Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ostaja ei nouda pakettia

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   6.12.25 09:29:44

Ekaa kertaa tämmönen tilanne, myin vintedissä paketin. Ostaja ei ole sitä hakenut ja viimeinen päivä on huomenna. Paketti vissiin tulee mulle takas sit mut maksaako se mulle ?

Re: Ostaja ei nouda pakettia

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   6.12.25 09:59:33

Ainakin torimyynneissä maksaa. Kerran yksi oli antanut puh numeron väärin ja onneksi seurasin lähetystä niin että näin että eivät olleet saaneet noutoviestiä lähetettyä. Oli matkahuoltopaketti ja otin sinne yhteyttä ja viestittelin torissa tyypin kanssa niin saatiin asia hoidettua niin ettei paketti palaudu. Oli vielä iso paketti ja sisältö aika arvoton .

Lähettäjä: Netta 
Päivämäärä:   6.12.25 10:26:10

Ei ole vielä koskaan Vintedissä palautus maksanut.

Lähettäjä: Mona 
Päivämäärä:   6.12.25 11:33:22

Ei maksa Vintedissä. Sinä saat paketin takaisin, ostaja saa rahansa takaisin. Ja kun paketti on palautunut, laittaisin ostajan estoille.
Jos ostaa, pitäisi myös sitoutua noutamaan se.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   6.12.25 11:34:53

Laitoin hänelle viestin että onko huomannut että paketti noudettava...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.12.25 11:40:09

Koitan aina noutaa nopeasti, mutta joskus jää viimeiseen päivään (yleensä silloin paketti on ohjautunut kauemmas). Eli voi hyvin olla, että vielä noutaa paketin. Kaikilla ei välttämättä ole noutopaikka "takapihalla". Meilläkin Helsingissä saattaa käydä niin, että paketti ohjataan niin, että noutomatkaan menee tunti (tosi hankala mennä sinne autolla, julkisilla saa varata 30 min/suunta).

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.