|
Lähettäjä: Elovena
Päivämäärä: 4.12.25 14:44:18
Kannattaa tosiaan avoimesti kokeilla kaikkea. Täällä ihmeen moni olettaa, että kaikilla on sama maku.
"Raejuustoa en syönyt ennen muutenkaan, ei kai kukaan sitä kaipaa..." Siis jos minä en syö, ei kukaan muukaan halua? No, raejuusto ei ehkä ole se kaikkein tärkein ruoka-aines, mutta tämä asenne kummastuttaa.
Kauramaitotuotteistakin voi myös tykätä, kun täällä "tuputetaan" soijamaitoa ja soijajogurttia. Ei niissäkään vikaa ole varsinkaan, jos lapsi niistä tykkää, mutta miksi tyrmätä joku tuote vain siksi, jos joku nettikirjoittelija ei itse siitä tykkää?
Taidan olla vähän erilainen kuin moni muu täällä, pidän nimittäin kauramaidon mausta. En ole allerginen tai intolerantikko enkä millään dieetillä (= ruokavalio), vaan voin käyttää maitoa ja mitä tahansa ruoka-ainetta. Olen silti vaihtanut luomumaidon Elovena-kauramaitoon – aivan puhtaasti maun takia. Kaurapuuroon teen puoliksi veteen, puoliksi kauramaitoon.
Siitä olen kyllä yhtä mieltä, että Floraa pahempaa levitettä ei ole koskaan keksitty. Itse syön Oivariinia, mutta jos olisi pakko vaihtaa se margariiniin, niin Floraan en koskisi pitkällä tikullakaan. Keiju taitaa olla ihan ok.
Rohkeasti kokeilemaan ja kuten joku sanoi, asenne on myös tosi tärkeä. Ei kannata itse nyrpistellä nenää ja etukäteen tuomita mitään pahanmakuiseksi.
|