|
Lähettäjä: Heidän kanssa olem
Päivämäärä: 7.12.25 19:27:23
Mieheni on ensinnäkin ollut aina hyvin tarkka, että minä en näe hänen kavereitaan. Syystä, että ne ovat hänen kavereitaan ei minun. Ikinä ei olla nähty pariskuntana toista pariskuntaa, koska se on mieheni mielestä todella kieroutunutta ja outoa toimintaa missä ei kukaan viihdy ja on vain kiusaantunut tunnelma. Niinpä minä olen mennyt yksin esim ystävieni häihin vaikka kutsu olisi ollut avecillekin ja muut ovat pariskuntina.
Mieheni valitti pitkään kun en näe kavereita. Hänen mukaansa harrastuksissa tai esim kävelyllä tai uimassa käyminen ei ole oikeaa kavereiden näkemistä. Nyt kun hyvä ystäväni muutti joitain vuosia sitten 4 tunnin junamatkan päähän ja olemme ottaneet tavaksi nähdä kerran kuussa vuorotellen jomman kumman lähellä ja näemme kahtena päivänä, koska matkoihin menee aikaa ei tämäkään ole hyvä miehen mielestä. Tai en saisi esim kertoa äidilleni, että olen näkemässä kaveriani jos tarvitsemme lastenhoito apua tuolloin. Minun pitäisi siis valehdella, että olemme kumpikin töissä tai meillä on yhteistä menoa, mutta ystävän näkemistä ei saa mainita äidilleni. Minulle taas on hyvin vaikeaa valehdella äidilleni ja pelkään, että jään kuitenkin kiinni tästä valheesta. Enkä oikein ymmärrä edes miksei äitini saisi tietää minun näkevän ystävääni. Mieheni ei osaa perustella asiaa muuten kuin, että se on epäilyttävää jos vietän yön ystäväni kanssa.
Yhtä miehen kaveria aloin näkemään, kun mieheni halusi hänet kummiksi lapsellemme. Tämän jälkeen hän alkoi käymään meillä muutaman kerran vuodessa. Nyt häntä ei ole näkynyt noin 2,5 vuoteen ollenkaan. Kun kysyin tuleeko x lapsen synttäreille mies vain suuttui kysymyksestä ja sanoo ettei se kuulu minulle. Kysyn siis hyvin neutraalisti enkä ole jäänyt jankkaamaan.
En jotenkin ymmärrä yhtään mieheni ajatuksia kavereihin liittyen. Hänen ei kuitenkaan tarvitse nolostella sitä, että näkee kavereitaan ja saattaa päivittää asiasta esim facebookkiin kenen kanssa on jossain, mutta minä en saisi mainita edes äidilleni, että olen menossa kavereiden kanssa johonkin.
Joten jos joku täällä ajattelee samalla tavalla miten mieheni niin voisitteko valottaa minulle mitä en nyt ymmärrä tässä. Miksi ihmeessä kavereiden näkeminen pitää pitää niin yksityisenä ja salaisena asiana.
|