhliin.

Päivämäärä:   12.12.25 10:32:46

No nyt tiedät.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.12.25 10:38:49

Kaikki tuntemani kenellä on vähänkään enemmän tatuointeja omaavat hyvin heikon itsetunnon ja kärsivät mt-ongelmista. Tuntuu että ei hyväksytä itseään ja omaa ulkonäköä sellaisena kuin on ja siksi peitetään iho musteella.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   12.12.25 10:49:52

Pienet kivoja. Kasvojen töherrys rumaa ja esim koko käsi hirveä kuin kuoliossa. Hirveä määrä väriä ihossa ja aiheuttaako aikanaan syöpää ?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.12.25 11:29:07

Tutkimusten mukaan lisäävät riskiä lymfoomaan.

Lähettäjä: Abba 
Päivämäärä:   12.12.25 13:05:23

... Kuinka monta mielenterveysongelmaista ja heikon itsetunnon omaavaa tatuoitua ihmistä sun lähipiirissä oikein on? Ovatko kertoneet ongelmistaan ja saamistaan mielenterveys diagnooseista vai oletko ihan itse päätynyt tähän lopputulemaan, kun susta tuntuu?

Ootko laskenut kuinka monta mielenterveysongelmista ja itsetunto-ongelmista kärsivää vähemmän tai ei ollenkaan tatuoitua tunnet?

Ainakin kaikilla paremmin tuntemillani ihmisillä on jotain ongelmia ja kuormaa mitä kantavat mukanaan, on epävarmuuksia ja elämän mukanaan tuomia haasteita.
Oli tatuointeja yksi, koko kroppa täynnä tai ei ollenkaan.

Päivämäärä:   12.12.25 13:13:24

Rumia, rumia, rumia.

Ihan kamalimman näköistä on se, että on koko kroppa päätä myöden tatuoitu, mutta toinen jalka on jätetty ilman tatuointeja.

Päivämäärä:   12.12.25 14:06:52

Mielestänj tatuoinnit saa ihmisen näyttämään halvemmalta. Ei todellkaan "classylta"

Päivämäärä:   12.12.25 14:15:37

Ei Suomessa ole mitään rahvasta. Ja sekös harmittaa niitä, jotka pitävät itseään jotenkin yläluokkalaisina, kun pitäisi jotenkin pystyä todistamaan, että on parempi kuin muut.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   12.12.25 15:14:53

Mua jotenkin huvittaa tämä ketju :D

Lähettäjä: Mummeli 
Päivämäärä:   12.12.25 16:04:09

Tykkään kaikista omistani enkä pidä niitä rumina muillakaan :D

Eikä nuo ole haitannut työuraani eikä todella ole olleet haittana haastateltavillenikaan, palkkaan työntekijät ihan heidän taitojensa ja persoonansa vuoksi.

Osa vanhoista kuvistani on peitetty tai korjailtu, eihän nuo ikuisia ole.

Lähettäjä: Espoolainen 
Päivämäärä:   12.12.25 16:09:43

Kaverini on HR-asiantuntijana ja hänellä itselläänkin on tatuointeja. Aika monilla HR-asiantuntijoilla on.

Lähettäjä: hm 
Päivämäärä:   12.12.25 16:27:01

Suurin osa tatuoinneista on rumia töherryksiä. En oo koskaan ymmärtänyt niiden pointtia. Mutta, koen että ei ole mun asia mitä joku muu iholleen tekee enkä kommentoi niitä missään niin että olen tunnistettavissa, esim somessa.

Ne on vähän huvittavia ihmisiä joilla on tarve kovaan ääneen kertoa että ei kiinnosta vittuakaan kenenkään mielipide. Tulee sellainen olo että on todella huono itsetunto ja se purkautuu jopa hieman aggressiivisena puolustautumisena.

