Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lähtisitkö seksittömälle parisuhdematkalle?

Lähettäjä: Gallup 
Päivämäärä:   8.12.25 12:43:38

Jos miehesi olisi seksuaalisesti haluton ja sinä et, lähtisitkö viikon, parin romanttisille kahdenkeskiselle lomalle hänen kanssaan? Siis omakustanteisesti niin että itse maksaisit omat kulusi, sen pari tonnia. Olisitko innoisssi loma-asuista, bikineistä, rannoista ja suunnitelmista, kun tietäisit että teit mitä tahansa tai näytit miltä tahansa, olipa fiilis miten rento tahansa, olisit kumppanille seksuaalisessa mielessä ilmaa?

Lähtisitkö ja maksaisitko, jos omat halusi olisivat vielä tallella?

Re: Lähtisitkö seksittömälle parisuhdematkalle?

Lähettäjä: Muhvi 
Päivämäärä:   8.12.25 12:46:44

En lähtisi. Miettisin myös koko suhteen järkevyyttä muutenkin. Itse kun haluan elää romanttisessa liitossa enkä kuin sisko ja veli.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.12.25 12:46:54

Lähtisin, jos kohde olisi itseäni kiinnostava.

Päivämäärä:   8.12.25 12:47:41

suurin osa aviossa olevista miehistä tekee niin paitsi että nainen on se haluton osapuoli ja mies maksaa kaiken, kuuntelee valitusta jne. Kotona sitten nainen kehuu tutuille kuinka oli kiva matka.

Päivämäärä:   8.12.25 12:49:13

Miksi ihmeessä ylipäätään olisin suhteessa, jossa tarpeet eivät kohtaa?

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   8.12.25 12:52:43

En kokisi, että matkalla olisi mitään tekoa seksin kanssa. Me reissataan jonkin verran ja enemmän me kotona seksiä harrastetaan kuin matkoilla. Eli omassa tilanteessani lähtisin ihan hyvillä mielin tietäen, että energiaa ei välttämättä kummallakaan riitä seksiin.

Teidän tilanne ei kyllä korjaannu matkustamalla eikä kotiin jäämällä, joten säästäisin ne rahat ja sen sijaan etsiytyisin uuden kumppanin luokse.

Lähettäjä: niin 
Päivämäärä:   8.12.25 12:57:18

Naiset kyllä mielellään jäävät tuohon pisteen mainitsemaan sisko-veli-suhteeseenkin, jos se takaa riittävän elintason. Tai eivät ehkä mielellään, mutta eivät myöskään vihaa sitä niin paljon että viitsisivät lähteä menemään kun se tosiaan tarkoittaisi rajua elintasotiputusta.

Lähettäjä: Ä 
Päivämäärä:   8.12.25 12:59:59

Lähtisin. Koska en matkustele harrastaakseni seksiä, vaikka toki sitäkin saattaa matkoilla tapahtua. Yleensä matkustelu on niin täynnä kulttuuria ja aktiviteetteja, ettei seksi tule ensimmäisenä mieleen. Kotona harrastetaan seksiä paljon enemmän ja mieluummin kuin matkakohteissa.

Lähettäjä: Ku 
Päivämäärä:   8.12.25 13:02:30

No tottakai lähtisin! Mitä väliä sillä on pannaanko kotona vai reissussa? Tai siis jätetäänkö panematta kotona vai reissussa? Eikö voi matkustaa jos ei saa reissussa mylkkua? Ihmeellistä.

Päivämäärä:   8.12.25 13:02:44

Niin, siis kuvailemani tilanne on nyt tapahtunut useita kertoja. Ongelma on siinä, että ei mies halua arjessakaan. Arjessa hän vetoaa stressiin ja väsymykseen, mutta kun lomalle lähdetään, tilanne ei muutu. Sen sijaan hän on jopa sanonut kesken itse haluamansa loman viiden tähden paratiisihotellissa, että "älä ota tätä pahalla, mutta olisi välillä kiva jutella muidenkin kanssa". Enkä minä nyt voi hänelle kesken loman uusiksi ystäviksi muuttua.

