|
Lähettäjä: minä
Päivämäärä: 8.12.25 11:12:53
Kuulostaa tutulta. Aina välillä tulee olo, että haluaisin sittenkin parisuhteen.
Ja koska nykyään on oikein ns. luonnostaan tapaa potentiaalisia kumppaneita, niin yleesä selaan sitten just Tinderiä tms. Mutta jos siellä matcheja edes tulee, niin joko mies aloittaa keskustelun kehumalla ulkonäköäni tms, mistä tulee likainen olo (:D) tai sitten keskustelu on tosi platonista ja kuivuu jossain kohtaa. Ihan pari kertaa olen päätynyt treffeille asti.
Luulen, että mun yksi iso ongelma on myös se, että en jaksaisi mitään sellaista epävarmaa tutustumisvaihetta ja viestittelyä ja säätöä, vaan haluaisin, että kaikki olisi heti ns. luontevaa ja kivaa. Mikä taitaa olla aika epärealistista. Ja ennen kaikkea tarvitsisin ehkä sen, että se kumppani löytyisi juurikin kuten nuorempana eli vaikka yhteisten tuttujen kautta, työpaikalta tms, jossa ikään kuin hiljalleen tutustuisi ja törmäilisi, mutta olisi kuitenkin jo heti tiedossa jotain yhteistä, eikä tarvisi joka asiaa selvittää väkinäisellä keskustelulla.
|