Lähettäjä: Anonyymi 
Päivämäärä:   12.12.25 16:48:33

"Ne on vähän huvittavia ihmisiä joilla on tarve kovaan ääneen kertoa että ei kiinnosta vittuakaan kenenkään mielipide. Tulee sellainen olo että on todella huono itsetunto ja se purkautuu jopa hieman aggressiivisena puolustautumisena."

Nää on näitä raivo-veloja, joiden on pakko haukkua äityleitä huonon itsetuntonsa takia.

Sekä niitä lapsellisia äityleitä, joiden on pakko ihan yhtä agressiivisesti puolusta itseään.

Päivämäärä:   12.12.25 16:54:54

Ei ole yhtään tatuointia, eikä tule. Joskus nuorena olisin halunnut hihat ja luojan kiitos en ottanut.

Tatuointi voi olla hieno jos se sopii kantajalleen, on tyylikkäästi tehty ja peitettävissä esim pitkillä lahkeilla.

Olen nähnyt paljon rumia tatuointeja ja massa tatuointeja, sekä naama, kämmen, korva ja kaula tatuointeja. Nämä kuuluvat sinne wt osastoon.

Lähettäjä: hh 
Päivämäärä:   12.12.25 17:02:55

Jos joku arvostelee sun ulkonäköä (joka on muuten todella rahvaan käytöstä), teki sen sitten omalla naamalla tai ilman naamaa nimettömänä somessa, niin ihanko tosi siitä mielipiteestä sitten pitäisi olla kiinnostunut tai ei saa kertoa ettei tuollaiset mielipiteet kiinnosta sitten tippaakaan.

Mä en tiedä kauanko kuuntelisit tai miten reagoisit hm, jonkun rahvaan kommentointiin ja yököttelyyn sun ulkonäöstäsi, sun valitsemistasi koruista tai päälle pukemistasi vaatteista?

Vaikka sitä pitäisi muistaa ohjenuora, jos olet idiootin kanssa tekemisissä, niin pidä huoli ettet itse ole sellainen, niin ei sitä aina vaan jaksa nousta asioiden yläpuolelle, sellaista se on olla ihminen. Hauskaa, että odotatte white trashilta parempaa käytöstä kuin itseltänne :)

Päivämäärä:   12.12.25 17:09:54

Noni. Saatiinhan tännekin sekaan haukuttua äitejä. Olette te uskomattomia..

Lähettäjä: Taas 
Päivämäärä:   12.12.25 17:43:24

Kulttuurista omimista.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.12.25 18:07:10

Kädet täynnä tatskoja itsellä ja samaa mieltä!

: "Lähettäjä*

Päivämäärä12.12.25 10:24:35

Jokainen tehköön ihollensa mitä tykkää.

MUTTA, ei ne sovi paljaalle iholle esim linnanjuhlissa. Moni nainen jolla on koko käsivarsi täynnä töherrystä olisi voinut sen verran kunnioittaa muita pitämällä jotakin pitkähihaista päällä. Tunsin suurta myötähäpeää näitä kohtaan. Rahvaalla ei ole käytösetiketit hallussa.

Festareille, kaupungille, kauppaan, rannalle ymym ne sopii olla esillä vallan mainioisti mutta ei linnanjuhliin itsenäisyyspäivänä. Antavat kantajastaan jotenkin halvan kuvan.

Itselläkin on yksi tatuointi jonka otin 1997 mutta se ei ole otsassa, kaulalla tai käsivarressa."

Lähettäjä: hm 
Päivämäärä:   12.12.25 18:13:27

hh: niin, ja sinä tiedät että en ole saanut osakseni arvostelua jostain asiasta? Ja kuten lukutaitoisena näet, niin kommentoin näitä aggressiivisen oloisia kovaan ääneen asiaansa kuuluttavia. Ja kyllä, on olemassa niitä ihmisiä jotka esim yökkäilee tms ja se on erittäin huonoa käytöstä. Mutta jos vähänkään seuraa keskusteluja niin huomaa (jos haluaa) että aika moni ihminen kommentoi ihan maltillisesti ja heille räyhääminen on hupaisaa katsottavaa. En tokikaan ymmärrä sitä että miksi mielipiteensä pitää mennä sanomaan vaikkapa johonkin uutiseen jossa ei puhuta tatuoinneista. Asian ohi puhuminen on ärsyttävää riippumatta siitä mikä se oikea aihe on.