En halua kokea enää sellaista ahdistavaa riittämättömyyttä lomilla, enkä varsinkaan käyttää siihen selkänahastani tuhansia euroja rahoja, joita minulla hädin tuskin edes on.

Olen 43-vuotias, joten on toki luonnollista, ettei minua voi enää haluta, mutta mieluummin lähtisin silloin vaikka ystävien kanssa lomalle kuin miesseurassa, jota haluan. Ei olisi odotuksia eikä sitä myöten myöskään pettymyksiä.

Lähettäjä: Jouko 
Päivämäärä:   8.12.25 13:05:28

Olen ollut aika monella tuollaisella matkalla. Enkä kyllä näin jälkikäteen ymmärrä miksi.
Mutta ei enää. Eikä kyllä olla enää parisuhteessakaan.

Lähettäjä: Hei 
Päivämäärä:   8.12.25 13:06:25

Vika ei todellakaan ole sinussa! Itsekin olin vuosikymmenen haluttoman miehen kanssa, kaikkeni yritin ja itseäni syyllistin, kunnes tapasin halukkaan miehen. Jos haluat aktiivisen seksielämän, vaihda miestä. Ei tuo tuosta tule muuttumaan.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   8.12.25 13:11:25

Jos liitto olisi seksitön kotonakin, miten tilanne eroaisi matkalla? Omakustanteisesti matkustaisin kyllä noin, jos kohde olisi kiinnostava, ja sinne olisi hyvä olla joku kaveri.

Mikään maa, jonne naisen on vaarallista matkustaa yksinään, ei juuri nyt kiehdo, joten todennäköisemmin reissaisin yksin. En kuitenkaan sillä periaatteella, että perillä aikoisin harrastaa seksiä jonkun randomin kanssa.

Lähettäjä: nely 
Päivämäärä:   8.12.25 13:11:49

Täällä myös yksi 43-vuotias, jolle seksi ja romantiikka lomilla ovat tärkeitä. Meillä pariskuntareissut ovat aina olleet niitä, joiden aikana on aikaa olla kahdestaan, jutella, katsella toista silmiin romanntisilla illallisilla, kävellä käsi kädessä kauniissa kaupungeissa ja harrastaa seksiä. Jos kyse olisi vain seksin puutteesta, mutta noita muita asioita olisi vielä, niin varmaankin lähtisin.

Sen sijaan ylipäänsä olisi aika raastavaa, jos olisi omalle kumppanille seksuaalisessa mielessä ilmaa. Jos rakkautta olisi noin muuten, niin ehkä sitten keskustelisin siitä, saako seksiä hakea parisuhteen ulkopuolelta. Haluaisin kuitenkin uskoa, että 43-vuotiasta naista on vielä mahdollista haluta, onhan sellaisesta kuitenkin esimerkkejä olemassa.

Päivämäärä:   8.12.25 13:21:09

^^
Voi tulla seksimielessä ankea vanhuus, jos jo 43-vuotiaana miettii, onko enää haluttava. Tietysti jos seukkaa pedarin kanssa...

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   8.12.25 13:21:32

Voi hyvänen aika, itse saman ikäinen ja meno vaan parantunut vuosi vuodelta. En haluaisi ajatella, että ainakaan iällä on tuon kanssa mitään tekemistä. Väljähtänyt liitto voi olla iästä riippumatta, ja sille tietysti kannattaisi tehdä jotain.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   8.12.25 13:43:13

Miksi olet hänen kanssaan?

Lähettäjä: —- 
Päivämäärä:   8.12.25 13:46:46

Lähtisin. Mä rakastan puolisoa kokonaisuutena ja tykkään tehdä hänen kanssaan asioita muutenkin. Seksi on suhteessa vain yksi osa-alue. En mä seksin takia maksaisi 2000e lomasta, vaan maksaisin sen siksi että haluan käydä jossain ja nähdä maailmaa.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   8.12.25 13:50:10

Lähtisin. Aloittajan ongelma tosin ei ole seksi vaan se, että on edelleen yhdessä ihmisen kanssa, joka on jokseenkin suoraan sanonut, että erotaan muttei uskalla tehdä aloitetta.

