Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Teen sulle kunnollisiin miehiin vetoavan

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.12.25 13:36:00

...deitti-ilmoituksen tekstin. Mitä tahdot itsestäsi kertoa?

Re: Teen sulle kunnollisiin miehiin vetoavan

Lähettäjä: kerma 
Päivämäärä:   3.12.25 13:46:40

Mitat kiinnostaa ja "karvamuoti" tietysti myös, noista on hyvä lähteä liikkeelle.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.12.25 14:16:43

^ Aivan, kerma tässä upeasti havainnollistaa millaisia nämä "kunnon miehet" ovat XD

Lähettäjä: duplo 
Päivämäärä:   3.12.25 14:26:20

Kerma siis haluaa itsestään tehtävän "kunnollisiin miehiin vetoavan deitti-ilmoituksen". Eli Kerma etsii miestä? Luulin, että hän tykkää naisista...mutta mitäpä minä mistään tietäisin.

Lähettäjä: ht-leidit 
Päivämäärä:   3.12.25 15:54:21

Ei me haluta mitään kunnollisia miehiä, jännämiehet on ne mitkä pistää sukat pyörimään <3

Lähettäjä: pudlo 
Päivämäärä:   3.12.25 16:07:05

Voisiko aloittaja kertoa, millaisia ovat "kunnolliset miehet"?
Listaa kriteerit vaikka ranskalaisilla viivoilla.

Päivämäärä:   3.12.25 16:29:42

Sellaisia, jotka eivät puhu kumppanistaan tai muista ihmisistä rumasti, jotka kuuntelevat kumppaninsa tarpeita ja huomioivat ne, jotka pystyvät keskustelemaan ja neuvottelemaan vaikeistakin asioista, jotka eivät ole aineiden ongelmakäyttäjiä ja jotka kantavat vastuunsa yhteisestä arjesta.

Lähettäjä: Täh 
Päivämäärä:   3.12.25 16:32:44

Kerman deitti-ilmon tekstin me haluamme nähdä. Ja vain sen, kiitos ei mitään muuta.

Päivämäärä:   4.12.25 09:37:07

Tarjousta ei näköjään haluta ottaa vastaan. Kova on valitus, ettei kunnollisia miehiä ole, mutta apu ei kelpaa.

Lähettäjä: ht-leidit 
Päivämäärä:   4.12.25 09:41:05

No siis, kuten tuolla ylempänä sanottu...

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   4.12.25 11:21:22

Mulla ei ole koskaan ollu miehistä puutetta, ja kun tein treffi-ilmoituksen muutama vuosi sitten niin vastauksia tuli lähemmäs 50... ja löysin ihanan miehen jonka kanssa haluan vanheta.

Mulla oli treffi-ilmossa niin hyvä konsepti että vastauksia tuli taatusti ja sai poimia parhaat päältä.

Sanat vakavaa suhdetta ja tositarkoituksella karkottaa parhaat tyypit, se on fakta.

Päivämäärä:   4.12.25 11:35:52

Miten vakava suhde ja tositarkoistus mainittuina voivat karkoittaa _parhaat_...

Päivämäärä:   4.12.25 11:48:49

Voisitko laittaa vaikka kuvitteellisesta naisesta tekemäsi esimerkin?

Päivämäärä:   4.12.25 12:00:33

"Lähettäjä: .
Päivämäärä: 4.12.25 11:35:52

Miten vakava suhde ja tositarkoistus mainittuina voivat karkoittaa _parhaat_..."

Tule ulos sieltä kuplasta ja mieti asiaa. Miksi esim moni mies sanoo 'jouduin naimisiin' sen sijaan että pääsin naimisiin. Siinä pikku vinkki.

Päivämäärä:   4.12.25 12:24:37

“Voisitko laittaa vaikka kuvitteellisesta naisesta tekemäsi esimerkin?”

---

En vastaa vain muutaman rivin kirjoittaville, tekohauskoille mukanokkelille, en törkeyksiä lateleville eli omaa typeryyttään julistaville enkä seksin ehdottelijoille, vaikka seksistä pidänkin.