Päivämäärä:   12.12.25 18:15:42

Kuinka moni edes tietää mitä wt tarkoittaa?

Päivämäärä:   12.12.25 18:52:22

Tatuoinnit ovat rumia ja kaulatatuoinnit kaikista rumimpia.

LähettäjäPäivi 
Päivämäärä:   12.12.25 19:02:43

olen jo wanha (63 v) ei yhtään tatskaa eikä edes korvisreikiä. Kukin taapplaa tyylillään....

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   12.12.25 19:12:13

"Jos joku arvostelee sun ulkonäköä (joka on muuten todella rahvaan käytöstä).."

Tämä.

Wt arvostelee toisten ulkonäköä ja piipittää mielipidettä taiteen muodosta, joka on vanhempi kuin ihmisten kirjoitettu historia.

Elä ja anna elää.

Lähettäjä: Sarkasmi 
Päivämäärä:   12.12.25 19:32:30

"Kuinka moni edes tietää mitä wt tarkoittaa?"
Sanoisin tämän ketjun perusteella että aika harva.

Päivämäärä:   12.12.25 19:35:52

".
Päivämäärä: 12.12.25 18:52:22

Tatuoinnit ovat rumia ja kaulatatuoinnit kaikista rumimpia."

Nekin, mutta melkein yököttävää on isot tatuoinnit reisissä ja jaloissa. Naisten sääret tulee olla kauniita.

Lähettäjä: The M 
Päivämäärä:   13.12.25 01:13:07

Minulla on 11 tatuointia vuosilta 2004-2025. Ikää 43v. En kadu yhtäkään, paria haluaisin korjailla kun eivät ole tehty niin hyvin kuin voisi. Kaikki nämä saa vaatteilla piiloon.
En tunne olevani wt.

Lähettäjä: Voi kauhea 
Päivämäärä:   13.12.25 01:27:13

No nythän kaikki, jotka pitää tatuointeja rumina ja osoituksena alhaisemmasta yhteiskuntaluokasta, voi pidättäytyä omissa tavallisen ihon porukoissa.
No harm done.
Ei kukaan pakota täällä enää ketään mihinkään ja pitää myös muistaa, että jos tuolla netin "mielipidepalstan" ulkopuolisessa elämässä ilmaiset mielipiteesi, vaikka sitä ei kukaan kysy, et tule luokitelluksi yhtään ylemmäksi siitä wt:stä.

Elä ja anna elää ja jos tatuoitu iho vistoo, niin katso toiseen suuntaan.

Päivämäärä:   13.12.25 01:56:14

Saa kai naisten tatuoinneista sanoa mielipiteensä? Miksi mielipiteestä joka koskee yleisesti naisten tatuointia pitää ottaa henkilökohtaisesti nokkiinsa?

Lähettäjä: Abba 
Päivämäärä:   13.12.25 04:50:40

Kerro olevasi rahvas sanomatta olevasi rahvas :)

Esim. viimeinen piste tässä ketjussa.

Lähettäjä: Asko 
Päivämäärä:   13.12.25 06:56:02

Meillä töissä ei yhdelläkään toimihenkilöllä ole tatuointia sellaisessa paikassa, joka olisi näkyvillä normaalit työvaatteet päällä. Lävistyksiä en ole nähnyt muualla kuin korvissa työntekijöilläkään. Miesvaltainen teollisuudenala. Otanta vähän yli 100 henkilöä. Yksittäisiä tatuointeja paljon. Yksi rankasti kaulaa myöden tatuoitu mies. Yhden tatuoitu sormuksen olen nähnyt toimihenkilöllä, ja se oli kyllä mielestäni outo eikä mikään kaunistus. Musta puolirinkula sormessa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.