Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tylsä ihminen

Lähettäjä: Jaa-a 
Päivämäärä:   5.12.25 20:15:04

Millainen on? Eräästä työkaveristani näin sanottiin, hiljainen ja eikä puhu mitään omasta elämästään mitään, joskus voi mainita säästä jotain. Minä taas kälätän ehkä liikaakin, lähinnä eläimistäni, ehkä olen rasittava:D

Re: Tylsä ihminen

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   5.12.25 20:24:49

Mä just olen tuollainen tylsä varmasti työkavereiden mielestä. En juurikaan puhu omista asioistani, koska olen oppinut että jotkut ikävät ihmiset käyttää tietoja väärin. Vaikka työporukka on tosi mukavaa tällä hetkellä, olen huomannut heidän jotkut asiat kääntävän ihan päälaelleen riippuen paikalla olevista kuuntelijoista. Olen tullut tahallani tosi varovaiseksi. Tutuille kälätän hirveästi kaikista asioista ja mielipiteistä, töissä en niin mitään.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.12.25 20:25:49

Olen joskus kuullut olevani tylsä, mutta jos puhuin jostain asiasta elämästäni niin kukaan ei jaksanut kuunnella sitä. Eli en sitten puhunut. Mutta elämään kuuluikin vain työ ja opiskelu niin kuka niistä haluaa kuulla ;)

Lähettäjä: katti 
Päivämäärä:   5.12.25 20:29:32

Ikää 53 ja minulla on kaksi kissaa ja tykkään rauhallisesta koti-elämästä, sinkku ja lapseton. Varmaankin muiden mielestä tylsä.

Lähettäjä: Jop 
Päivämäärä:   5.12.25 20:39:33

Miksi ihmisiä pitää kategorisoida tylsäksi tai ei-tylsäksi? Kaikki persoonat ei ole kaikkia varten ja niin kuin mainittu, kaikki eivät töissä halua näyttää omaa persoonaa.

Joillakin on vahva ammatti-identiteetti ja henkilökohtaisista asioista puhuminen työpaikalla ei tunnu hyvältä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.