|
Lähettäjä: Pölö
Päivämäärä: 5.12.25 08:56:15
Eikös tuo toridiili ole myyjälle tosi huono? Jos ostaja ilmoittaa että tavara on rikki, saa hän pitää sekä rahat että tuotteen...
No ei se nyt ihan noin mene. Ostajan täytyy kuvien avulla todistaa, että tuote ei vastaa kuvausta, ja tarvittaessa Tori ”tuomaroi” tilanteen jos ostaja ja myyjä eivät keskenään saa sovittua sopivasta hyvityksestä tai palautuksesta.
Oon ite myynyt kymmeniä tuotteita Torin kautta (viime ajat Toridiilillä), eikä kertaakaan oo ollut mitään ongelmia. Myös ostajana oon ollut kymmeniä kertoja. Pääosin ostokset on vastanneet kuvausta, kerran vaatteessa (lasten toppahaalari) oli pari reikää jotka oli jääneet myyjältä huomaamatta. Laitoin myyjälle viestiä ja kuvat ja sovittiin, että puolitetaan hinta (joka oli jo alunperin edullinen).
Oon harkinnut Vintedin kokeilemista myös, mutta sen perusteella, mitä oon käynyt sitä selaamassa, se vaikuttaa jotenkin kauhean sekavalta. Ja kaverin puheiden perusteella siltä, että jo valmiiksi pilkkahintaisista tuotteistakin yritetään tinkiä puolet hinnasta pois. Mutta jos siellä tavara liikkuu vielä Toriakin paremmin, niin kai sitä on rohkaistuttava kokeilemaan :D
|