Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  VidaXL

Lähettäjä: ´ 
Päivämäärä:   9.12.25 11:56:25

Oletteko tianneet sieltä huonekaluja? Kestääkö toimitus kauan? ovatko hyvälaatuisia?

Re: VidaXL

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   9.12.25 12:10:57

Ekan ja vikan kerran. Tilasin peilikaapin, jonka piti tulla alle kahdessa viikossa. Kesti yli kuukauden, kun oli välillä hukassa useamman viikon terminaalissa, ja viimein tuli täysin pirstaleina. Jos jotain positiivista oli, asiakaspalvelun sai nopeasti kiinni ja rahat takaisin.

Lähettäjä: ***** 
Päivämäärä:   9.12.25 12:15:49

Toimitus on hidas, kyllä, itse olin tyytyväinen siihen mitä sain.

Lähettäjä: Sol Angelica 
Päivämäärä:   9.12.25 12:30:56

Yhden pöydän tilasin, toimitus oli melko hidas ja PostNord vielä hidasti sitä enemmän. Pari viikkoa saapumisen jälkeen pöydästä löytyi kosmeettinen vika, sen olisi saanut takuuseen vaihdettua mutta pöytä olisi pitänyt purkaa ja lähettää kokonaisuudessaan takaisin. tarjosivat hyvityksenä 20 lahjakortin omaan kauppaansa. En enää edes piere sitä puljua päin.

Lähettäjä: Sunika 
Päivämäärä:   9.12.25 12:36:03

Kaksi kertaa tilannut, en toki huonekaluja. Molemmilla kerroilla on tullut nopeasti ja ollut ehjiä. Toimitus ilmaiseksi kotiovelle kun vain tilaa yli sadalla eurolla.

Lähettäjä: Paljaspylly 
Päivämäärä:   9.12.25 15:20:53

Asiakkaalle olen laittanut peilikaapin, oli todella pilipali.
Kissalle ostin kiipeilypuun, ihan asiallinen sinänsä muttei kauaa kasassa pysynyt ilman vahvistamista

En suosittelisi näiden perusteella.

Lähettäjä: Sunika 
Päivämäärä:   9.12.25 18:28:31

Ihan varmasti kaikista halvimmat tuotteet ovat heikkoja niin kuin muistakin kaupoista ostetut mahdollisimman halvat.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.