Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  En vaihtanut asiakkaan lakanoita

Lähettäjä: Siivooja 
Päivämäärä:   4.12.25 07:47:31

... vaikka heillä se kuuluu siivoukseen. Kysyin, onko lakanat vaihdettu kun näytti siltä, ja asiakas totesi vaihtaneensa ne eilen. Käytin säästyneen ajan uunin pesemiseen, joka ei kuulu tuolla siivoukseen ilman erillistä pyyntöä. Asiakas oli tyytyväinen.

Re: En vaihtanut asiakkaan lakanoita

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   4.12.25 08:39:15

Ok, kiitos tiedosta.

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   4.12.25 08:40:44

Niin? Miten tarina jatkuu?

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   4.12.25 08:52:26

Jatkossa teet sen silti.
Ei ole sun tehtävä arvioida ovatko he tehneet sen jo vaiko eivät, jos se on yksi asia mistä maksetaan niin se tehdään.

Lähettäjä: Kerpele 
Päivämäärä:   4.12.25 09:01:25

H, kuulostat just sellaiselta ihmiseltä, joka seisoo vaikka tunnin tumput suorana jos ei erikseen käsketä/pyydetä jotain tekemään. Mulla käy siivooja joka osaa aloittajan lailla käyttää omaa järkeään ja nähdä mitä voi tehdä jonkin sovitun sijaan jos olen tehnyt itse sen jo.

Lähettäjä: sam 
Päivämäärä:   4.12.25 09:51:20

Olisin myös kiitollinen asiakkaana, jos lakanoitani ei kulutettaisi aivan turhalla pesukerralla ja säästyvä aikakin tulisi käytettyä fiksusti.

Aiheesta vähän sivuun, vaikka pidänkin siivouksesta ja kotitöistä, joskus tulee harkittua ostopalvelua yläpölyjen siivoukseen, kun en yhtään tykkää porrasjakkaralla kiipeilystä. Kuuluuko esim aloittajan vuosikelloon vaikka tämän asiakkaan kodissa yläpölyjen pyyhintä/ siivous kuinka usein...? Tai olisiko se palvelun tuottajan näkökulmasta fiksumpaa hankkia vaikka aina satunnainen kertasiivous tyyliin keittiöön kerrallaan, esim 4-6h jossa varmaan ehtisi ne yläpölyt, pestä ikkunat, lieden taustan ja kaappien ovien pyyhinnän, matot ulos, uuni, jääkaappi, mikro ja perusimurointi + moppaus...?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.12.25 13:46:54

Sam: se on miten sovitaan. Tuo kertasiivous voisi olla sinulle ihan passeli, tilaat uunipesun ja mitä muuta nyt haluatkaan, niin katsotaan kauanko siihen suunnilleen menee. Itse tulen juuri räätälöidyltä siivouskeikalta, jossa jäi jopa ylimääräistä aikaa, niin ennätin "kaupan päälle" pestä vessankin ihan juhlakuntoon.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.