Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miehelläni on ihan outo käsitys kavereista/

Lähettäjä: Heidän kanssa olem 
Päivämäärä:   7.12.25 19:27:23

Mieheni on ensinnäkin ollut aina hyvin tarkka, että minä en näe hänen kavereitaan. Syystä, että ne ovat hänen kavereitaan ei minun. Ikinä ei olla nähty pariskuntana toista pariskuntaa, koska se on mieheni mielestä todella kieroutunutta ja outoa toimintaa missä ei kukaan viihdy ja on vain kiusaantunut tunnelma. Niinpä minä olen mennyt yksin esim ystävieni häihin vaikka kutsu olisi ollut avecillekin ja muut ovat pariskuntina.

Mieheni valitti pitkään kun en näe kavereita. Hänen mukaansa harrastuksissa tai esim kävelyllä tai uimassa käyminen ei ole oikeaa kavereiden näkemistä. Nyt kun hyvä ystäväni muutti joitain vuosia sitten 4 tunnin junamatkan päähän ja olemme ottaneet tavaksi nähdä kerran kuussa vuorotellen jomman kumman lähellä ja näemme kahtena päivänä, koska matkoihin menee aikaa ei tämäkään ole hyvä miehen mielestä. Tai en saisi esim kertoa äidilleni, että olen näkemässä kaveriani jos tarvitsemme lastenhoito apua tuolloin. Minun pitäisi siis valehdella, että olemme kumpikin töissä tai meillä on yhteistä menoa, mutta ystävän näkemistä ei saa mainita äidilleni. Minulle taas on hyvin vaikeaa valehdella äidilleni ja pelkään, että jään kuitenkin kiinni tästä valheesta. Enkä oikein ymmärrä edes miksei äitini saisi tietää minun näkevän ystävääni. Mieheni ei osaa perustella asiaa muuten kuin, että se on epäilyttävää jos vietän yön ystäväni kanssa.

Yhtä miehen kaveria aloin näkemään, kun mieheni halusi hänet kummiksi lapsellemme. Tämän jälkeen hän alkoi käymään meillä muutaman kerran vuodessa. Nyt häntä ei ole näkynyt noin 2,5 vuoteen ollenkaan. Kun kysyin tuleeko x lapsen synttäreille mies vain suuttui kysymyksestä ja sanoo ettei se kuulu minulle. Kysyn siis hyvin neutraalisti enkä ole jäänyt jankkaamaan.

En jotenkin ymmärrä yhtään mieheni ajatuksia kavereihin liittyen. Hänen ei kuitenkaan tarvitse nolostella sitä, että näkee kavereitaan ja saattaa päivittää asiasta esim facebookkiin kenen kanssa on jossain, mutta minä en saisi mainita edes äidilleni, että olen menossa kavereiden kanssa johonkin.

Joten jos joku täällä ajattelee samalla tavalla miten mieheni niin voisitteko valottaa minulle mitä en nyt ymmärrä tässä. Miksi ihmeessä kavereiden näkeminen pitää pitää niin yksityisenä ja salaisena asiana.

Re: Miehelläni on ihan outo käsitys kavereista/

Lähettäjä: Bee 
Päivämäärä:   7.12.25 19:30:40

Jos tää ei oo provo niin hankkiudu nyt eroon tuollaisesta ja hommaa itsellesi jotain terapiaa!!
Älkää nyt herrantähden sanoko että tuollaista on olemassa!!

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.12.25 19:31:38

Tämäkö on ollut miehen asenne siitä asti kun tapasitte?

Ja erityisen kamalaa on, jos sinä olet yötä jonkun kaverisi luona? Siitä ei saisi kukaan tietää, eikä hänkään siitä pidä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.12.25 19:49:20

Mitä ihmettä taas? Tällä palstalla saa jatkuvasti lukea aivan sekopäisistä miehistä. Kuulostaa suorastaan pelottavalta eikä varmaan ole ainoa asia mistä miehesi asettaa sinulle mielipuolisia sääntöjä. Hankkiudu nyt tosiaan eroon tuollaisesta tyypistä.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   7.12.25 19:54:57

"Mitä ihmettä taas? Tällä palstalla saa jatkuvasti lukea aivan sekopäisistä miehistä."'
ihan samaa ajattelin. Jotenkni aivan sekopäistä touhua aloittajan mieheltä ja mietin että voiko tuo olla tottakaan. Jotenkin niin vaikea uskoa että kukaan olisi tuollainen ja aloittaja vielä hyväksyy käytöksen, siis on tehnyt jopa lapsen (/lapsia) miehen kanssa ja miehen käskystä ilmeisesti ainakin yrittänyt salailla kaverinsa tapaamista.

Aloittajalle: Tässä on kaksi vaihtoehtoa. Joko miehesi on täysi sekopää (narsisti tai joku muu vakava persoonallisuushäiriö) tai sitten tässä tarinassa jää jotain kertomatta (en keksi mitä se voisi olla, mutta kuitenkin).

Päivämäärä:   7.12.25 19:56:34

Onks sillä joku skitsofrenia vai millä tuollainen sekoilu selittyy?

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   7.12.25 19:59:24

Siis oletko saanut selville mitä miehen mielestä olisi kunnollinen tapa viettää aikaa kavereiden kanssa?

Te ette varmaan ole naimisissa, kun omiin häihin joutuisi kutsumaan molempien kaverit.

