Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Intohimoinen harrastaminen (deittailu)

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   6.12.25 18:22:09

En tiedä miten mulle tulee aina vähän semmonen "red flag" fiilis jos jollain on todella intohimoinen harrastus. Siis niin että siihen menee kaikki vapaa aika, ja puhuu vain siitä.. tai paljon siitä. Hienoa että on löytänyt itselleen kiinnostuksen kohteena, mutta jos se laji ei ole yhtään omaa kiinnostusta niin kyl se vähän ajaa kauemmas. Ehkä väärä ryhmä tästä aiheesta puhua kun tunnetusti hevosihmiset on näitä jotka asuu tallilla :D itse en niihin enää kuulu

Re: Intohimoinen harrastaminen (deittailu)

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   6.12.25 18:25:30

Hevosenomistajan kannattaa etsiä sellainen puoliso, joka itsekin harrastaa jotain lajia intohimoisesti.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   6.12.25 18:27:07

Tässä tarinassa kukaan ei ole hevosenomistaja

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   6.12.25 18:32:12

Tietysti elämäntyylien yhteensopivuus on tärkeää. Jos tulee heti tunne, että ei tuolla ole aikaa minulle, niin eipä siitä kummempaa ole tulossakaan.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.12.25 18:35:25

Mä olen miettinyt tämän syksyn tätä. Olen tapaillut erästä henkilöä ja harrastus todellakin ie kaiken ajan. Miettinyt homman mielekkyyttä, ihminen on hyvin mielenkiintoinen mutta...

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   6.12.25 18:36:13

Ajattelin, että niillä intohimoisilla hevosharrastajilla, jotka lähes asuvat tallilla, on yleensä oma/omia hevosia. Näin itselläni ja näin myös tutuillani.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   6.12.25 18:41:53

Kyllä minusta on ihan ymmärrettävää ettei halua parisuhdetta sellaisen ihmisen kanssa, jonka elämässä ei tunnu olevan tilaa muulle kuin harrastukselle.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.