Lähettäjä: Ihf 
Päivämäärä:   8.12.25 13:51:38

"Aloittajan ongelma tosin ei ole seksi vaan se, että on edelleen yhdessä ihmisen kanssa, joka on jokseenkin suoraan sanonut, että erotaan muttei uskalla tehdä aloitetta."
Komps.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   8.12.25 13:54:40

No olen sua 10 vuotta vanhempi, eikä se seksi ole matkojen päätarkoitus. Sitä seksiä on lomilla ehkä kerran, kaksi. Bikinit ja muut ei todellakaan ole se juttu. Ennemmin se, että saa olla rauhassa, nauttia ehkä lämmöstä ja auringosta, kohteesta tietysti riippuen. Seksiä on, jos on. Jos molempia sattuu kiinnostamaan.

Mies kyllä maksaa matkat, sillä on siihen varaa, mulla ei. Naimisissa on oltu yli 30 vuotta.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   8.12.25 13:55:10

Lähtisin. Varsinkin tuollaisessa tilanteessa siitä voisi olla apua, mutta kyllähän lomamatka on kiva juttu joka tapauksessa.

En ole innoissani vaatteista tai bikineistä koskaan.

Lähettäjä: Okkk 
Päivämäärä:   8.12.25 14:01:30

En mä jaksa matkoilla harrastaa seksiä, aika ja energia menee muuhun. Enkä haluaisi romanttisiin eli siis mielestäni luullakseni kuolettvan tylsiin kohteisiin joten siis noh, en lähtisi aloittajan kuvaamalle matkalle, mutta lähtemättömyys ei liity seksiin.

Aiemmin tänä vuonna olin puolison kanssa 2 viikkoa aika tyyriillä lomamatkalla, oli mukavaa, tehtiin ja nähtiin ja käveltiin paljon ja peitto ei heilunut kertaakaan.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   8.12.25 14:18:47

Jos ylipäätään olisin päättänyt, että olen suhteessa seksittömyydestä huolimatta, niin lähtisin. Jos on tarkoituksena lopettaa suhteesta seksin lisäksi kaikki muukin yhteinen, niin olisi ehkä näppärämpää erota

Lähettäjä: juuli 
Päivämäärä:   8.12.25 14:27:17

Lähtisin, kyllä reissussa on kivaa. Seksi on bonus siihen päälle..

Lähettäjä: Pörre 
Päivämäärä:   8.12.25 14:30:32

En lähtisi enkä olisi tuossa suhteessa muutenkaan. Naimisissa täälläkin, vähän alle 40 v. minulla kylläkin vielä ikää, mies on jo 40 ylittänyt, kymmenisen vuotta yhdessä. Seksiä on kotona normaalisti 3 - 5 kertaa viikossa, superkiireisinä aikoina vähintään pari kertaa viikossa, lomareissuilla etelän lämmössä sitten joka päivä ja usein kahdestikin päivässä.

Päivämäärä:   8.12.25 14:47:29

P: no, ei ne lomat oikein edes olleet yhteisiä juttuja, paitsi ehkä parit ekat reissut. Matkustelu on mieheni harrastus, mutta ei aktiiviset seikkailulomat, vaan aurinkolomat laadukkaissa (kalliissa) kohteissa. Itse huomasin aika nopeasti tylsistyväni niissä, mutta halusin tietysti viettää lomat yhdessä.

Nyt, kun en taloudellisestikaan pysty laittamaan montaa tonnia vuodessa aurinkomatkoihin (säästöt menivät jo aiempiin), olen menettänyt viimeisenkin kipinän lähteä mukaan. Lisäksi näillä reissuilla on hiton hankalaa huolehtia esim. painon pysymisestä. Kun tiedän mieheni tykkäävän hoikista, stressaan ihan hitosti lomilla, että lihonkin vielä. Joten samalla kun hän nauttii drinkeistä, ruuista ja rannalla makoilusta, minä ryystän keittoja, lasken kaloreita, rajoitan drinkkejä ja juoksen hotellien juoksumatoilla minimoidakseni tuhot.

