Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  En osaa olla oma itseni miehen kanssa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.12.25 13:34:12

Suht tuore suhde ja meillä menee kokonaisuudessaan hyvin. Mutta tunnistan etten voi samalla tavalla olla "rennosti" hänen seurassaan kuin esim ystävieni kanssa. Normaalisti saatan kotona puuhailla omia juttuja, sisustaa, kaivella vanhoja tavaroita tms mutta jos mies on käymässä, en jostain syystä vain kykene näitä asioita tekemään. Myös puhuessani olen paljon kömpelömpi, sekoilen sanoissa ja joudun miettimään mitä puhun, tai olen hiljainen, vaikka normaalisti olen melko sanavalmis ja vähän jopa räväkkä. Toki mies on energioiltaan minua paljon rauhallisempi ja muutenkin käyttäydyn energialtaan eri tasoisten ihmisten kanssa erilailla. Tottuuko tähän ikinä? Silloinkaan kun asuu yhdessä?

Re: En osaa olla oma itseni miehen kanssa

Lähettäjä: saeris 
Päivämäärä:   6.12.25 14:03:39

Minulla on vähän samaa vikaa. Sanoisin että se kuitenkin helpottaa ajan myötä ja varsinkin jos viettää miehen kanssa paljon aikaa.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   6.12.25 14:15:00

Sama ongelma ollut täällä aina, en osaa sanoa tottuuko siihen kun asuu yhdessä, en ole vielä siihen pisteeseen päässyt kenenkään kanssa :D

Lähettäjä: Mfd 
Päivämäärä:   6.12.25 14:16:55

En mä ainakaan ala puuhastella kotona jos seurustelukumpppani on kyläilemässä.
Jos olo tuntuu vielä pitkään oudolta niin ehkä se kertoo tarpeeksi. Jos ei siis ole kyse alun jännityksestä.

Päivämäärä:   6.12.25 14:25:04

Näemme aika usein ja mies viettää melkein kaikki vapaapäivänsä luonani. Ehkä siinä jotenkin on semmoinen "emännöinti"olo että pitää olla vieraanvarainen ja tehdä niin kuin kyläilijä toivoo vaikka ei nyt enää vieraita ollakaan. Mies sanoi eräs päivä hyvin että sitten kun asutaan yhdessä niin ei tarvitse elää toisillemme vaan voidaan elää omaa elämää. Ja kumpikaan ei siis tälläkään hetkellä rajoita toista mitenkään ja omat elämät kummallakin mutta ymmärsin pointin.
Hyvä kuitenkin että muillakin on ollut tämmöistä :D

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   6.12.25 14:34:26

Aloittaja sisustatko, ja kaivelet vanhoja tavaroita, jos sinulla on kavereita kylässä?

Ja ei, en tunnista ongelmaa.
Toki uudessa suhteessa saattaa jotain pientä alkukankeutta puheissa olla.

Päivämäärä:   6.12.25 15:42:19

En puuhaile omiani jos on kavereita kylässä mutta kyllä kai kumppanin seurassa pitäisi pystyä tekemään mitä haluaa. Teemme muutenkin omia juttujamme vaikka hän olisi luonani. Kai tämä on sitten jotain alkukankeutta vaikka kohta ollaan vuoden päivät tunnettu.

Lähettäjä: h 
Päivämäärä:   6.12.25 15:51:46

Väärä mies. Sinä koet selvästi olevasi jotenkin "väärä" tuolle miehelle ja siksi koet olosi epämukavaksi ja yrität olla jotain muuta kuin mitä oikeasti olet. "tehdä niin kuin kyläilijä toivoo" kertoo aika paljon ajatuksestasi, eli sinun toivomisella ei ole merkitystä. Miksi? Kokeeko mies samalla tavalla silloin, kun sinä olet hänen luonaan kun sanoo, että " ei tarvitse elää toisillemme"?

Lähettäjä: Mfd 
Päivämäärä:   6.12.25 16:23:44

Mun mielestä olisi outoa puuhastella omia asioita kun toinen on mun luona, eihän se voi sanalla tavalla puuhastella kun ei ole kotonaan.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   6.12.25 16:42:41

Kuinka pitkään te nyt olette seurustelleet? Kyllähän se rentouden rakentaminen vie aikaa. Ja toisekseen se vaatii harjoittelua, eli jossain vaiheessa niitä asioita on vaan alettava tekemään. Tuoko mies mukanaan mitään puuhaa, kirjaa, tietokonetta, ristisanoja?

Lähettäjä: Kansas 
Päivämäärä:   6.12.25 16:43:01

Juurihan sinä aloittaja sanoit, että puuhailet ihan omiasi, kun on ystäviä kylässä: "Mutta tunnistan etten voi samalla tavalla olla "rennosti" hänen seurassaan kuin esim ystävieni kanssa. Normaalisti saatan kotona puuhailla omia juttuja, sisustaa, kaivella vanhoja tavaroita tms mutta jos mies on käymässä, en jostain syystä vain kykene näitä asioita tekemään."

Sitten kuitenkin sanoit: "En puuhaile omiani jos on kavereita kylässä."

Jos kerran et ystävienkään kanssa hääräile jotain omiasi, niin mikä se on siis se asia, jota et voi tehdä miehen seurassa mutta kaverien seurassa voit? Ei kai sitä normaalistikaan aleta tehdä jotain suursiivousta tai kaivella kaappien arkistoja, kun on ystäviä kylässä, vaan keskitytään ystävien kanssa olemiseen?

Miksi sinun pitäisi alkaa sisustaa, kun mies on kylässä?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.