Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tarot

Lähettäjä: Lo 
Päivämäärä:   10.12.25 17:46:37

Heiiii, haluaisiko joku tulkita, onko tässä nyt vihdoin ja viimein se tilaisuus, että asunto menee kaupaksi eli otanko välittäjän, joka otti yhteyttä?
Jos ei niin... Onko mitään taloudellista helpotusta tulossa?

Re: Tarot

Lähettäjä: Kaarina 
Päivämäärä:   10.12.25 17:57:03

Ja mulle kans, kiitos! Vaihdanko työpaikkaa tai työtehtävää lähiaikoina?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   10.12.25 18:41:57

Olen pysynyt exästä erossa vihdoin ja viimein pian 9 kk., kovasti on halunnut takaisin.
Oliko exä hyvis vai pahis?

Lähettäjä: Mimosa 
Päivämäärä:   10.12.25 19:17:48

Onko rakkauselämässä tulossa muutoksia vai jatkanko näin taas itsekseni tyytyväisenä sinkkuelämääni?

Lähettäjä: Mmmm 
Päivämäärä:   11.12.25 07:45:46

Anyone?
Näyttääkö ensi vuosi paremmalta?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   11.12.25 08:01:42

Lo: näyttää että kannattaisi kokeilla ainakin - ei välttämättä onnistu hänkään, mutta paremmat mahdollisuudet kuitenkin tän välittäjän kanssa. Muuten ei sitä helpotusta näköpiirissä ole valitettavasti.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   11.12.25 08:02:28

Kaarina: ehkä - aivan varmaksi tätä ei vielä kerrota suuntaan tai toiseen, niin tuli vain vahva ehkä.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   11.12.25 08:02:55

M: menee enemmän sinne pahispuolelle.

Lähettäjä: Kryppysukka 
Päivämäärä:   11.12.25 08:02:57

Näkyykö minulle viiniä, laulua ja villejä miehiä?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   11.12.25 08:03:25

Mimosa: ei ihan heti, mutta aikanaan tulee joku vastaan.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   11.12.25 08:04:24

Mmmm: valitettavasti ei näytä - toivotaan kuitenkin että olis väärässä tämä tulkinta.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   11.12.25 08:05:34

Kryppysukka: ei oo eikä tuu - ei tipu lämpöö enkä sano juu... No tiiät itekki miten menee ;)

Lähettäjä: Kryppysukka 
Päivämäärä:   11.12.25 08:08:18

Jos universumi yrittää riistää viinipullon huuliltani niin menen sitten omin jaloin alkoon ja ostan sen. Nih! :D

Lähettäjä: Tupu 
Päivämäärä:   11.12.25 08:44:09

Kiva kuulla taas sinusta Aurora!

Miltä minun ensi vuosi näyttää? Monenlaista on tekellä, mutta mihin tässä nyt kannattaa satsata ja mihin ei? Entä tämä rakkaus? Luulen että periaatteessa kaikki on ok, mutta joku iso kivi hiertää. Mikä se on oikeasti?

Lähettäjä: Pilikku 
Päivämäärä:   11.12.25 08:45:40

Oi Aurorako ennustaa pitkästä aikaa, upeaa. <3
Miltä näyttää nyt tämän 5 kk vanhan parisuhteeni tilanne ja tulevaisuus?

Lähettäjä: kiitos 
Päivämäärä:   11.12.25 08:55:42

Kiitän Auroraa kesän ennustuksesta. Kyselin, mihin nettikirjoittelutsuhde deittipalstalmiehen kanssa etenee. Aurora ennusti, että suhde siitä tulee.

Tämän miehen kanssa ei kuitenkaan ikinä tavattu (vaikka kirjoiteltiin paljon), mutta toisen miehen kanssa (samalta palstalta) tavattiin pian ja suhdehan siitä tuli.

Lähettäjä: Kaarina 
Päivämäärä:   11.12.25 15:36:21

Kiitos Aurora! Toivotaan että ehkä tarkoittaisi muutosta. Vaikka on tämä nykyinenkin ihan ok, ei siinä mitään. Kaipaisin vaan enemmän haasteita.

Päivämäärä:   11.12.25 17:17:09

Onko mulle mitään hyvää tiedossa? Vai meneekö aina vaan huonommaksi ja miltä osin?

Ja kiitos.

Lähettäjä: Susihukka 
Päivämäärä:   11.12.25 17:49:32

Uskaltaisiko sitä kysyä miten tässä kannattaisi toimia miehen kanssa. Yrittää vai ei..

Lähettäjä: Lo 
Päivämäärä:   11.12.25 18:35:35

Kiitos, toivotaan!

