Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pariskunnat: vietättekö pyhiä koskaan

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.12.25 21:23:45

...eri paikoissa?
Tulevana uutena vuotena mieheni tahtoisi olla kavereiden kanssa eräässä tapahtumassa mihin taas minua ei pätkääkään kiinnosta mennä. Harmittaa olla erillään, mutta toisaalta en halua, että mies jättää minun takia menemättä, koska ei ole hirveästi ehtinyt nähdä kavereitaan. Ajattelin siis ihan vain jäädä kotiin ja tehdä jonkun hemmotteluillan itselleni, ellei jotain muuta ideaa tule. Kun kerroin suunnitelmistani tutulle oli hän järkyttynyt ja että kohta tulee ero. Onko tämä siis jotenkin ihmeellistä?

Re: Pariskunnat: vietättekö pyhiä koskaan

Lähettäjä: ei ole 
Päivämäärä:   4.12.25 21:25:28

No ei ole ihmeellistä.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   4.12.25 21:27:13

Ei ole.

En ole yhtäkään vappua viettänyt miehen kanssa ja olen oikeastaan kaikki pyhät aina töissä. Aika nihkeää olisi, jos pakottaisin miehen odottelemaan kotosalla töistä pääsyäni, että pitäisi minulle seuraa.

Eikä ole mitenkään erikoista tällainen.

Lähettäjä: Mummotamma 
Päivämäärä:   4.12.25 21:29:06

Ihan meillä on omatkin elämät, eli kyllä vietetään pyhiä ja muitakin päiviä erillään.

Lähettäjä: Juu tuota 
Päivämäärä:   4.12.25 21:30:24

Ei olla vielä oltu yhtään vappua, juhannusta, joulua tai uutta vuotta erikseen, yhdessä 33 vuotta. Mutta jos jommalla kummalla joku ihmeellinen tarve olisi johonkin erikoiseen juttuun, joka ei toista kiinnostaisi, niin kyllä se erossa oleminenkin onnistuisi. Tähän saakka veri on vetänyt eniten yhteen.

Lähettäjä: What 
Päivämäärä:   4.12.25 21:33:32

Öö. Nyt jo lapsellisena pariskuntana tuntuisi hassulta viettää pyhiä erikseen, kun vietetään niitä perheenä, mutta joku uusi vuosi äkkiä menisi kyllä kaveriporukallakin. En muista miten vietettiin sitä ennen lapsia :D

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   4.12.25 21:33:39

Vietetään tai ei vietetä, asia on meille samantekevä.

Lähettäjä: jj 
Päivämäärä:   4.12.25 22:01:45

Nooo esimerkiksi joulu vietetään tänä vuonna yhdessä. Viimeksi 12v sitten. Yhdessä oltu silti sujuvasti jo yli 16v.

Lähettäjä: Miina 
Päivämäärä:   4.12.25 22:09:08

Ollaan oltu pyhinä eri paikoissa omissa menoissa, lisäksi mies on aika usein töissä pyhinä.

Päivämäärä:   4.12.25 22:10:42

Ystäväni viettää toisinaan joulupyhätkin omilla vanhemmillaan ja mies omillan, lapset jommalla kummalla! Ja ihan hyvä ja kukoistava suhde on.

Lähettäjä: 66 
Päivämäärä:   4.12.25 22:16:12

Välimatkan takia vietetään erillämme. Miehellä usein pyhinä töitä ja itselläni lemmikki ja alaikäinen huollettava, joten ei ihan onnistu ajan viettäminen yhdessä.

Päivämäärä:   4.12.25 22:21:25

Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä, kun omasta halustasi jätät menemättä. Se olisi vähän kyseenalaista jos mies kieltäisi tulemasta, silloin voisi miettiä onko miehellä jo haku päällä.

Töiden vuoksi vietämme paljon pyhiä erillään ja joskus myös sukulaisvierailuiden vuoksi.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   4.12.25 22:22:46

Pääasia että parisuhteen osapuolet ovat tyytyväisiä.

Uusivuosi ei ole minulle ainakaan niin merkittävä juhla, että se pitäisi aina viettää koko perheen voimin.

Lähettäjä: ....... 
Päivämäärä:   4.12.25 22:29:16

Minullekaan uusi vuosi ei ole mikään merkityksellinen, joten sen voisi ihan hyvin viettää omissa menoissa.

Lähettäjä: Nekku 
Päivämäärä:   5.12.25 04:11:17

Joulu ollaan aina yhdessä, muut miten milloinkin.

Päivämäärä:   5.12.25 08:28:25

En ole koskaan kuullut että ero tulee sen takia, että molemmat viettävät jonkun yksittäisen juhlapyhän niin kuin itse haluavat. Varsinkin, kun tässäkin tapauksessa olisit ilmeisesti tervetullut myös miehesi mukaan. Sitten voisi olla hälyttävää jos aina oltais vietetty yhdessä ja yhtä-äkkiä toinen haluaisi ehdottomasti viettää yksinään (ja useamman kuin yhden juhlapyhän).

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   5.12.25 08:35:18

Mitäpä sillä on väliä, mitä joku muu sinun parisuhteestasi ajattelee? Teette niinkuin juuri teille sopii.

Me olimme viime vuonna joulun erillämme, mies halusi aurinkoon ja minä taas en, koska talossa oli alle 6kk koira jota en vielä halunnut laittaa viikoksi hoitoon. Kumpikin oli tyytyväinen. Tänä vuonna menemme sitten taas yhdessä.

Päivämäärä:   5.12.25 08:44:52

7 vuotta yhdessä, kaikki joulut vietetty erikseen.

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   5.12.25 09:16:11

Ollaan aina jouluaatto eri paikoissa. Mies on veljensä luona, jossa on myös hänen äitinsä. Mie ja minun poika ollaan minun vanhempien luona, jossa on taas minun puolen sisarukset ja heidän lapsensa. Eikä tässä ole mitään ihmeellistä ollut. Uuden vuodet milloin missäkin, minä harvoin jaksan lähteä mihinkään, mies saattaa olla kavereidensa kanssa. Juhannus on vietetty samassa paikassa.

Päivämäärä:   5.12.25 09:37:17

"Mitäpä sillä on väliä, mitä joku muu sinun parisuhteestasi ajattelee? Teette niinkuin juuri teille sopii"

En erityisesti välitä, koska molemmat on tyytyväisiä, tosiaan olisin tervetullut mukaan miehen ja miehen kavereidenkin puolesta, mutta en usko, että viihtyisin, enkä halua olla "riippakivenä" niin, että mies kokee, että pitäisi viihdyttää minua. Mies vielä sanoi, että voi tulla kotiin jos tunnen oloni yksinäiseksi tai muuta, mikä oli söpösti sanottu. :) Mutta häkellyin tuosta tuttuni reaktiosta, joten siksi tein tämän topikin

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.