Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuinka kauan seksin kuuluisi kestää?

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   10.12.25 08:20:00

Mielestäsi?
Puhun nyt pelkästä yhdynnän kestosta, mikä on teidän mielestä sopiva aika sille?

Re: Kuinka kauan seksin kuuluisi kestää?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.12.25 08:31:12

Sen verran että molemmat ovat tyydytettyjä.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   10.12.25 08:41:47

10 min 43 sekuntia vähintään

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   10.12.25 08:44:50

Eihän sen montaa minuuttia tarvitse kestää. Tuo 10 minuuttiakin on tosi pitkä aika ”jyystää”.

Lähettäjä: Nippe 
Päivämäärä:   10.12.25 09:08:45

No varmasti se 10min on pitkä aika jos yhdessä asennossa paukuttaa. Mut muutama min per asento ja vaikka 3 asentoa niin ollaan 10min enkä usko että kovin moni olisi siinä tylsistynyt...

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   10.12.25 09:16:53

Ollaan molemmat nopeita ukon kanssa . En ole ikinä kelloa katsonut... Ei tuu siinä kohtaa mieleen 🤣 Sen verran hyvä että molemmat tyytyväisiä.
Ei siinä asentoja ehdi ja halua vaihdella ja pilaisi kiihkeän tunnelman 😅

Lähettäjä: Bebbu 
Päivämäärä:   10.12.25 09:20:25

Itse tykkään enemmän nuolla miehen peppua. Ei niin väliä yhdynnän kestolla.

Päivämäärä:   10.12.25 09:23:36

Mee pervo muualle .

Päivämäärä:   10.12.25 09:51:05

Väh 10min, parhaat olleet noin 20min. Olen itse aika korkealibido tyyppiä. Laatu korvaa pituuden mutta on onnea jos on laadukasta 20minuuttia tai jopa pidempään. Paljon asentojen vaihtoa, kenties jopa paikkojen vaihtoa ja tahteja jne joten ei mee pelkäksi ns jyystöksi.

Lähettäjä: us 
Päivämäärä:   10.12.25 09:54:42

Hyvää esileikkiä ja kliimaksi yhdynnässä, kokonaisuudessaan ehkä 20-30 min. Pidempään ei ole tarvetta, otetaan uusiksi jos vielä p*nettaa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   10.12.25 09:57:39

Orgasmeja ja hyvää seksiä voi harrastaa myös täysin ilman yhdyntää. Kaikki on ihan kiinni osallistujista.

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   10.12.25 10:03:00

Varsinaista yhdyntää useampi minuutti on liikaa. Olen itse lauennut parhaimmillaan parilla työnnöllä, tällöin kyllä on mies tehnyt hyvät pohjatyöt. Ollaan molemmat nopeita tulijoita, onneksi! On kokemusta myös tuntimunista, olen enempi minuuttimunan kannalla. :D

Päivämäärä:   10.12.25 10:27:07

Jyystö kyl kauheinta seksiä 🤢

Päivämäärä:   10.12.25 10:28:05

On ihanaa kiusoitella kielellä mieheni peppureikää. Mies voihkii nautinnosta. Sen jälkeen anustappi ja lopuksi ihana yhdyntä strap-onilla.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.12.25 10:31:40

Mä kyl tarviin yhdynnässä tullakseni vähintään 10min yhtäkestoista kovaa rynkytystä samassa asennossa keskeytyksettä. Pienikin tauko ni alusta lähdetään tai sit pitää todeta et ei tuu enää onnistumaan.

Päivämäärä:   10.12.25 11:28:30

"On kokemusta myös tuntimunista, olen enempi minuuttimunan kannalla. :D"

Sama. Ensimmäinen oikea poikaystävä oli tuntimuna ja se oli kamalaa. Luulin että en tykkää seksistä kun lakkasin haluamasta sitä, etukäteen jo oikein inholla ajattelin seuraavaa jyystösessiota. No sittemmin on ollut oikein kivaa seksiä useamman minuuttimunan kanssa. :D Mieluummin vaikka vähän liian vähän kuin yhtään liikaa.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   10.12.25 12:10:49

30 min vähintään. Ehtii saada useamman orgasmin.

Lähettäjä: pakkomielle 
Päivämäärä:   10.12.25 12:21:39

Välillä voi ottaa pikaset, välillä käydä kaikki asennot läpi pitemmän kaavan mukaan mutta ehkä useimmiten se 10 minuuttia riittää.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   10.12.25 23:45:48

Samaa mieltä aiempien kanssa. Mieheni kestää päivästä riippuen sen muutaman minuutin-max kymmenen minuuttia, enkä oikeasti kaipaa enempää. Siis penetraatiota, koska kaikkea muuta saa senkin edestä. :D
Koko homma kestää päivästä ja fiiliksestä riippuen 15 minuutista 2 tuntiin, mutta penetraatio tosiaan on se nopein juttu.

Päivämäärä:   11.12.25 00:01:27

Miehen tulemiseen asti.

Päivämäärä:   11.12.25 05:16:07

Kymmenen minuuttia on törkeää liioittelua. Teiltä menee ajantaju, normi yhdyntä ihmisellä kestää min-kaksi. Kellottakaa.

