|
Lähettäjä: -
Päivämäärä: 5.12.25 19:43:12
sa jotain? Tai sitten ei ole. Olen etsinyt asuntoa monta kuukautta mutta täällä on tarjontaa tosi heikosti ja koiran kanssa en kerrostaloon halua kuin äärimmäisen pakon edessä. Nykyisestä asunnosta pitää muuttaa maaliskuuhun mennessä. Osa on ollut selvästi sisäilmaongelmaisia (meni nenä ihan tukkoon ja tunkkainen haju). Viimeisin tosi kiva, uudet pinnat, ihanan valoisa ja tilava ja koiralle iso aidattu piha. En huomannut sisäilmassa mitään vaikka olin sisällä lähes tunnin. Mutta kun kysyin niin nykyinen asukas sanoi että vähän on tukkoinen ja hänen mielestään ehkä jotain on, ei kuitenkaan jaksa uskoa että mitään isompaa olisi kun ei selvemmin oireile. Mietin unohtaako suosiolla. Alkaa vain aika loppua ja oli ihan täydellinen muuten. Ja kun täällä tosiaan on asuntoja tosi vähän. Ostaa en halua koska parin vuoden päästä muutto toiselle paikkakunnalle ja täällä on vaikea saada myytyä. Omistajalle käy sopimus toistaisesti voimassa olevana minun puoleltani kuukauden irtisanomisajalla. Pitäisikö vain kokeilla oireilenko?
|