Päivämäärä:   8.12.25 14:56:33

"teit mitä tahansa tai näytit miltä tahansa, olipa fiilis miten rento tahansa, olisit kumppanille seksuaalisessa mielessä ilmaa?

Lähtisitkö ja maksaisitko, jos omat halusi olisivat vielä tallella?"

Lähtisin tietysti, jos haluaisin kyseiseen matkakohteeseen. En lähde matkalle sen vuoksi, että saisin seksiä. Sitä kun ei haluttoman miehen kanssa saa, oli sijainti mikä vain.

Lähettäjä: …. 
Päivämäärä:   8.12.25 15:04:57

No tietysti lähtisin. Ei mulla oo mitään tarvetta paneskella joka reissulla.

Päivämäärä:   8.12.25 15:10:37

"Kun tiedän mieheni tykkäävän hoikista, stressaan ihan hitosti lomilla, että lihonkin vielä. Joten samalla kun hän nauttii drinkeistä, ruuista ja rannalla makoilusta, minä ryystän keittoja, lasken kaloreita, rajoitan drinkkejä ja juoksen hotellien juoksumatoilla minimoidakseni tuhot."

Tämä on kai vitsi. Mitä väliä mistä miehesi tykkää, kun et saa häneltä seksiä kuitenkaan.

Lähettäjä: Kansas 
Päivämäärä:   8.12.25 15:21:23

Minäkin mietin tuossa painoasiassa kahta juttua:

1) Satunnaisella lomamatkalla ei ole painonhallinnassa juuri väliä, vaan sillä, miten syöt arjessa.

2) Miksi stressaat, millaiset naiset miestäsi viehättävät (hoikat), kun tiedetään jo, että ei se mies sinusta kumminkaan viehäty etkä kuitenkaan saa seksiä? Meinasitko, että mies huomaa arvosi, kun loman jälkeen olet samassa painossa kuin ennen lomaa, vaikkei ole tähänkään saakka huomannut?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   8.12.25 15:24:35

"Kun tiedän mieheni tykkäävän hoikista, stressaan ihan hitosti lomilla, että lihonkin vielä. Joten samalla kun hän nauttii drinkeistä, ruuista ja rannalla makoilusta, minä ryystän keittoja, lasken kaloreita, rajoitan drinkkejä ja juoksen hotellien juoksumatoilla minimoidakseni tuhot."

Tää on sun ainoa elämä. Näinkö haluat sen käyttää?

Tosi hassu ajatus, et lähtis matkustelemaan harrastaakseen seksiä kotimaisen puolisonsa kanssa. Siis seksiä voi olla tai ei, mutta jos siitä olisi kotona puute, niin vähemmän se reissussa mieltä painaisi.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   8.12.25 15:29:59

Ilman muuta lähtisin! Voisin lähteä myös naispuolisen kaverini kanssa reissuun.
Ei seksiin ulkomaanmatkoja tarvitse.

Päivämäärä:   8.12.25 17:25:50

Aloittajana käyttäisin rajallisen matkakassan siihen, että matkustaisin paikkaan, jossa olisi mielestäni pantavia miehiä. Itselleni se olisi vaikkapa Berliini tai Lontoo, jollekulle toiselle Rio de Janeiro tai Senegal.

Matka tylsähköön rantakohteeseen painoani kyttäävän, seksittömän ukon kanssa olisi taas sellainen, johon en todellakaan investoisi litin latia, enkä edes lähtisi, vaikka pääsisin ilmaiseksi.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   8.12.25 17:29:18

Lähtisin jos matkakohde on kiinnostava. En yleensäkään ajattele ensimmäiseksi seksin kannalta matkaa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.12.25 17:31:29

Kumman mielestä reissuon oli tarkoitus olla nimenomaan romanttinen parisuhdematka?

