Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Naisen alapään pesu, olen järkyttynyt

Lähettäjä: Paukku 
Päivämäärä:   5.12.25 19:51:47

Olin vastottain illanistujaisissa kaveriporukan kanssa. Otettiin alkoholia siihen malliin että keskustelu oli hyvinkin letkeää. Jotenkin keskustelu ajautui suihkurutiineihin ja siihen että missä järjestyksessä kukakin pesee itsensä. Kun kerroin oman järjestykseni seikkaperäisesti ( ensin tukan pesu,sitten hoitsikka vaikuttaa. Sitten ihon pesu ja hoitoaineen pesu. Viimeiseksi alakerta.) niin yksi nainen keskeytti minut. Kysyi että todellako pesen alapääni kunnolla vedellä. Sanoin että no kyllä tottakai? Hän nosti metakan että joo kyllähän nivuset ym pestään mutta itse vaginaa ei saa pestä vedellä. Olin että mitä v........ Hän alkoi selostamaan että naisen alakerta kyllä puhdistaa itse itsensä ja sitä ei saisi vedellä puhdistella. Vastasin että en minä itse vaginaan vettä tunge suihkulla vaan normaalisti pesen alapään niinkuin kainalot ja persereiänkin. Hän pysyi silti kannastaan ja sanoi että noin ei saisi tehdä. Olin niin hämilläni.

Re: Naisen alapään pesu, olen järkyttynyt

Lähettäjä: Sunika 
Päivämäärä:   5.12.25 19:55:09

Tyhmä luuli, että suihkutat sinne sisälle vettä.

Lähettäjä: gaji 
Päivämäärä:   5.12.25 19:58:31

Siinä olisi hyvä naisten tappelun syy. Olisi polkaistu varmaan sillä käyntiin, kun olisit sanonut kivan visvainen ronttonen sitten sulla.

Hyi hele, joku on ikänsä luullut että se alakerran kuuraaminen ei tosiaan koske ulkoista värkkiä..

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.12.25 20:00:42

Siis saippualla ei saisi pestä, vedellä saa (ja pitää) todellakin

Lähettäjä: Kuinka vanhoja? 
Päivämäärä:   5.12.25 20:06:41

Että lapsekkaat ihmiset jaksaa jotain noin typerää!
Kyllä nyt olette järkyttyneitä molemmat ja muu porukka ei tiedä miten nyt menettelisi alapesunsa suhteen kun äiti ei ole neuvonut pienenä.

Lähettäjä: Tina 
Päivämäärä:   5.12.25 20:08:25

Suihkulla reilusti vettä sisään ja sitten "ruiskutan" veden ulos.
Älkää nyt väittäkö, että teen väärin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.12.25 20:18:14

Täytyy kyllä sanoa, että enpä ole ikinä keskustellut edes hyvien kaverien, vielä vähemmän tuntemattomien, kanssa siitä miten kukakin pesee alapäänsä.

Lähettäjä: Sunika 
Päivämäärä:   5.12.25 20:20:48

Silloin tällöin on hyvä käyttää alapesuun tarkoitettua ainetta.

Lähettäjä: Äää 
Päivämäärä:   5.12.25 20:24:39

Olisitte käyttäneet oikeita termejä. Vulva on se ulkoinen osa joka pestään. Hän varmaan kuvitteli sinun tarkoittavan emätintä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.