|
Lähettäjä: Ällö
Päivämäärä: 5.12.25 06:50:27
Juu, pakko sanoa, etten ole ikinä ymmärtänyt sitä, että jollain voi olla tylsää. En muista ikinä olleeni alakouluiän jälkeen tylsistynyt. Aina on niin loputtomasti kaikkea kiinnostavaa tekemistä, mistä voi oppia lisää ja tehdä. Lisäaikaa kaipaisin kyllä. Eikö sinulla ole kiinnostusta harrastaa, opiskella jotakin, ratkoa vaikka ristikoita, kirjoittaa, lukea, ottaa selvää ja perehtyä asioihin, jotka kiinnostaa? Varmaan tämä on pitkälti persoonallisuuskysymys ja ehkä uteliailla ihmisillä ei vaan ole koskaan tylsää, kun tuntuu tosi vieraalta tuo. Ihmettelin tässä myös taannoin topicia, jossa joku valitti, että yksin ei ole kiva matkustaa. Minä olin yksin reissussa hiljattain ja ainoa, mikä harmitti, oli se, että en voinut ottaa ravintolassa suurta määrää jaettavia annoksia, mitä olisin halunnut kokeilla. Muuten oli ihanaa vaan kulkea, katsella, ihmetellä ja ylipäätään olla itsensä kanssa. En kaivannut seuraa ollenkaan. Oli hieno reissu ja kaikki, mitä olin suunnitellut, kuten kirjan lukeminen, kirjoittaminen yms jäi lopulta aika vähiin, kun oli niin paljon muutakin.
|