Lähettäjä: Ukkelikukkelikuu 
Päivämäärä:   11.12.25 20:04:23

Elämäsi muuttuu kun muutat -mäki tai -pelto loppuiseen paikkakuntaan..näinn, bööööö.

Lähettäjä: Mimosa 
Päivämäärä:   11.12.25 21:12:32

Ihanaa. Ja ei kiirettä <3

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   12.12.25 07:37:29

Tupu: kehoitetaan panostamaan asioihin mitkä tuo hyvää mieltä, vaikka aina ei kannata niitä harrastuksia tehdä vain siksi (esim liikunta) että ne toisi sitä positiivisuutta elämään, mutta negatiivisia asioita kannattaa välttää silti.
Mies ei aina anna sulle kaikkea sitä mitä haluaisit, niin se näyttäisi olevan isoin ongelma/haaste. Mieti onko nää sun toiveet/ajatukset suhteestanne realistisia, vai haaveiletko hiukan liian isosti siihen nähden mitä mies ajattelee suhteesta ja siitä mikä hänen mielestään on "sopiva" asioiden tila. Nyt teillä ei ehkä ihan ne ajatukset suhteenne tilanteesta ole tasapainossa.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   12.12.25 07:41:18

Pilikku: periaatteessa kaikki ok, mutta jokin ehkä hiukan sua häiritsee miehessä (et muuten olisi tässä kysymystä esittänyt). Anna ajan kulua ja katsele mihin suuntaan suhde lähtee menemään - onko se kuitenkaan sitä mitä haluat? Ei tämä nyt näytä että lopettaisit tällä hetkellä suhteen, mutta kannattaa miettiä hiukan syvällisemmin mitä haluat tältä suhteelta.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   12.12.25 07:44:20

Mmmm: työ/raha-asiohin ei näy muutoksia suuntaan tai toiseen, mutta rakkausrintamalla näyttäisi olevan ne suurimmat haasteet ens vuonna. Älä luota kaikkeen mitä sinulle sanotaan - sellaisia huijauksia tms tähän nousee.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   12.12.25 07:46:13

Susihukka: ehkä ei kannata yrittää, mutta itse asiasta päätät kuitenkin. Melko "väärä" mies sulle tämä kaveri näyttäisi olevan.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   12.12.25 07:49:25

Kiitos palautteistanne - kiva kuulla että on onnistunut.

Teen näitä tulkintoja sen mukaan kuin aikaa ja jaksamista on, että joskus voi mennä pidempikin aika vastaamiseen.

Lähettäjä: Tupu 
Päivämäärä:   12.12.25 09:03:58

Kiitos Aurora!

Kuulostaa oikealta.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   12.12.25 11:56:53

Hei!

Kannattaako mun jatkaa tapailua vai lopettaa, aina kun otan etäisyyttää hän taas alkaa panostamaan lisää?

Lähettäjä: Ira 
Päivämäärä:   12.12.25 11:58:03

Mitähän näkysi minun ihmissuhteistani, uuden miehen kanssa ja muistakin?

Lähettäjä: Susihukka 
Päivämäärä:   12.12.25 12:12:27

Kiitosta. Selventää jatkoa ja mitä päätöksiä minä teen

Lähettäjä: Vanha tuttu 
Päivämäärä:   12.12.25 14:29:29

Hei Aurora, kiva kun olet palannut!

Haluaisin aloittaa elämän ns. kokonaan alusta, ihan puhtaalta pöydältä. Etsin tässä vielä suuntaa. Uusi asunto, uusi kaupunki, uusi työpaikka, uusi opiskelupaikka? Jotain muuta, mitä? Löytyisikö asiaan jotain opastusta?

Päivämäärä:   12.12.25 14:31:47

Huh huh, hyvä että kysyin uudestaan.:)
Haasteet rakkauselämässä vielä kestää.
Jos vielä haluaisit katsoa minulle niin jatkuuko haasteet jonkun ihan uuden kanssa vai exäni? Toivottavasti mitään sellaista ihmettä ei tapahdu että ottaisin hänet takaisin.

Ja kiitos sulle Aurora, kiva kun olet takaisin
:)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.12.25 14:50:23

Kyllä on täsmällisiä ennustuksia, enpä olisi pystynyt tähän:

"näyttää että kannattaisi kokeilla ainakin - ei välttämättä onnistu hänkään, mutta paremmat mahdollisuudet kuitenkin tän välittäjän kanssa."

"ehkä - aivan varmaksi tätä ei vielä kerrota suuntaan tai toiseen, niin tuli vain vahva ehkä.

"ei ihan heti, mutta aikanaan tulee joku vastaan."

Lähettäjä: Jaana 
Päivämäärä:   12.12.25 18:35:18

. Ethän tule arvostelemaan Auroraa joka meille monille tuo iloa ja ilahdutusta elämään. Kiitos.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.