Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hulluimmat kokemukset työpaikoista

Lähettäjä: dot 
Päivämäärä:   8.12.25 10:17:00

Mitä hulluimpia kokemuksia teillä on työpaikoista tai esihenkilöistä?

Aloitin itse kerran paikassa, jossa esimiehet kertoivat heti alussa, että heillä on henkilöstöongelmia ja joutuvat pitämään keskusteluita välillä viikoittain työntekijöille ja selvittämään näitä ongelmia. Esittivät asian siten, että sain käsityksen työntekijöiden riitelevän keskenään.
En ehtinyt olla kuin muutaman viikon, kun olin ensimmäisen kerran puhuttelussa. Aiheet olivat joko sanomisteni vääristelyjä tai täysin keksittyjä ja taustalla toinen näistä esimiehistä. Tätä jatkui koko sen ajan, kun olin siellä. Kyseisessä paikassa oli ollut jo jonkin aikaa työntekijäpula ja jatkui vielä lähtöni jälkeen. Sielläpä esimiehet ihmettelivät asiaa sitten keskenään. :D

Re: Hulluimmat kokemukset työpaikoista

Lähettäjä: com 
Päivämäärä:   8.12.25 10:22:59

Mikä ala?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   8.12.25 12:33:33

Kaikki ta:t nykyään psykopaatteja.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   8.12.25 12:41:49

Lähettäjä: --
Päivämäärä: 8.12.25 12:33:33

Kaikki ta:t nykyään psykopaatteja.

Keskimäärin kyllä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.12.25 12:45:21

Mä olin onneksi vain keikkahenkilönä yhdessä paikassa jossa teknisen osaston pomo huusi naama punasena toisinaan, kaikkia törkeyksiä ja ihmisten osaamisen aliarvioimista, syyllistämistä omista epäpätevistä päätöksistä jne. No kys paikassa oli joku työhyvinvointikysely ja koko muu talo sai työntekijöiltä loistavat pisteet paitsi tämä tekninen osasto. Tuli sitten päivä jolloin tämä pomo tuli alas ja käski kaikki paikalle. Olen kuullut ettei täällä olla tyytyväisiä, onko teillä jotain riitoja keskenänne vai mistä tällainen tulos johtuu... Sanoin lähteväni hommiin koska olen ulkopuolinen ostohenkilö siellä eikä asia ole minulle kuuluva, sai kyllä purra poskea ettei räjähdä nauramaan.

Lähettäjä: juuli 
Päivämäärä:   8.12.25 13:04:19

Parhaat ja hulluimmat on jostain hieman kauempaa kun parikymppisenä oli (lähinnä harjoittelupaikkoja) parikin ihan kunnon työ-romanssia.

Lähettäjä: -------- 
Päivämäärä:   8.12.25 13:15:24

Mitä, olitko aloittaja Porin ympäristövirastossa töissä? :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.12.25 13:44:40

Hulluimmat kokemukset liittyvät tietysti hevosalan työpaikkoihin.

Mm. paikka, jossa joka ikinen palkka piti erikseen pyytää.

Ja suhteellisen isoa toimintaa pyörittävä yhdistys, jossa työsopimuksessa sovitut tehtävät eivät pitäneet ollenkaan paikkaansa, pomo ei käytännössä johtanut mitenkään, kaikilla viidellä työntekijällä (ja yhdistyksen hallituksella) oli täysin erilaiset kuvat siitä, mitä kenenkin vastuulle kuuluu --> jokainen teki mitä teki osittain päällekkäin, ja aina jäi tietenkin osa hommista tekemättä, mitä sitten kerta toisensa jälkeen ihmeteltiin, luonnollisestikaan korjaamatta ongelmaa mitenkään.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   8.12.25 14:06:14

Olin nuorena siivousfirmassa töissä. Omistaja eukko skitsoili kerran kuussa ja kiersi laittamassa valot siivoamani kerrostalojen saunatiloihin. Mä sain sitten siitä haukut, kun olin muka jättänyt valot päälle. Opin kiertämään sen perässä sammuttamassa valot.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.