Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Olenko aseksuaali?

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   11.12.25 18:29:26

Ei nuorempanakaan haluttanut seksiä, vastakkaisesta sukupuolesta olen kiinnostunut. Näin vanhempana ei haluta seksiä senkään vertaa.

Re: Olenko aseksuaali?

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   11.12.25 18:30:42

Joo ja harrastan itsenisaastuttamista :D

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.12.25 18:30:55

Tuskin.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.12.25 18:31:35

Siltähän se vaikuttaisi, kun kerran seksi toisen ihmisen kanssa ei kiinnosta. Itsetyydytys on eri asia.

Lähettäjä: nada 
Päivämäärä:   11.12.25 18:51:19

Jos runkkaaminen kuitenkin maistuu niin et ole aseksuaali, vain seksuaalisesti hieman epätyypillinen. Mitä tältä palstalta on oppinut niin tuo oman käden suosiminen toisen ihmisen sijaan on nykyään etenkin miehillä varsin yleistä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.12.25 18:57:25

Hyvin mahdollisesti. Tutustu asiaan ja katso resonoiko se.

On paljon aseksuaaleja jotka harrastavat seksiä mielellään, ja on paljon aseksuaaleja joita ällöttää ajatuskin, ja paljon siitä väliltä. On paljon aseksuaaleja jotka kirjoittavat eroottista tekstiä, mutta eivät haluaisi kokea sitä itse. On ihan normaalia että aseksuaali masturboi, mutta toki on myös se ettei niin tee. Se on tosi laaja spektri.

Asetun sen sateenvarjon alle itsekin demiseksuaalina, sillä tunnen seksuaalista kiinnostusta ihmistä kohtaan vasta kun tunnen hänet hyvin, luotan häneen ja pidän hänestä. Ennen sitä tasoa ihmiset eivät vetoa minuun millään tasolla seksuaalisesti sen enempää kuin joku puu tai maalaus. Voin nähdä että ne ovat kauniita, ja voin nähdä miten joku voisi pitää niitä seksuaalisesti vetoavina, mutta siihen se jää.

Lähettäjä: Ööh 
Päivämäärä:   11.12.25 19:39:52

"Lähettäjä: .
Päivämäärä: 11.12.25 18:57:25

On paljon aseksuaaleja jotka harrastavat seksiä mielellään --"

Miten voi olla aseksuaali, jos harrastaa seksiä mielellään? Eikö aseksuaalilta pitäisi juuri puuttua halu seksiin?

Ymmärrän, että aseksuaali saattaa harrastaa seksiä miellyttääkseen kumppania tai koska kokee yhteiskunnalta painetta, että seksiä nyt vain kuuluu harrastaa. Mutta jos sitä harrastaa mielellään, niin miten päin siinä voi enää väittää olevansa aseksuaali?

Päivämäärä:   11.12.25 19:41:52

Aika moni nainen kertoo harrastavansa parisuhteessa seksiä vaikka ei koe itse siihen mitään intoa tai intressiä, mutta että ei se heitä haittaakaan.

Lähettäjä: Ööh 
Päivämäärä:   11.12.25 19:42:36

Wikipediasta lainattua: "Aseksuaali voi nauttia seksistä tai keskustella seksiin liitettävistä aiheista avoimesti; ero ei-aseksuaalisiin ihmisiin on ainoastaan se, ette hän (juurikaan) koe seksuaalista vetovoimaa muita ihmisiä kohtaan."

On kyllä nyt jotenkin vaikea hahmottaa, että samaan aikaan nauttii seksistä muttei tunne vetovoimaa seksikumppania tai ylipäätään ketään kohtaan.

Päivämäärä:   11.12.25 19:43:08

Orgasmi on fyysinen ilmiö.

Päivämäärä:   11.12.25 20:36:24

"On kyllä nyt jotenkin vaikea hahmottaa, että samaan aikaan nauttii seksistä muttei tunne vetovoimaa seksikumppania tai ylipäätään ketään kohtaan."

"ette hän (juurikaan) koe seksuaalista vetovoimaa"

Jos vaikka kerran vuodessa tulee sellainen olo, että seksiä saattaisi olla kiva harrastaa, ja jos se olo sattuu kantamaan varsinaiseen tekoon asti, siitä nauttii, niin kyllä on edelleen vahvasti aseksuaalinen henkilö.

Lähettäjä: ace 
Päivämäärä:   11.12.25 21:41:39

Lähettäjä: Ööh
Päivämäärä: 11.12.25 19:39:52

"Lähettäjä: .
Päivämäärä: 11.12.25 18:57:25

On paljon aseksuaaleja jotka harrastavat seksiä mielellään --"

Miten voi olla aseksuaali, jos harrastaa seksiä mielellään? Eikö aseksuaalilta pitäisi juuri puuttua halu seksiin?

Ymmärrän, että aseksuaali saattaa harrastaa seksiä miellyttääkseen kumppania tai koska kokee yhteiskunnalta painetta, että seksiä nyt vain kuuluu harrastaa. Mutta jos sitä harrastaa mielellään, niin miten päin siinä voi enää väittää olevansa aseksuaali?

Siten, että aseksuaali kokee joko hyvin vähän tai ei ollenkaan seksuaalista vetoa muihin, ei vaikuta varsinaisesti seksin harrastamiseen välttämättä mitenkään.

Lähettäjä: A-haa 
Päivämäärä:   11.12.25 21:53:34

Siis mä oon just tollanen aseksuaali, et mulla on todella korkea libido, masturboin päivittäin ja seksiäkin harrastan aina kun siihen on tilaisuus jonkun siedettävän tyypin kanssa. En kuitenkaan ole koskaan tuntenut minkäänlaista seksuaalista halua ketään kohtaan, siis yhtään enempää kuin omaa kättäni kohtaan masturboidessa.

Lähettäjä: Höpö höpö 
Päivämäärä:   11.12.25 22:04:13

Pirriä reikään vaan.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.12.25 22:16:07

Voit hyvinkin olla aseksuaali. Aseksuaalisuus määritellään sillä, että henkilö ei koe seksuaalista vetovoimaa muita kohtaan. Se ei poissulje mahdollisuutta siihen, että henkilö harrastaa itsetyydytystä tai seksiä.

Itsekin olen aseksuaali, ikää nyt 34 vuotta, ja olen neitsyt. Tilaisuuksia harrastaa seksiä on ollut, mutta minulla ei ole ikinä ollut minkäänlaista mielenkiintoa edes kokeilla. Pidän joitain ihmisiä kyllä esteettisesti miellyttävinä ja saatan pitää jotakuta seksikkäänä kokematta häntä kohtaan kuitenkaan merkittävää seksuaalista halua. Tällaisen ihmisen läheisyys, halaaminen, suutelu saattaa tuntua minusta mukavalta, mutta kaikki siitä pidemmälle meneminen aiheuttaa ajatuksenakin epämiellyttävän olon.

Itsetyydytystä olen harrastanut teinistä asti melko säännöllisesti, yleensä muutaman kerran viikossa. Satisfyer on ollut hyvä hankinta. :D Saan orgasmin varsin helposti. Seksuaalinen kirjallisuus (useimmiten tosin miesten välisenä) kiihottaa minua jossain määrin, mutten juuri ikinä kuvittele itseäni hahmojen tilalle.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.