Lähettäjä: kerma 
Päivämäärä:   8.12.25 17:35:55

Onko palstalla puutteessa olevia naisia joita kiinnostaisi matkustus? Jo Tallinnaan mennessä pääsee ulkomaille ja pois niistä peruskuvioista. Ja tarjokkaita voisi löytyä vaikka täältä -> minä :)

Just thinking.

Päivämäärä:   8.12.25 20:26:56

Kuka @!#$ jää tuollaiseen parisuhteeseen? Jos et hyödy edes taloudellisesti niin lähde ja etsi mies joka haluaa sinua. On elämäsi paras päätös antaa haluttoman ukon mennä.

Päivämäärä:   9.12.25 00:31:31

Johonkin todella mielenkiintoiseen paikkaan voisin selibaattisedän kanssa lähteä jos se maksaa kaiken.. Itse maksaen en mihinkään. Tuo on huono suhde jossa ei kannata olla ellei siitä hyödy todella paljon. Ja ei sittenkään ellei pää kestä hankkia sivusuhteita.

Lähettäjä: Niksnaks 
Päivämäärä:   9.12.25 11:24:27

Ei tuossa se seksi ole se ongelma, vaan se että pakotat itsesi laittamaan rahaa ja aikaa sellaiseen lomaan joka ei ole sinun unelmasi.

Painoasiassa en kyllä jaksa miestä miellyttää, kuntoilen kyllä kunnon vuoksi ja syömisessäkin koitan pitää jotain tolkkua mutta lomalla en todellakaan laske kaloreita tai polje hotellin kellarissa kuntopyörää kun ympärillä on rantoja, ravintoloita, kulttuurikohteita ja muita upeita elämyksiä.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   9.12.25 11:42:48

Mies tykkää hoikista, aloittaja tekee kaikkensa pysyäkseen hoikkana (hitto, ja toinen istuu baarissa!) ja tilanne on silti tuollainen. En sittenkään lähtisi. Ja jos lähtisin, niin vetäisin herkkuja koko matkan, istuisin kahviloissa, löhöilisin ja kiertäisin haluamiani kohteita.

Päivämäärä:   9.12.25 12:19:01

Reissussahan on paljon helpompi pettää, kuin kotinurkissa, eli selibaattisedän matkaan vaan ja etsi sieltä kuntosalilta sopivaa seksiseuraa.

Päivämäärä:   9.12.25 12:57:13

Eihän se lomafiilis kauhean rento ole, jos toinen polkee hiki hatussa kuntopyörää. Nyt mies pihalle, ja jos se ei auta, haet apua syömishäiriöön.

Jos lähdetään matkalle, jonka sisältö kiinnostaa enemmän sitä osapuolta, jolla on enemmän rahaa, se osapuoli tietenkin kustantaa koko lystin molemmille.

Lähettäjä: Xy 
Päivämäärä:   9.12.25 13:25:24

Anna sen lähteä yksin. Saa sitten seuraksi niitä laihoja. Teillä on niin huono suhde, että kannattaisi pistää poikki. Mitä itse siitä saat?

Lähettäjä: Dvh 
Päivämäärä:   9.12.25 14:44:22

Omituinen kysymys. Matkustanut yleensä yksin, ihan vaan matkustamisen ilosta, en sen takia että matkalla on pakko harrastaa seksiä.

Joten kyllä, lähtisin matkalle, vaikkei mieheltä irtoaisikaan. Eri asia on sitten suhteen järkevyys ylipäätään. Joku kuiva kausi on ok, mutta jos se kestää kuukaistolkulla eikä mies suostu lääkäriin niin kyllähän suhde on helposti taputeltu.

Lähettäjä: Jaska The Paska 
Päivämäärä:   9.12.25 16:44:59

En, miksi lähtisin?

