|
Lähettäjä: .
Päivämäärä: 4.12.25 12:24:37
“Voisitko laittaa vaikka kuvitteellisesta naisesta tekemäsi esimerkin?”
---
En vastaa vain muutaman rivin kirjoittaville, tekohauskoille mukanokkelille, en törkeyksiä lateleville eli omaa typeryyttään julistaville enkä seksin ehdottelijoille, vaikka seksistä pidänkin.
En kaipaa myöskään välitöntä suurta kolahdusta, vaan tahtoisin tutustua ihmisiin ihan vain ihmisinä. Jos kirjoittelu tuntuu sinusta vastenmieliseltä tutustumistavalta tai käyt treffeillä ensisijaisesti seksin tai suuren tunteen toivossa, en ole sinulle oikea vaihtoehto.
Voisin lähteä kanssasi metsäretkille istumaan nuotiolle, päivämelonnalle, pitkälle pyörälenkille, umpihankihiihdolle, museoon, teatteriin tai yhdessä lukupiiriin. Passiivinen notkuminen esimerkiksi baareissa ei ole minua varten, mutta rauhallisista koti-illoista kirja kädessä tai ruokaa tehden pidän. Ruokaa teen mielelläni myös yhdessä.
Ihminen on valitettavasti ulkonäkönsä vanki. Se koskee sekä sitä, mitä hän pystyy itse tarjoamaan, että sitä, mitä hän kumppaniltaan vaatii. Minä olen tavallisen näköinen normaalipainoinen nainen. En ruma, mutta en kaunotarkaan, eikä luonteelleni ole ominaista myöskään esiintyä kaunottarena. En meikkaa joka päivä.
Miehessä minulle paljon tärkeämpää on luonne, arvot, ajatukset ja käytös kuin ulkonäkö. Jotenkin miehen kuitenkin tulee viehättää minua myös ulkoisesti, mutta viehätys ei ole suorassa yhteydessä edustavaan ulkonäköön.
Jos tahdot tutustua naiseen ilman välitöntä pakottavaa tarvetta seksiin, ihastukseen ja parisuhteeseen, kerro ihmeessä ajatuksistasi. Minä olen jo sen ikäinen, etten enää suuriin romanttisiin havahtumisiin usko, mutta kyllä minä silti edelleen miehistä viehätyn ja haaveilen, että voisin kasvaa jonkun kanssa yhteen.
En myöskään koe, että tutustuminen olisi ajan tuhlausta. Jokainen ihminen on omalla tavallaan mielenkiintoinen, vaikka tutustumisesta ei välineellisiä hyötyjä seuraisikaan.
Toivon päivääsi hyvää mieltä!
|