|
Lähettäjä: Piste
Päivämäärä: 8.12.25 21:03:50
Innostuin ostamaan purkin Puhdistamon Iltamagnesiumia, senhän pitäisi myös parantaa unen laatua ja helpottaa nukahtamista. Minullapa kävi päin vastoin! Olen iltaisin ottanut yhden kapselin tuntia ennen nukkumaanmenoa ja heräilen pitkin yötä, pyörin ja pyörin puoliunissani, herään vessaan aamuyöllä ja lisäksi näen tosi paljon unia. Tavallisesti en muista lainkaan nähneeni unia, tosi harvinaista että aamulla muistaisi mitään. Ja joka yö nyt näin heti siitä alkaen, kun aloitin Iltamagnesiumin. Ennen tätä otin Puhdistamon Triplamagnesiumia, myös yksi kapseli iltaisin, ja sen kanssa ei ollut mitään tällaista. Siksi innostuin kokeilemaan tätä, kun satunnaisesti ollut haastetta nukahtamisessa ja ajattelin, että tästä voisi olla enemmän tukea siinä.
Onko kellään mulla ollut tällaista, meneeköhän tämä ohi vai eikö valmiste yksinkertaisesti vain sovi minulle? Ärsyttää nukkua huonosti, mutta en haluaisi heittää purkkia poiskaan. Googlamalla löysin vaan kehuja tuotteesta miten hyvin se toimii ja unen laatu parantunut.
|