Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä tehdä yksin?

Lähettäjä: Yksin 
Päivämäärä:   30.11.25 19:05:43

BF tarjoukset saivat taas itkemään, oli fööniä kahdelle, kylpylätarjouksia kahdelle sekä perheille, risteilytarjouksia myös, kaikenlaisia kivoja elämyksiä kahdelle.
Minulla ei ole yhtäkään ystävää, joka lähtisi. On kavereita kyllä, joiden kanssa soitella tai käydä kahvilla tai lenkillä, mutta mihinkään muuhun seurani ei sitten enää kelpaakaan.

Tietysti voisin yksin lähteä noihin em. juttuihin, mutta ihan törkeän kallista yhden hengen huoneet yms. Eikä se ole sama yksin möllöttää jossain, kun ei ketään kenen kanssa jakaa iloa.

Mitä sinä teet yksin?
Minä käyn yksin tallilla (siellä toki tuttuja), salilla, lenkillä, joskus harvoin jossain näyttelyssä tms, kesäisin myös vaeltamassa, suppailemassa yms.

Re: Mitä tehdä yksin?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   30.11.25 19:11:01

Joo tiedän tunteen. Jotain arvontojaki kun on ja pitäs tägää kaveri. Ei mulla ole :D

Yksin käyn lenkillä koirien kanssa, käyn shoppailemassa, elokuvissa, syömässä, lomareissuilla kotimaassa. Kotona teen palapelejä, pelaan, katon sarjoja. Joskus surin yksinäisyyttäni mutta olen jopa alkanu nauttia tästä että voi tehdä just sitä mitä itse haluaa. On mulla toki muutamia kavereita, yhdellä on mies joka on aina nro 1. Käydään yleensä vain joskus pari kertaa vuodessa syömässä. Pari kaveria on humputtelu kavereita.. tosin sekin harmittaa että nähdään aina vain viihteellä.

Lähettäjä: Hoo 
Päivämäärä:   30.11.25 19:11:48

Oon kotona enimmäkseen, okt joten puuhaa riittää aina.

Käyn keikoilla yksinkin, mutta muuten on vähän vaikea lähteä mitään tekemään.. Aiemmin oon reissannut paljonkin yksin, mutta jotenkin siitä meni hohto jossain vaiheessa ja esim. Ulkomailla vain omassa seurassa oleminen on nykyään vain ja ainoastaan tylsää. Mieluummin istun kotona, ainakin rahaa säästyy.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   30.11.25 19:12:03

Ja tuo ettei voi jakaa iloa niin itse jaan sen iloni someen muille reissulta :D

Lähettäjä: Yksin 
Päivämäärä:   30.11.25 19:18:48

Yksinmatkustelua jonkin verran harrastanut myös ja se on todellakin tylsää. Minä en vaan ole ikinä viihtynyt kotona ja tuntuu, että elämä jää kokonaan elämättä. Kuolen tylsyyteen kotona, ikää kohta 50.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.