|
Lähettäjä: Flora
Päivämäärä: 11.12.25 05:15:40
Vapaa-aika ja rahatkin menee aikalailla kokonaan hevoseen tai vahvasti lajiin liittyvään kuten oheisiin. Ja se muu aika tiiviisti töihin, koska tää touhu on älyttömän kallista, kun haluaa valmentautua min 3 x viikossa ja kisata. Aamulla aikaisin oheistreenit, töihin, tallille (puolihoidon kaltainen), kotiin suihkuun, vähän jotain ruokaa ja nukkumaan. Vkl menee usein reissussa hevosten kanssa ja jos ei, iin siltikin aika pitkälti ne päivät tallilla menee sekä teen vähän toisia sivutöitä. En käy esim kampaajalla, koska sillä rahalla saa valmennuksen ja mielestäni se raha valmennukseen sijoitettuna on hyödyllisemmin käytetty (luojan kiitos geeneille, että on luonnostaan tosi vaalean blondit, pitkät ja hyväkuntoiset hiukset, niin ei haittaa :D) Sen verran itseeni sijoitan, että laitan ripset ja värjään kulmat kotona itse, toki nuo ei montaa euroa kuukaudessa vie. Ja todellakin säästän ihan kaikissa muissakin omissa menoissani, esim ruokakaupassa olen tosi pihi ja yritän elää mahdollisimman halvalla ja itselleni ostan vain välttämättömyydet, onneksi pienikokoisena aikuisena pärjään pienellä ruokamäärällä. Myös esim asun edullisessa pienessä kerrostaloasunnossa, suosin kävelyä ja ajan autolla ihan minimisti muita kuin hevosiin liittyviä ajoja.
Se harmittaa eniten, ettei ole aikaa nähdä hevoselämän ulkopuolisia ystäviä eikä kaukana asuvaa perhettä juurikaan. Tykkään ihmisistä ja haluaisin tavata läheisiäni ja ehkä uusiakin tuttavuuksia enemmän. Ja livemusiikkia kaipaan, jos ei olisi hevosta niin halusisin käydä konserteissa ja keikoilla sekä ostaisin itselleni soittimia, musiikki on mun toinen intohimo, joka on tosin nyt jäänyt ihan hevosten jalkoihin.
Ei tässä mitään järkeä ole, mutta toistaiseksi silti vielä ainakin enemmän tämä antaa kuin ottaa, niin lopettaakaan ei osaa.
|