En kaipaa myöskään välitöntä suurta kolahdusta, vaan tahtoisin tutustua ihmisiin ihan vain ihmisinä. Jos kirjoittelu tuntuu sinusta vastenmieliseltä tutustumistavalta tai käyt treffeillä ensisijaisesti seksin tai suuren tunteen toivossa, en ole sinulle oikea vaihtoehto.

Voisin lähteä kanssasi metsäretkille istumaan nuotiolle, päivämelonnalle, pitkälle pyörälenkille, umpihankihiihdolle, museoon, teatteriin tai yhdessä lukupiiriin. Passiivinen notkuminen esimerkiksi baareissa ei ole minua varten, mutta rauhallisista koti-illoista kirja kädessä tai ruokaa tehden pidän. Ruokaa teen mielelläni myös yhdessä.

Ihminen on valitettavasti ulkonäkönsä vanki. Se koskee sekä sitä, mitä hän pystyy itse tarjoamaan, että sitä, mitä hän kumppaniltaan vaatii. Minä olen tavallisen näköinen normaalipainoinen nainen. En ruma, mutta en kaunotarkaan, eikä luonteelleni ole ominaista myöskään esiintyä kaunottarena. En meikkaa joka päivä.

Miehessä minulle paljon tärkeämpää on luonne, arvot, ajatukset ja käytös kuin ulkonäkö. Jotenkin miehen kuitenkin tulee viehättää minua myös ulkoisesti, mutta viehätys ei ole suorassa yhteydessä edustavaan ulkonäköön.

Jos tahdot tutustua naiseen ilman välitöntä pakottavaa tarvetta seksiin, ihastukseen ja parisuhteeseen, kerro ihmeessä ajatuksistasi. Minä olen jo sen ikäinen, etten enää suuriin romanttisiin havahtumisiin usko, mutta kyllä minä silti edelleen miehistä viehätyn ja haaveilen, että voisin kasvaa jonkun kanssa yhteen.

En myöskään koe, että tutustuminen olisi ajan tuhlausta. Jokainen ihminen on omalla tavallaan mielenkiintoinen, vaikka tutustumisesta ei välineellisiä hyötyjä seuraisikaan.

Toivon päivääsi hyvää mieltä!

Lähettäjä: Täh 
Päivämäärä:   4.12.25 12:32:46

Tuo voi toimia jos olet oikeasti noin passiivinen ja ulkonäön vanki, siis uhriudut. Muuten ei ehkä kuvaa persoonaa eikä luo kuvaa, että tämän mimmin kanssa olisi kivaa arkea.

Lähettäjä: minä 
Päivämäärä:   4.12.25 12:58:01

Aika minä-keskeistä ajattelua edustaa tuo ehdotelma.

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   4.12.25 12:59:02

Mulle tuli olo, että tuolla ilmoituksella saa kotihissukan, joka yrittää miellyttää kunnes ei jaksa ja uhriutuu pikku hiljaa. Hyvän parisuhteen vois saada, jos itse on vaatimaton peräkammarinpoika, joka ei halua olla yksin, ja ottaa äidinkorvikkeen. Mutta siis turvallista ja helppoa, jos sitä vaan jatkuu...

Päivämäärä:   4.12.25 13:22:45

"Mulle tuli olo, että tuolla ilmoituksella saa kotihissukan"

Siinä kuitenkin mainittiin moneen kertaan sekä luonnossa liikkuminen että kulttuuritapahtumat.

Tässähän se naisten ongelma on, että ne kunnolliset miehet tuntuvat kotihissukoilta. Eivät sytytä. Ovat tylsiä. Ehkä hiljaisia. Eivät vaikuta riittävän maskuliinisilta.

Lähettäjä: Sunika 
Päivämäärä:   4.12.25 14:08:44

"vaikka tutustumisesta ei välineellisiä hyötyjä seuraisikaan."

Niin siis mitä?

Päivämäärä:   5.12.25 11:52:46

Jo ensimmäisessä lauseessa saa käsityksen huumorintajuttomasta tosikosta jolle ei uskalla sanoa mitään ettei vaan vedä hernettä nenään.

Hakee kilttiä impotenttia juoppoa, joka kirjoittaa kännipäissään aina samankaltaisia runoja ja jonka ajatusmaailma on siellä vihervasemmiston puolella kun ei kunnon koulutusta ole.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.