|
Lähettäjä: vaimoke
Päivämäärä: 8.12.25 17:19:52
Olen havahtunut miettimään miehen käytöstä, mielestäni se ei ole ihan normaalia
.
Esim. Kun hän on kotona on tunnelma jotenkin erikoinen, lapset ja minä olemme jotenkin "lamaantuneita" kun pelkäämme hänen reaktioitaan tai jotain.
Ulosanti on jotenkin poikkeavaa, jos hän esim. haluaa jotain ruokaa tms. alkaa kitinä minä teen kaikki työt etkä sinä tee mitään jolloin pitää alkaa arvelemaan mikä nyt on mielen päällä eli suora kommunikointi ei häneltä onnistu.
Jos teen jotain "väärin" tai mokaan niin siitä huomautellaan tai "puhutaan" kymmeniä kertoja. Muutoinkin kommunikaatio toimii oudosti, hän saattaa vastata kysymykseen jotain, sitten uudelleen kysyttäessä taas toisin, joskus jopa väittää ettei vastannut kuin kerran kun tarkistan vastauksen koska sain siihen kaksi eri vastausta. Tämä tuntuu kyllä usein hämmentävältä.
Ohjeet esim. Kotitöistä täytyy kertoa tai laittaa paperille kuin lapselle, joskus sitten ei noudata niitä kun ei muista eikä ole jaksanut lukea niitä ohjeita
Nuorena kuvitteli ihan oikeasti että "tottelen" häntä ja ihmetteli sitten kun en tehnyt niin, syytä kysyttäessä miksi oletti näin käyvän sanoi vain että kaikki ovat häntä totelleet ennen minua lapsesta saakka. Kieroitunutta sekä mielestäni outo olettamus.
Ja ei ei ole erityisen komea, eikä pukeudu mitenkään erikoisen hyvin kun joku sitä kuitenkin epäilee. Enkä edes tiedä miksi olen yhä parisuhteessa hänen kanssaan.
|