Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pelejä ja kilpailuja jouluksi?

Lähettäjä: En jaksa miettiä 
Päivämäärä:   11.12.25 19:39:02

Äitini kyselee jatkuvasti joko olen suunitellut tälle jouluaatolle pelejä ja kilpailuja, kun olen aikaisempinakim vuosina ideoinut uusia juttuja ja se olisi niin kiva.

Olen vain odottanut hetkeä, että olisi aikaa ja energiaa siihen touhuun. Ideat täysin nollissa. Rehellisesti sanottuna tuntuu, että tuleeko sitä energiaa ennen joulua. Olen aivan loppu. Kotitöistä olen ehtinyt tehdä vain aivan pakollisimmat moneen viikkoon. Lapsen sairaus on pahassa vaiheessa ja koulun jatkoja täytyisi miettiä. Minulla on ollut nyt viikon sisään kaksi lapsen sovittua lääkäriaikaa, huomenna on taas, kaksi puhelua lapsen hoitajan kanssa ja yksi päivystys reissu. Koululla on ollut viikon sisällä kolme palaveria. Tajsuin juuri, että täytyisi jaksaa kysellä opetajalta miten lapsi etenee koulussa nyt kun ei pääse taas kouluun muutamaan päivään ja suurinosa kirjoista on koulussa. Töissäkin on ehdittävä tehdä täyttä työaikaa ja edellinen vapaa minulla oli viime viikon torstaina joka sekin meni lääkärissä ja koululla. Viikonloppuna onneksi kaksi vapaata. Joululahjat ovat ihan vaiheessa. käsityöt ovat jääneet lankojen ostoon ja kauppoihin en ole ehtinyt.

Joten olisin hyvin kiitollinen jos jollain olisi valmiita ideoita peleihin/ kolpailuihin eikä minun tarvitsisi alkaa pähkäämään ja googlettelemaan niitä. Meitä on koolla 7 aikuista ja kolme lasta (12-16vuotiaita). On ollut esim aliasta, joululaulujen päättelyä emojien avulla, ristikkoa ymv mitä voi ratkoa joukkueina. Minkään escaperoomin toteutukseen ei todellakaan ole pateja vaikka tulisi idea valmiina. Sellaisen tein jonain jouluna.

Re: Pelejä ja kilpailuja jouluksi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.12.25 20:14:44

Pictionary. Pictionary on siis peli, jossa pitää saada oma joukkue arvaamaan joko sana tai sanonta piirtämällä.

Satuhieronta. Teitä on tasaparit. Sama satu hierotaan kahdesti, eli ensin toinen parista hieroo ja sitten toinen. Ei siis peli eikä kilpailu, vaan lämmin kosketus.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   11.12.25 20:30:47

Afrikantähti
Kimble
Alias
Trivial pursuit

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   11.12.25 20:32:21

Miksi äidille ei voi sanoa suoran ettet jaksa nyt keksiä mitään pelejä ja leikkejä, koska on sen verran raskasta oma arki.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.12.25 20:38:08

Lumipallonpiilotusta

Mutta siis oikeasti, jos ei jaksa niin ei jaksa. Pyydä, että jouluvieraat tuovat mukanaan pelattavaa ja kisattavaa jos sellaista tahtovat tehdä.

Minä tilasin itselleni tuhannen palan palapelin :D

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   11.12.25 20:57:29

Nikkausmurhaaja

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   11.12.25 21:47:10

Osta valmis pakohuonepeli tai murhamysteeri!

Lähettäjä: kiva 
Päivämäärä:   11.12.25 22:27:11

Kymmenen tikkua laudalla.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   11.12.25 22:43:26

Rosollissa oli peukkua, kiva uusi seurapeli jonka lopputulosta ei voi arvata.

Lähettäjä: kiva 
Päivämäärä:   11.12.25 22:45:28

Ennen oli semmoinen hauska peli kuin Peukku-Aasi. Onko se sukua tälle?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   11.12.25 23:37:30

Piilota käärekarkkeja ympäri taloa ja sitten tee hämäriä karttoja, mitä katsomalla karkit pitää löytää. Voi olla pohjakarttakuvia, mutta vähän väärin piirretty, tai sanoilla "katso kukkaruukkuun", mutta missään ruukussa ei ole mitään. Kun löytää yhden, saa uuden kartan seuraavaa karkkia varten. Eniten karkkeja löytänyt voittaa. Sinä voit olla vain karttojen jakaja. Voittaja saa sitten kokonaisen konvehtirasian tms.

Tämä on hauskaa katsottavaa, kun ihmiset konttaavat ympäri kämppää paperit käsissä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.12.25 00:01:57

Pelatkaa Kahootia, siellä on valmiita pelejä

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.