Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suihkuvedensuodattimesta

Lähettäjä: Kokemuksia 
Päivämäärä:   6.12.25 09:29:09

Auttaako atooppiseen ihottumaan edes hiukan? Mietin pojalle joululahjaksi, mutta netissä haukutaan huuhaaksi ja toisaalla vuolaasti kehutaan. Aattelin että täältä sais rehellisiä vastauksia. Kaipaan siis vain ja ainoastaan aitoja kokemuksia.

Re: Suihkuvedensuodattimesta

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.12.25 10:16:45

Mulla on ollut sellainen pitkään, merkkinä Aqva. Kyllä se vesi hieman erilaiselta tuntuu ja esim. hiukset tuntuvat jäävän aavistuksen pehmeämmiksi. Mutta en ole atoopikko, niin en valitettavasti osaa sitä puolta kommentoida.

Suomessahan käsittääkseni kaikkialla veden laatu on aika hyvä. Itse asun Helsingissä. Näkisin suodattimesta olevan ehkä enemmän hyötyä maissa, missä vesi on oikeasti epäpuhdasta tai hyvin kalkkista.

Mutta sanoisin, että kokeile. Maksaa jonkin verran, mutta yksi suodattimen "patruuna" kestää helposti noin vuoden. Ei siis kovin kallis investointi.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   6.12.25 10:31:44

Minulla oli Aroma Sense -merkkinen. Myyvät näitä tosi innokkaasti monilla messuilla. Tuossa oli siis tuo heidän oma suihkupää jonne sisälle sai laitettua suodattimen ja lisäksi halutessaan hajustepatruunan.

Noh, rehellisesti sanoen ei tuosta nyt mitään merkittävää iloa ollut. Suihkupää oli itsessään ihan kiva ja vesi tuli mukavana sadesuihkuna, siitä tykkäsin. Mutta suodattimesta en huomannut mitään hyötyä. Tuoksupatruunasta tuli joo muutaman suihkukerran ajan ihan kiva tosi mieto, hädin tuskin havaittava, tuoksu, mutta ei se silti tehnyt siitä omasta kylppäristä yhtään enempää luksuksen tuntuista ja tuntui aika turhalta maksaa siitä.

Suihkusuodatin meni ällön näköiseksi koska unohdin aina vaihtaa sitä, joten lopulta jätin senkin kokonaan pois.

Lähettäjä: Hmmmm 
Päivämäärä:   6.12.25 10:35:01

Minulla on vaikea atopia. Kaksi vuotta jaksoin kokeilla eri suihkupäitä, ei mitään apua valitettavasti ainakaan itsellä.

Lähettäjä: Nimetön 
Päivämäärä:   6.12.25 11:38:03

Aqualux on mulla ja tykkään kovasti! Meillä ongelmana on veden suuri ruostepitoisuus, huono yhdistelmä mun vaalennettujen hiusten kanssa.
Mutta toimiva suodatin ja auttaa!

Uskoisin, että auttaa myös atooppista ihoa. Poistaa niin paljon ylimääräistä vedestä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.12.25 11:43:09

Mulla kanssa aqualux ja ainakin hiuksissa huomasi selvän eron käyttöön oton jälkeen, jotenkin paljon pehmeämmät ja selvitys helpompaa. Atoopikko en ole, joten siitä en osaa sanoa, mutta luulisi kyllä vaikuttavan myös ihoon 

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.