|
Lähettäjä: Olen nimetön
Päivämäärä: 1.12.25 00:17:18
Muistetaanko sinut? Itse käyn harrastukseni puolesta koulutuksissa muutaman kerran vuodessa ja osittain samat ihmiset pyörivät niissä. Tammikuussa olin viikonlopun mittaisessa koulutuksessa ja nyt uudelleen. Mukana oli myös ihminen, joka tammikuussa oli kanssani samassa pienryhmässä, hän ei muistanut minua. Samassa koulutuksessa oli nainen joka tässä toisessa koulutuksessa esittäytyi minulle uudelleen. Oli myös eräs, jonka kanssa viime vuonna istuin samassa illallispöydässä pikkujouluissa, ei hänkään muistanut minua. Ihminen jonka kanssa olin noin kuukausi sitten koulutuksesssa kysyi, että mistä me tunnetaan kun näytän tutulta.
Olen kyllä hirveän tavallinen, tavallisen oloinen ja tavallisen näköinen. Juttelen kyllä mutta en ole se kaikista puheliain tai porukan naurattaja. Eikä kyllä ole nuokaan ihmiset, jotka minä muistan. Toki voi olla, että minulla on vain hyvä kasvo- ja nimimuisti ja siksi muistan nuo ihmiset. Mutta kyllä siitä jää vähän sellainen fiilis, että on näkymätön ja oikeasti yllätyn, jos joku sanoo muistavansa minut.
|