|
Lähettäjä: -
Päivämäärä: 11.12.25 22:16:07
Voit hyvinkin olla aseksuaali. Aseksuaalisuus määritellään sillä, että henkilö ei koe seksuaalista vetovoimaa muita kohtaan. Se ei poissulje mahdollisuutta siihen, että henkilö harrastaa itsetyydytystä tai seksiä.
Itsekin olen aseksuaali, ikää nyt 34 vuotta, ja olen neitsyt. Tilaisuuksia harrastaa seksiä on ollut, mutta minulla ei ole ikinä ollut minkäänlaista mielenkiintoa edes kokeilla. Pidän joitain ihmisiä kyllä esteettisesti miellyttävinä ja saatan pitää jotakuta seksikkäänä kokematta häntä kohtaan kuitenkaan merkittävää seksuaalista halua. Tällaisen ihmisen läheisyys, halaaminen, suutelu saattaa tuntua minusta mukavalta, mutta kaikki siitä pidemmälle meneminen aiheuttaa ajatuksenakin epämiellyttävän olon.
Itsetyydytystä olen harrastanut teinistä asti melko säännöllisesti, yleensä muutaman kerran viikossa. Satisfyer on ollut hyvä hankinta. :D Saan orgasmin varsin helposti. Seksuaalinen kirjallisuus (useimmiten tosin miesten välisenä) kiihottaa minua jossain määrin, mutten juuri ikinä kuvittele itseäni hahmojen tilalle.
|