Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi miehet ei laita enää viestiä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.12.25 16:51:23

Onko nettitreffikulttuuri jotenkin muuttunut viimeisen vuosikymmenen aikana, kun miehet ei laita enää ekana viestiä. Odotetaanko nykyään tasa-arvon nimeen että nainen aloittaa keskustelun? Tyyliin kolme kymmenestä laittaa viestiä, ja ne jotka laittaa aloittaa "miten menee?".. . Kaikki on vastanneet keille olen laittanut ekan viestin, mutta koska olen liikkeellä selkein kriteerein niin että mikä tahansa ei kelpaa ja ensimmäinen kriteeri on vanhanaikaisesti se että mies on aloitteellinen, itsevarma ja omaa jotkut alkeelliset keskustelutaidot niin päätin että en laittele enää ekoja viestejä. Olkoon se ensimmäinen kriteeri että pystyy siihen. Jos ei pysty, ei ole mua varten muutenkaan.

Ei tää ennen tällaista ollut, päin vastoin viestit oli niin täynnä etten edes kaikille ehtinyt vastata. Nyt on lista täynnä matchejä mutta vain muutaman kanssa on edes joku sana vaihdettu. Kummallista.

Re: Miksi miehet ei laita enää viestiä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   1.12.25 16:53:01

Aika moni mies vaan yrittää saada matchin ihan kaiken kanssa ja ei välttämättä tee mitään sen enempää.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.12.25 17:00:14

Ehkä olet vanhentunut ja menettänyt vetovoimasi?

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   1.12.25 17:02:30

Joo, deittailukulttuuri on muuttunut paljon. Nykyään ihmiset keräilee vaan mätsejä ja koko ajan etsivät sitä parempaa nurkan takaa. Ehkä äpit luo illuusion siitä että valinnanvaraa on.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.