Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pään vihlominen vas. takaraivolla, huolestunko?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.12.25 15:36:25

No niin, mulla ei yleensä ole päänsärkyä tai sitten se on tuossa otsalla.

Nyt jo kolmatta päivää vihlasee vas. puolen takaraivolla alhaalla vähän väliä. Samoin leukaperä vasemmalla on ollut arka.

Särkylääkkeillä ja lämpötyynyllä saan kivun jopa pois, mutta palaa kyllä. Laskin yöllä, että 2-20 sek. välein vihlaisi, koita siinä nyt sitten nukkua.

Onko tämä vain jotain hermosärkyä tai lihassärkyä vai voiko joku aivo- tai sydänjuttu oireilla noin??? Olen 50+ v.

Re: Pään vihlominen vas. takaraivolla, huolestunko?

Lähettäjä: Dame 
Päivämäärä:   11.12.25 15:40:18

Myös hanmasjutut voi oireilla noin. Mulla teki hammas just tuollaista jonkun aikaa ennen kuin alkoi sitten tuntua itse kivun aiheuttajassakin, että nyt ei ole kaikki hyvin

Päivämäärä:   11.12.25 15:44:26

Hammasjuttuja tai leuan lihaksia ja niitten kireyttä mietin kanssa, kun nyt on ollut elämässä ikävä ajanjakso. Jos vaikka olen jännittänyt niitä lihaksia.

Selkeästi löydän ihon pinnalta kipupisteen, jota painamalla vihlaisee. Sen takia luulen ja toivon, että on vain jotain hermovaivoja.

Lähettäjä: Röpöttäjä 
Päivämäärä:   11.12.25 18:22:28

Sulla on kalloon kiinnittyvät lihakset kipeenä. Sattuu ihan sairaasti, tiedän. Kuin puukon kärjellä painaisi kalloon. Mut liike on lääke. Kipupisteitä pitää hieroa, vaikka se sattuu ja yläkropan lihaksiin liikettä. Venyttely kannattaa myös.

Päivämäärä:   11.12.25 18:24:00

Tsekkaa niakarusetti

Päivämäärä:   11.12.25 18:24:23

Joo just..siis niskarusetti.

Päivämäärä:   11.12.25 21:04:45

Jep, kovasti olen koittanut liikettä pitää ja hieroa kanssa - ja popsinut särkylääkettä.

Nyt 3 tuntia, eikä ole vihlaissut kertaakaan! Joko se nyt loppui (ihanaa!) vai otinko sen verran ison satsin lääkettä? Aika näyttää!

Päivämäärä:   11.12.25 21:07:25

https://anna.fi/hyvinvointi/terveys/purentalihasten-hieronta-mita-voi-tehda-kotona

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.