|
Lähettäjä: Strawberry
Päivämäärä: 9.12.25 15:48:39
Joillain ne lähtee tosi herkästi ja ihminen pysyy yllättävän toimintakykyisenä, vaikka nivel on silminnähden ihan jossain muualla kuin pitäisi. Mulla oli tällainen tallikaveri (hänellä oli kyllä joku sairaus, mikä altisti sille), jolta meni välillä olkapää tai polvi sijoiltaan ilman suurempaa iskua. En siis ikinä unohda sitä näkyä, kun hänellä lähti hevosta taluttaessa olkapää sijoiltaan kun hänen iso hevosensa otti yllättävän säikähdysloikan, oli ihan kammottavaa katsottavaa!! Tytön olkapää oikeasti siis pomppasi aivan nurinpäin, nivel aivan epäluonnolliseen asentoon siinä mun silmien edessä. Ennen kuin kukaan meistä muista ehti tehdä mitään (paitsi vähän itse panikoin), niin likka kylmän viileästi piti toisella kädellä narusta kiinni ja talutti siten hevosen karsinaan ja siinä tallin käytävällä pamautti itse itseltään sen olkapään takaisin kuoppaansa. Pari kyyneltä silmäkulmassa totesi vaan, että arkipäivää, ei hätää. Itse olisin varmasti huutanut tuskasta, mutta hän vaan jatkoi touhua kuin ei mitään pikkasen ilme vaan meni sen jälkeen totisemmaksi. Jos vanha tallikaveriin tunnistat tästä itsesi, niin hattu päästä sun sisukkuudelle!
|