Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä tehdä koiran kanssa

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   5.12.25 00:27:44

Sain kuolleen sukulaisen perintönä koiran. Minulla oli entuudestaan itselle rakas ja minulle sopiva koira ja tämä uusi oli ominaisuuksiltaan täysin erilainen. Koirat ystävystyivät mutta en koskaan ole itse tuntenut koiraa omaksi.

Koira alkoi viisivuotiaana merkkaamaan sisälle, se karkaa pihasta, pelkää kovia ääniä, mutta on kiltti ja seurallinen. Vanhan koiran kuoltua alku sujui hyvin mutta nyt puolen vuoden jälkeen koira on alkanut tuhota kotona huonekaluja, mattoja ja tavaroita. Aiemmin ollut tosi siivosti sisällä.

Koira lähinnä ärsyttää koko perhettä. Olemme sille asiallisia, se saa virikkeitä, sitä lenkitetään ja ruokitaan hyvin. Tajuaako koira ettei siitä pidetä? Emme koskaan huuda sille tai ole väkivaltaisia. Sen pissoja on rasittavaa siivota, lattiat kärsivät, rahan arvoista tavaraa hajoaa ym. Koira on käynyt nyt kahdesti eläinlääkärissä eikä mitään fyysistä vikaa ole löytynyt.

Re: Mitä tehdä koiran kanssa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.12.25 00:32:17

Sillä on ikävä menehtynyttä kaveria.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.12.25 01:33:25

"Koira alkoi viisivuotiaana merkkaamaan sisälle, se karkaa pihasta, pelkää kovia ääniä, mutta on kiltti ja seurallinen. Vanhan koiran kuoltua alku sujui hyvin mutta nyt puolen vuoden jälkeen koira on alkanut tuhota kotona huonekaluja, mattoja ja tavaroita. Aiemmin ollut tosi siivosti sisällä."

Sen on syystä tai toisesta paha olla. Luopukaa koirasta kotiin joka todella haluaa sen.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   5.12.25 05:43:49

"Tajuaako koira ettei siitä pidetä?"

^kyllä se tajuaa, että ette välitä siitä. Luovuttakaa se pois.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   5.12.25 09:36:09

Monttuun. Minä en sietäs kotieläintä joka sotkee ja tuhoaa paikkoja.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.