Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Spekuloikaa! ( os, om)

Lähettäjä: Tsädäm 
Päivämäärä:   6.12.25 00:48:19

Pitkä, lähes 20v suhde, on yhteisiä lapsia. "Luonnollisesti" mies oli suhteen alussa hyvinkin kykenevä, sitten hänen toimestaan alkoi hiipua ja käytännössä viimeisen 4v aikana hän on halunnut heilutella vällyjä ehkä muutaman kerran. Nyt sitten yhtäkkiä viimeisen kk sisään onkin kiinnostunut, muttei no, kykene.
( jos joku nyt ihmettelee, hän on lempeä ja rauhallinen kumppani, vakaa, hyvä isä, ei remua tai rellestä. Harmittelee omaa tilannettaan, minä en enää moneen vuoteen ole ottanut esille asiaa, koska jos ei miestä kiinnosta niin tuskimpa puhumallakaan kiinnostaa. Mutta siis olen vain turtunut tilanteeseen ettei hän ole halunnut. Minä olen saman näköinen ja "tuntuinen" kuin 20v sitten, yhä samoissa mitoissa vaikka tosiaan niitä lapsiakin on. Eli minun muuttunut ulkonäköni ei ole vienyt haluja. )
Mistä hitosta siis tuulee? Olen todellakin miettinyt sitä että tuolla on hyvinkin voinut olla vaikka mitä säätöjä näiden vuosien varrella, sen olen vaan hyväksynyt. Vai voiko mies olla noin pitkään ihan oikeasti uskollinen ja nyt vaan sellainen vaihe elämässä että tajusi mikä tuuri on puolison suhteen käynyt ja kiinnostaa taas? En oikein tiedä miten suhtautua, omat tunteet eivät ole kadonneet mihinkään, mutta ne on haudattu aika syvälle pettymysten alle. En edelleenkään nalkuta mistään enkä juuri enää pysty näyttää tunteitakaan kuten olen näyttänyt. Sen verran kirpaisi se ettei oma puoliso halua lainkaan koskea. Miettinyt otanko ikinä puheeksi, vai jätänkö puhumatta ja katson vaan kauanko innostus kestää.. saa haukkua, spekuloida, mitä vaan. Lapikasta-motto tiedetään jo. On myös ihan suoraan kysytty onko hänellä toinen, kieltää jyrkästi.

Re: Spekuloikaa! ( os, om)

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   6.12.25 01:00:57

Hei, miehilläkin on ns. vaihdevuodet, jossa testosteronitasot menee alas päin.

Sulla ei ollut tossa kappalejakoja ollenkaan, ni en jaksanut (pystynyt) lukemaan koko juttua, mutta toi on se yleensä keski-ikäisten miesten ongelma, hormonit tekee niillekin vaikeeta elämässä. Ensin teini-iässä (jäätävää) ja sitten keski-iässä (ei jäätävää vaikka tahtoisikin!!) Ei me naiset saada omia hormoniongelmia, vaikka haluttaiskin! =)

Mies lääkäriin (se on aina helppoa!!) ja labroihin, miesten hormoniongelmiin on lääkitystä siinä missä naistenkin. Kannattaa googlata vaikka miehen kanssa yhdessä.

Lähettäjä: Tt 
Päivämäärä:   6.12.25 01:17:38

Seksuaalisuus muuttuu elämän aikana. Ei se ole mikään on- off katkasin. Kannusta miestä käymään lääkärissä, jos vaikka saisitte kipinän uudelleen syttymään?

Päivämäärä:   6.12.25 01:37:57

Juu on ehdoteltu nätisti lääkäriä ja olen tietoinen siitä, että haluttomuus tai kykenemättömyys voi johtua ihan eturauhasjutuista ( se on tutkittu, ei ongelmaa) kuin myös hormoneista ( ei ole tutkittu). Osin siitäkään syystä en enää ole yrittänytkään puhua ja olen vaan tyytynyt osaani, kun olen ajatellut myös ettei painostamallakaan mitään hyvää saa aikaiseksi.
Sitä mietin mistä nyt tuulee, kun viimeiset vuodet tuo ei ole lainkaan halunnut koskea, edes suukottaa. Koska kipinä ainakin minulla on yhä, olen antanut miehelle aina mahdollisuuuden kun on ollut hetki. Mielestäni rakkaus on sitä että hyväksyy toisen kaikkinensa. Vaikka omat näpit palaisi toisinaan.

Päivämäärä:   6.12.25 01:40:27

Ja pahoillani kappalejakojen puutteesta, tulee aika suoraan sieltä missä epäilys ja kyynisyys asuvat.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.