|
Lähettäjä: K
Päivämäärä: 6.12.25 21:15:42
Lomituspaikassa isäntä ja poika olleet jo jonkin aikaa räkätaudissa ja en nyt sitten tiedä onko niiltä tai jostain muualta muhun oletettavasti tarttunut flunssa. Aamulla alkoi yskittämään, kurkussa koko ajan sellainen ärsyttävä yskän ärsytys (toivottavasti vain sitä eikä enteile kurkkukipua) ja nyt illalla kun tulin töistä, niin huomaa että keuhkot ei käy ihan 100 %. Mulla olis ens perjantaina opastus (aamu- ja iltatyöt) uuteen paikkaan jossa isäntä menossa polvileikkaukseen. Oletan ainakin että on vasta menossa ja on itse mulle työt neuvomassa. Mietin vaan tässä, että jos nyt oikeasti meinaa joku flunssa mulle iskeä, niin onko mulla riski tartuttaa tuo isäntä? Kun missään flunssassa ei varmaankaan saa mihinkään leikkaukseen mennä... no, on tässä nyt vielä aikaa siihen että näkee vähän mikä kunto on. Oon vaan yleensä mennyt töihin vaikka flunssaa onkin ollut, mutta nyt vois kyllä ton isännänkin takia pyytää saikkua herkemmin (jos vaan pystyy jäämään saikulle kun ei koskaan tiedä saako toista tekijää).
|