|
Lähettäjä: En jaksa miettiä
Päivämäärä: 11.12.25 19:39:02
Äitini kyselee jatkuvasti joko olen suunitellut tälle jouluaatolle pelejä ja kilpailuja, kun olen aikaisempinakim vuosina ideoinut uusia juttuja ja se olisi niin kiva.
Olen vain odottanut hetkeä, että olisi aikaa ja energiaa siihen touhuun. Ideat täysin nollissa. Rehellisesti sanottuna tuntuu, että tuleeko sitä energiaa ennen joulua. Olen aivan loppu. Kotitöistä olen ehtinyt tehdä vain aivan pakollisimmat moneen viikkoon. Lapsen sairaus on pahassa vaiheessa ja koulun jatkoja täytyisi miettiä. Minulla on ollut nyt viikon sisään kaksi lapsen sovittua lääkäriaikaa, huomenna on taas, kaksi puhelua lapsen hoitajan kanssa ja yksi päivystys reissu. Koululla on ollut viikon sisällä kolme palaveria. Tajsuin juuri, että täytyisi jaksaa kysellä opetajalta miten lapsi etenee koulussa nyt kun ei pääse taas kouluun muutamaan päivään ja suurinosa kirjoista on koulussa. Töissäkin on ehdittävä tehdä täyttä työaikaa ja edellinen vapaa minulla oli viime viikon torstaina joka sekin meni lääkärissä ja koululla. Viikonloppuna onneksi kaksi vapaata. Joululahjat ovat ihan vaiheessa. käsityöt ovat jääneet lankojen ostoon ja kauppoihin en ole ehtinyt.
Joten olisin hyvin kiitollinen jos jollain olisi valmiita ideoita peleihin/ kolpailuihin eikä minun tarvitsisi alkaa pähkäämään ja googlettelemaan niitä. Meitä on koolla 7 aikuista ja kolme lasta (12-16vuotiaita). On ollut esim aliasta, joululaulujen päättelyä emojien avulla, ristikkoa ymv mitä voi ratkoa joukkueina. Minkään escaperoomin toteutukseen ei todellakaan ole pateja vaikka tulisi idea valmiina. Sellaisen tein jonain jouluna.
|