Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Minne uutenavuotena ilotulitusta pakoon?

Lähettäjä: Hiljaisuuteen 
Päivämäärä:   5.12.25 08:47:52

Naapurit ampuu raketteja koko uudenvuodenaaton ja mulla oikeasti kuulo kärsii siitä. Toinen korva sen verran herkkä, että vinkuu sitten pitkäänkin uuden vuoden jälkeen. Korvatulpat tai kuulosuojaimet päässä on oltava vähintään kuudesta yli puolen yön.

Nyt mietin että lähtisikö jonnekin muualle missä toivottavasti olisi vähemmän pauketta. Hotelleja katselin mutta monet tietysti kaupunkien keskustoissa joissa on pauketta. Mikään mökkeily ei ehkä kiinnosta ja liekö mökkejä enää vapaana. Nämä toki varmennin hiljaisissa paikoissa.

Jotain museoita, ulkoilupaikkoja voisi olla lähellä. Perjantai vapaata joten voisin olla parikin yötä.

Vinkkejä? Olisiko jotain kivaa paikka tai rakettivapaata kaupunkia? :D Ihan pohjoiseen en viitsi lähteä parin päivän takia, mutta jokusen tunnin päässä pk-seudulta on ok.

Re: Minne uutenavuotena ilotulitusta pakoon?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.12.25 08:52:32

Lentokenttähotellissa ei pauku.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.12.25 09:00:07

Tollaiset hiljaiset paikat, kuten lentokenttähotellit ja mökit varataan tyyliin jo vuotta etukäteen, koska suosio on niin kova (raketteja pelkäävät koirat).

Lähettäjä: Öö 
Päivämäärä:   5.12.25 09:08:37

On tää kyllä kammottavaa että ihmiset terrorisoivat noilla saastuttavilla paskaraketeilla kaikkea muuta elävää, luonto mukaanlukien.

Lähettäjä: Hiljaisuuteen 
Päivämäärä:   5.12.25 09:09:30

Kukaan Haikossa ollut uutenavuotena? Sehän taitaa olla syrjemmässä joten olisiko suht rauhallista.

Lähettäjä: Jop 
Päivämäärä:   5.12.25 09:35:36

Mene Örön saareen. Kun kesävisiitillä kuulin tästä olin aivan innoissani. Itse en nyt pääse mutta ehkä joskus. On siis luonnonsuojelualuetta jossa ei ammuskella. Siellä on ravintolaa ja majoitusta myös.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.