Lähettäjä: Hah 
Päivämäärä:   9.12.25 17:06:43

No aloittajan tapauksessa en lähtisi yhtään mihinkään. Tai lähtisin koko suhteesta. Toki luemme vain osan koko totuudesta, mutta mies ei vaikuta arvostavan aloittajaa. Oma puoliso on myös melkolailla haluton, mutta sentään huomaavainen ja hänen kanssaan on kivaa reissussa kun tehdään yhteisiä juttuja. Vaikka reissu olisikin seksitön, se ei haittaa. ( en noin ylipäätään ajattele että pitäisi olla seksiä lomilla. Seksiä pitää olla arkena, jotta suhde voi hyvin.. sitä oma puoliso sentään yrittää)

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   9.12.25 18:01:30

Jos jostain syystä haluaisin olla seksittömässä parisuhteessa, niin oletettavasti haluaisin myöskin matkustaa kumppanini kanssa ihan seksittömästi. En ihan ymmärrä miten nuo kaksi asiaa liittyy toisiinsa. Miksi seksitön reissu on ongelma, jos seksitön arki ei ole? Jos taas ulkomaanmatka ei muuten kiinnosta tai sellaiseen ei ole varaa, niin jätän lähtemättä ihan riippumatta siitä olisiko siellä mahdollisesti ollut seksiä.

Päivämäärä:   9.12.25 19:33:43

"Miksi seksitön reissu on ongelma, jos seksitön arki ei ole?"

Tätä itsekin ihmettelen.

Päivämäärä:   9.12.25 23:26:43

Mies on sanonut, että haluttomuuden syy on hänen oma työstressinsä ja siitä johtuva väsymys.”Ei vaan arjessa jaksa”, totesi, ja tätä on jatkunut nyt yli vuoden. Se on noin puolet koko seurustelusuhteestamme.

Joten, sitä toki toivoo, että loma toisi läheisyyden takaisin, kun arkeen se ei kerran mahdu ja hän juuri minun kanssani haluaa aina lähteä. Ja nimenomaan lomaparatiiseihin, ei seikkailulomille.

Eli toki se puute on ongelma arjessa, ja toivoin että yhteiset lomat voisivat olla lääke.
——

Lähettäjä.
Päivämäärä9.12.25 19:33:43

"Miksi seksitön reissu on ongelma, jos seksitön arki ei ole?"

Tätä itsekin ihmettelen.

Lähettäjä: Ninni 
Päivämäärä:   9.12.25 23:33:50

En lähtisi. Sanoisin että nyt ei ole varaa, mene ilman minua. Tuo että lomalla hän jotenkin olisi kiinnostuneempi kuin arkena on turha toivo. Ja ei vaikka missä bikineissä keikistelet. Jos suhde on muuten ok voihan siihen jäädä. Voisi olla parempi arvioida pystytkö elämään ilman seksiä? Tai sitten lähdet lomalla, nautit kaikesta ja et stressaa lihotko kaksi kiloa jne. Mutta vain jos sinulla on rahaa lähteä, kohde kiinnosta ja pystyt hyväksymään että sitä lomaseksiä ei tule olemaan. Ikävä sanoa mutta näin vaan on.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.12.25 04:46:29

Siis olette olleet yhdessä vasta pari vuotta? Miksi ihmeessä roikut tuollaisessa miehessä kiinni, varsinkin kun hän vielä pistää sinut kustantamaan oman osuutesi matkoista, joille et edes haluaisi?!!

Mitä sinä saat tuosta suhteesta?

Lähettäjä: ueue 
Päivämäärä:   10.12.25 06:28:32

Lähtisin yksin, en miehen kanssa. Miksi ihmeessä raahaisin mukanani riippakiveä?

Päivämäärä:   10.12.25 08:10:16

Onko aloittajalla kirjoitusvirhe? Ehkä oli tarkoitus olla 103 eikä 43? 43-vuotias on nimittäin nainen parhaassa iässään. Aloittajalla on todella vääristynyt käsitys seksuaalisuudesta ja mitä todennäköisimmin täysin väärä kumppani.
Kai tämä on provo? Ei kukaan voi olla yhtä aikaa epävarma kuin esiteini, ja samalla voivotella vanhuuttaan, ja kaiken kukkuraksi yrittää miellyttää impotenttia idioottia, jolta ei edes saa.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   10.12.25 09:52:18

