Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hierojaksi töiden ohella?

Lähettäjä: riitta 
Päivämäärä:   4.12.25 17:09:14

Alkaa hoitoala olla todellakin taputeltu. Mietin jos kävisi hieroja-opinnot monimuotona töiden ohella. Kokemuksia? Oliko raskasta?

Re: Hierojaksi töiden ohella?

Lähettäjä: riitta 
Päivämäärä:   5.12.25 05:33:56

.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   5.12.25 05:50:06

Opintojen rankkuus riippuu ihmisestä, sitä kukaan ei voi sinulle kertoa ennakkoon. En opiskele hierojaksi, mutta teen kahta työtä (keskimäärin 35-60 h viikko) ja ammattikorkeakoulututkintoa. Usein venyy yöt pitkiksi töiden vuoksi. Aiemmin tein amistasoisen tutkinnon töiden ohella ja se meni aika kevyesti lopulta.

Eli alasta riippumatta - joko on rankkaa tai sitten ei ole.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   5.12.25 09:40:01

Itse opiskelin hierojaksi päätoimisesti.
Täähän on aivan sun omasta jaksamisestasi kiinni, sitä on vaikea kenenkään ulkopuolisen sanoa miten jaksat tai kestät.
Itse olin todella hyvässä fyysisessä kunnossa ja opiskelu oli itselleni helppoa, joten en kokenut koulua kovinkaan raskaaksi. Fyysistä toki.
Kannattaa huomioida että alalle valmistuu joka vuosi paljon väkeä, kilpailu asiakkaista on siis kovaa.
Tsemppiä!

Lähettäjä: Ninni 
Päivämäärä:   5.12.25 09:43:12

Opiskelin muiden töiden ohessa ja ei ollut ongelma. Minun kurssilla oli hoitajia, ja heille anatomia oli super helppoa. Harjoittelut aikataulutin tarkasti koska halusin itse palautua hyvin. On rankkaa työtä myös henkisesti olla ihmiskontaktissa se 4 - 5 h aluksi koska paljon uutta ja tauot on silloin kun ne on.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.