Päivämäärä:   11.12.25 14:26:05

Ei me yleensä sitä putkeen kauaa tehdä, välillä mies sormettaa tai nuolee. Aika pieni osa se loppujenlopuksi joskus on seksiä.

Päivämäärä:   11.12.25 15:27:28

Kylläpä on ihmisillä erilaisia tapoja ja haluja!

Kyllä minusta miehen tulee kestää tarvittaessa noin puoli tuntia. Ei sitä tosiaan tarvitse kokoajan nakuttaa vaan vähän eri tyylisesti tempoa ja suuntaa ja asentoa vaihdellen. Pidätellä sitten, jos meinaa tulla.

Sitten tarvittaessa pikainen 1 min.

Ja esileikistä minä en juuri välitä. Suoraan mieluiten lyhyen pussailun jälkeen asiaan.

Päivämäärä:   11.12.25 16:05:41

Illalla aloitetaan ja aamulla lopetetaan.

Lähettäjä: se on 
Päivämäärä:   11.12.25 18:07:56

Tasan niin kauan kuin se tuntuu molemmista hyvältä. Mikä tahansa alle minuutista useisiin tunteihin (taukojen kanssa vieläkin pitempiin aikoihin) on ihan ookoo, jos se vaan on molemmille kivaa.

Päivämäärä:   11.12.25 20:33:24

Voisin koko illan kiusoitella hellästi mieheni peppua kielelläni, hemmotella ihanaa miestäni. Sen jälkeen hyväilyä anustapilla ja myöhemmin strap-onilla. Rakastan miestäni paljon. Niin hänkin minua. Usein saan nuolemista omallekin pepulleni.

Lähettäjä: Bubbe 
Päivämäärä:   11.12.25 21:25:26

Bebbu satuilee muna kädessä. Anaalifriikki mies siellä höpinöitten takana.

Seksin ei kuulu kestää niin tai näin kauan. Siinä menee fiiliksestä riippuen mikä menee. Jos miehen pitää varustautua uudestaan vaikka sen jälkeen kun on nuollut, niin odotellaan kun ei se mikään parikymppinen kone enää ole. Joskus ei ota niin kunnolla eteen, joskus ei oma kehoni meinaa toimia, sitten saatan sanoa että senkus annat tulla ja tulee puolikovalla. Sitten kun kumpikin on hyvässä vireessä niin saattaa siinä puolisen tuntia mennä pyöriessä.

Päivämäärä:   11.12.25 22:03:18

"Bebbu satuilee muna kädessä. Anaalifriikki mies siellä höpinöitten takana."

Ehei, olen uskova nainen mutta pidän homomiesseksistä. Olen aivan oikea nainen.

Lähettäjä: Kvcf 
Päivämäärä:   11.12.25 22:56:11

Voi vttu ihanko tosissaan tällaista kysytään??

Lähettäjä: Minusta 
Päivämäärä:   11.12.25 23:15:53

Minuuttimuna on 100x parempi kuin tuntimuna. Laatu korvaa määrän. Lisäksi seksi ei ole vain yhdyntä, vaan oikeastaan parasta siinä on se kaikki muu. Menisi järki, jos pitäisi jyystää enemmän kuin 5min. Oon maailman onnellisin nykyisen kumppanin kanssa seksielämän suhteen, kun hän tulee herkästi ja saa minullekin parhaimmat orgasmit.

Lähettäjä: Jaana 
Päivämäärä:   11.12.25 23:24:23

EU-direktiivin mukainen suositusaika on 7 min. 30 sekuntia ja siitä kolmanneksen saa käyttää esileikkeihin. 20% vaihtelu on sallittu ilman erillistä sopimusta, mutta sen jälkeen pitää kysyä lupa kirjallisesti.

Lähettäjä: Hana 
Päivämäärä:   11.12.25 23:29:36

En ole kyllä minuutteja laskenut että mikä aika puuhista on prikulleen yhdyntää, mutta touhut kestää mitä vaan 15 minuutista 3 tuntiin ja yhdyntää siitä on vähintään puolet, joskus 3/4 ajasta.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.12.25 00:34:57

Ite tarviin laukeamiseen vähintään 5min, usein vähän enemmän.

Sellanen 5-10min yhdyntä olis siis mulle aika passeli. Harmi, ku nykyinen mies kestää keskimäärin 0,5-2min...

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   12.12.25 08:48:39

"Laatu korvaa pituuden mutta on onnea jos on laadukasta 20minuuttia tai jopa pidempään. Paljon asentojen vaihtoa, kenties jopa paikkojen vaihtoa ja tahteja jne joten ei mee pelkäksi ns jyystöksi."

Tuo asentojen saati paikkojen vaihtelu on taas mulla keino joka estää orastavan orgasmin. Muutama minuutti tasaiseen tahtiin samassa asennossa, niin helposti onnistuu. Kelloa en ole tositilanteessa käyttänyt :D

Päivämäärä:   12.12.25 16:52:53

"Tuo asentojen saati paikkojen vaihtelu on taas mulla keino joka estää orastavan orgasmin"

Sama. Orgasmi vaatii keskeytyksettömän stimulaation, yksikin asennonvaihdos niin orkku karkaa ja paikat vaan menee tunnottomaksi. Onneks on löytyny kumppani joka ei mitään pelletemppuilua tykkää sängyssä harrastaa <3

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.