Ei varmaan haluakaan lomalla kun et ollenkaan rentoudu vaan stressaat sitä lihomista.. tuohon kannattaa hakea apua ja muutenkin tuohon minäkuvaasi, kuulostaa ahdistavalta.
Mies jos isompituloinen niin maksanee reissusi kun sanot ettei ole oikein rahaa lähteä. Jos siis oikeesti haluaa sun kans.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   10.12.25 10:46:50

Näitä lukiessa pohtii miten hölmöjä ihmiset on kun roikkuvat suhteissa joissa eivät ole tyytyväisiä, kumppani on paska tai tylsä tai muuten epämiellyttävä. Miksi on sellaiseen suhteeseen lähdetty, miksi ei osata lähteä huonosta suhteesta.

Mulla on takana 20+ vuotta suhdetta saman ihmisen kanssa, enkä yhdellekän lomamatkalle ole lähtenyt sillä mielellä että tuleekohan siitä vaakamambomaraton vai ei. Tulee jos on tullaksen ja jos ei niin ei. Romantiikkaa voi olla ilman aktiakin ja päinvastoin, kun suhde on kunnossa. Jos suhde ei ole kunnossa eikä sitä voi tai huvita korjata niin eri suuntiin vaan, eikä pohdita että onko pakko maksaa pari tonnia lomasta jos ei edes saa.

Lähettäjä: () 
Päivämäärä:   11.12.25 11:02:56

Ukko kiertoon ja aloittaja terapiaan.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   11.12.25 22:04:35

"Joten, sitä toki toivoo, että loma toisi läheisyyden takaisin, kun arkeen se ei kerran mahdu"

-Lomiin on aivan turha ladata keinotekoisesti epärealistisia toiveita. Jos menet rantalomalle, niin voit ihan realistisesti toivoa että kohteessa on ranta. Puolison himokkuuden toivomiselle ei siinä ole mitään tosiasiallisia perusteita. Jos ette lomaile kuukausia kerrallaan, niin krooniseen seksihalut vievään työstressiin ei yhdellä reissulla ole juurikaan merkitystä.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   12.12.25 07:17:37

En tietenkään lähtisi.

Lähettäjä: Terve 
Päivämäärä:   12.12.25 07:55:13

Jos miehellä ei seiso

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   12.12.25 11:29:28

Lähtisin tältä istumalta, mut en tiedä millaista on olla himoissaan joka hetki...joten paha sanoa

Päivämäärä:   12.12.25 11:34:24

^^
Ei seksitön puoliso kauaa jaksa himottaa. Menee itseltäkin halut siihen asti kunnes tapaa jonkun kiinnostavamman.

Päivämäärä:   12.12.25 12:02:45

Jos suhteesta ei saa mitä haluaa niin kannattaa erota eikä upottaa aikaa ja rahaa samaan kankkulan kaivoon vain mielensä pahoittaakseen.

Lähettäjä: Bnk 
Päivämäärä:   12.12.25 14:43:24

"Mies on sanonut, että haluttomuuden syy on hänen oma työstressinsä ja siitä johtuva väsymys.”Ei vaan arjessa jaksa”, totesi, ja tätä on jatkunut nyt yli vuoden."

Ukko lääkäriin, ei ole normaalia olla noin väsynyt. Toki viikon pari voi olla veto pois, jos on kaikenlaista arjen murhetta, mutta yli kuukauden kestävä jaksamattomuus tarkoittaa sairautta. Joko henkistä tai fyysistä, taikka molempia.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.12.25 16:41:35

"Ukko lääkäriin, ei ole normaalia olla noin väsynyt. Toki viikon pari voi olla veto pois, jos on kaikenlaista arjen murhetta, mutta yli kuukauden kestävä jaksamattomuus tarkoittaa sairautta. Joko henkistä tai fyysistä, taikka molempia"

No jep, mun kumppani on todella rapakuntoinen ja burnoutissa (tekee 10-16-tuntisia työpäiviä 5-6pv viikossa, viimeksi ollut lomalla pari vuotta sitten, ja vihaa työtään), mutta jaksaa silti kammeta päälle joka ilta ja välillä aamuisinkin. Ja yli nelikymppisiä ollaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.