Päivämäärä:   7.12.25 20:03:13

Ja huolestuttaa lapsenkin takia, että mitä tuollainen mies vielä keksii, niin outoa tuo on. Joko tuossa on kyse jostain alistamisesta, mies keksii mitä järjettömimpiä sääntöjä kumppanilleen alistaakseen tämän, tai sitten mies on psyykkisesti sairas. Kumpikaan ei lupaa hyvää sen enempää aloittajalle kuin lapsellekaan.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   7.12.25 20:14:44

Kai hänellä hoitokontskti on ja toimiva lääkitys?! Skitso tai jokin muu, varhainen alzheimer? Ethän vain jätä lasta yksin hänen kanssaan? Oletko koskaan käynyt läpi hänen käytöstään, kuinka naurettavaa se on ja erikoista. Olisiko toinen perhe olenassa tai vähintään toinen nainen tai mies jonka kanssa tapaa sitten kavereitaan.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   7.12.25 20:31:51

Ja menit lisääntymään tämän kanssa, lisää ongelmia kun kakara kasvaa.

Lähettäjä: On 
Päivämäärä:   7.12.25 20:31:53

1. Mies haukkunut sinua kavereilleen, eikä halua siksi kavereittensa tapaavan sinua
2. Onko toinen bainen muualla, kaverit tavannu hänet
3. Muutenvaan outo mies
4. Hänellä oudot kaverit, ei halua että näet niitä. Huumeita tai muutenvain outoja tyyppejä

Lähettäjä: oo 
Päivämäärä:   7.12.25 20:39:27

Kuka tekee tollase hullun kanssa lapsen?? Tai edes tottelee ja valehtelee omalle äidilleen. Onnee vaan.

Ja sä et pääse miehen kaveriporukan juttuihin kun siellä on satavarmsti mukana ihan toinen nainen. Ei tollaiselle yksinkertaisesti ole muuta selitystä.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   7.12.25 20:41:23

Tämä sama kyselee jo ties miten monetta kertaa miehen outoudesta, mutta mikään ei ikinä muutu kommenteista huolimatta. Nauttikoon kyylästään ihan rauhassa.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   7.12.25 20:45:48

Onko se aloittajan kaveri mies vai nainen?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   8.12.25 08:12:31

MIKSI olet lisääntynyt tuollaisen ihmisen kanssa? Lähde ny4 edes menemään, eihän tuossa ole mitään järkeä.

Lähettäjä: h 
Päivämäärä:   8.12.25 08:16:41

Onko kavereitten näkeminen todella ainoa asia, jossa mies ei hyväksy sinun toimintaasi?

Saatko pukeutua miten haluat, syödä, harrastaa, käyttää omia rahojasi ... vai kontrolloiko mies sinun elämääsi muutenkin? Ei tuohon ole muuta ratkaisua kuin elät omaa elämääsi, omilla ehdoillasi, omilla arvoillasi, koska et sinä miestä saa muuttumaan ja sinun ei tarvitse muuttua. Joko parisuhteessa miehen kanssa tai sitten muuten.

Päivämäärä:   8.12.25 08:22:12

Hulluutta. Onko tuo joku erikulttuurinen vai totaalinen narsisti sekopää.
Lähde heti.

Päivämäärä:   8.12.25 08:33:47

Miksi päädyit tämmösen kanssa suhteeseen? Ja vielä lapsi tämmösen kanssa?

Pakko olla provo.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   8.12.25 09:15:58

Voiko noin outoa miestä olla ? Jos toisen kavereita ei saa nähdä niin silloin jotain salattavaa.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   8.12.25 10:48:59

Omalla miehellä vanhat kaverit ja meillähän kiva porukka kun me naisetkin tullaan oikein hyvin toimeen . Tavataan silloin tällöin koko porukalla. Minusta se todella hieno juttu.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   8.12.25 11:28:25

Provohan tämä. Pitkä tarpeeksi sekopäinen tarina, jossa ei ole mitään järkeä, ja aloittaja katoaa kuin pieru Saharaan.

Lähettäjä: Pop 
Päivämäärä:   8.12.25 12:02:53

Meillä miehen kanssa pääasiassa eri kaverit. Itse en ole useimpia miehen kavereita koskaan tavannut (osan kyllä). Tehdään omia juttuja omien kavereiden kanssa, molemmilla on niin omat harrastukset ja mielenkiinnon kohteet että eipä ole ihan hirveästi inspannut lähteä yrittämään jotain tapaamisia.

Mutta mies ei kyllä puutu millään tavalla minun tekemisiini ja menemisiini ja kaverilla oloon myöskään, se minusta tuossa on lähinnä outoa.

Lähettäjä: Oo 
Päivämäärä:   8.12.25 12:14:52

Hahsöa no itsepähän olet miehesi valinnut. Tuskin löydät ketään avaamaan asiaa. Ei voi muuta kuin nauraa.

Lähettäjä: Kpl 
Päivämäärä:   8.12.25 12:53:10

Mies on kontrollinhaluinen ja keksii vain älyttömiä tapoja kontrolloida aloittajaa.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   8.12.25 15:08:03

Mä en oo nähnyt miehen kavereista kuin pari tässä muutaman vuoden aikana. En pidä tätä mitenkään outona. Mitäpä minä hänen kavereihin tutustumaan, miehiä ovat kaikki.
Hän on nähnyt mun kavereista 3, jokaisen heistä yhden kerran.

Päivämäärä:   8.12.25 20:09:15

"LähettäjäBee

Päivämäärä7.12.25 19:30:40

Jos tää ei oo provo niin hankkiudu nyt eroon tuollaisesta ja hommaa itsellesi jotain terapiaa!!
Älkää nyt herrantähden sanoko että tuollaista on olemassa!!"

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.