Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Halusin lapsen ja nyt pelkään

Lähettäjä: Pipari 
Päivämäärä:   5.12.25 19:59:12

.. että olen raskaana. Monta vuotta mietitty lasta. Nyt tässä kierrossa pongasin oviksen ja hommailtiin niihin aikoihin. Aluksi olin innoissani jos tärppää mutta yhtäkkiä se vaihtuikin kauhuun. Entäs jos olen raskaana? Tätähän mä halusin mutta pelottaa. Kaikki ajatukset menneet sikin sokin ja puolelta toiselle. Onko tää normaalia? Ei siis lapsia ole ennestään.

Re: Halusin lapsen ja nyt pelkään

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   5.12.25 20:04:46

On normaalia.

Lähettäjä: Mene lukemaan 
Päivämäärä:   5.12.25 20:11:14

Ennen oli semmoinen lehti kuin Kaksplus josta voi lukea näistä asioista..ai niin on vieläkin!

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   5.12.25 20:25:04

Ihan normaalia. Vaikka kuin haluaa lasta, se plussatesti saattaa olla ihan kauhistus!! Se on ihmisen ihan normaalia reagointia muutokseen. Ota ihan rauhassa, hengitä, ja odota testiä. Mitään ei ole tapahtunut vielä. Ja jos onkin, (mä vaistosin raskauden jo reilusti ennen testiä), kaikki on ihan hyvin. Teillä tulee olemaan kuukausikaupalla aikaa valmistautua tulevaan ja se ei valmista mihinkään, mitä on tulossa. Jännästi sitä vanhemmuutta oppii sen lapsen mukana. Ei kukaan ole valmis vanhempi siinä kohtaa kun raskautuu ensimmäistä kertaa. Se on jäätävän iso muutos kaikkiin perhesuhteisiin, ja ennen kaikkea parisuhteelle. Mutta hei, muutkin siinä hommassa pärjää, siihen kasvaa sen lapsen kanssa, usko pois!! =)
Nimim. omani täytti just 18vee!

Lähettäjä: Jop 
Päivämäärä:   5.12.25 20:43:28

Hyvin tuttu tuntemus kaikista kolmesta raskaudesta. Muutos on suuri ja menee hetki totutella.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.