|
Lähettäjä: .
Päivämäärä: 7.12.25 11:38:49
Tarvis varmaa mennä terapiaan. Mut siis haluan keskustella onko tää kovin yleistä, ainakin voisin kuvitella kun nykyään on niin paljon sinkkuja.
Miettiny mistä mulla tulee se ajatus että haluan parisuhteen? Ainakin läheiset sitä kovasti odottaa äite ja mummu kyselee tämän tästä, onko jo löytynyt. Sit he vähä aina pettyy kun sanon etten ole etsinytkään. Mut sit, joskus tulee joku aivopieru ja ajattelen että olispa kiva kun olis joku jonka kanssa jakaa elämää, reissata ja viettää aikaa. Sit lataan deittisovelluksen, juttelen... Vähä alkaa jo kiinnostaa, mut sit kun tää tyyppi laittaa mulle viestiä joka päivä "huomenta, nukuitko hyvin" "mitä teet nyt" .. alkaa mua kyllästyttää ja ärsyttää. Ja kun sovitaan tapaaminen, mun tekis mieli tekeytyä kuolleeksi. En yhtäkkiä haluakaan edes tavata. Ahdistaa, pitää suunnitella nyt päivä jonku toisen mukaan. No lähden tapaan kun olen luvannut, mutta juttu jää kyl siihen kun tajuan ettei musta ole parisuhteeseen. Olen elänyt niin kauan yksin, 9 vuotta. Tullu omat rutiinit et en vaan osaa ottaa enää ketään tähän
|