Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi kaveri (mies) matkii ja mielistelee

Lähettäjä: Ellie 
Päivämäärä:   9.12.25 13:07:33

Tuo ärsyttää ihan suunnattomasti! :D Lapsuudessa oli myös eräs tyttö, joka matki minua. En voi sietää tuota. Mistä voisi johtua? Jos mies on kiinnostunut ja yrittää todistaa jotain, niin pieleen menee.

Esimerkiksi: Mainitsen ohimennen tilanneeni verkkokaupasta X tavaraa. Hetken päästä tämä mies laittaa viestiä tilanneensa sieltä myös. Tämä on tapahtunut pari kertaa. Ja tiedän, että molemmat kaupat ovat sellaisia josta mies ei ole ennen ostanut mitään. Sitten yhtäkkiä on kiinnostunut samoista ruuista kuin minä. Myös liikuntalajeista. Tässä nyt muutama asia.

Re: Miksi kaveri (mies) matkii ja mielistelee

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   9.12.25 13:32:18

Mitä haittaa siinä on että tekemisesi inspiroi muitakin?

Lähettäjä: se 
Päivämäärä:   9.12.25 14:08:14

Haluaa päästä pöksyihisi.

Lähettäjä: The Cowgirl 
Päivämäärä:   9.12.25 14:20:00

Toi on todella ärsyttävää.
Aikanaan eräs poikaystäväkandidaatti keksi olla niin kovin samis kaiken kanssa ettei kauaa ollut edes kandidaatti.
Loppujen lopuksi lähetteli ruikutusviestejä surkeasta yksinäisestä elämästään ja keksi vieläpä vetää nassuun erästä herraa, jonka kanssa mulla oli ilmeisesti liian hauskaa baarissa.
Hyi stna, ällöttää vieläkin.

Lähettäjä: Ellie 
Päivämäärä:   9.12.25 14:52:33

Olisikin vain inspiroitumista. Tuo on valitettavasti ihan eri asia.. Itse asiassa aika mielenkiintoinen ilmiö. Jos miehen tarkoitus on lähentyä, niin tuossa käy juuri päinvastoin. Tuollainen ei vaikuta aidolta, yrittää esittää jotain muuta kuin on?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.12.25 15:04:56

No onpa outo ärsytyksen aihe. Ite loukkaannun verisesti jos ei kaikki heti tajua lukea ohimennen suosittelemaani kirjaa tai katsoa sarjaa tai kokeilla suosikkiruokaani :D

Kuten britit sanovat, imitaatio on ihailun vilpittömin muoto.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.12.25 16:00:23

Eivät omaa persoonaa joten tekevät omansa kopioimalla muita. Mulla oli kans yks matkija, tosin naispuolinen. Hän hankki jopa samoja lemmikkejä kuin minä ja heti kun mainitsin jostain huonerempasta niin hän toimi samoin. Osti saman puhelimen kuin minä, värjäsi hiukset heti perässä saman väriseksi ja alkoi harrastamaan kaikkea kuten minä. Se oli kyllä ahdistavaa. Silloin blogit oli vielä muotia, joten hänkin teki koska minäkin ja kopioi täysin bloginimeni ja bannerin desingnin mutta muutti omalla nimellään/omalla naamallaan jne. Onneksi lopetti mutta huomaa että nykyäänkään ei omaa yhtään omaa tyyliä vaan seuraa raskaasti mikä trendaa eniten ja menee sen mukaan. En tiedä mikä on takana siinä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.