Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuinka saada töitä ?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.11.25 19:10:19

Nyt vinkit kehiin. Oon hakenut jo montaa paikkaa eikä mistään kuulu mitään. Pakko olisi työpaikka löytää että pääsis edellisestä paikasta eroon.

Re: Kuinka saada töitä ?

Päivämäärä:   28.11.25 19:14:51

Suhteilla.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.11.25 19:17:23

No sulla sentään on työpaikka. Monella ei ole.

Päivämäärä:   28.11.25 19:30:31

Suhteitapa ei vaan ole.
- älä huoli, ei varmaan ole enää kauaa tällä menolla, siksi pitäisi löytää uusi paikka koska en mitenkään pärjää pelkällä työttömyystuella.

Lähettäjä: noh 
Päivämäärä:   28.11.25 19:37:47

Tähän aikaan vuodesta ei pahemmin ole työpaikkoja tarjolla. Sesonkituotteita tekevien firmojen (esim elintarvikeala) rekry oli ja meni ja se sesonkikin on kohta ohi. Varmaan lähes joka alalla alkuvuosi on aina hiljaisempi ja sitten aletaan katselemaan kesätyöntekijöitä. Itsekin tuossa selailin vapaita työpaikkoja kun oma työ alkoi v*tuttaa oikein huolella, tai ei työ vaan työyhteisö. Ei löydy mitään kokoaikaista ainakaan täältäpäin Suomea mun alalta.

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   28.11.25 19:39:44

Kauan olet hakenut? Minä hain kolme vuotta, kunnes sain alkusyksystä uuden paikan. Enkä ollut työttömänä sen kolmen vuoden aikana, vaan vakitöissä.

Päivämäärä:   28.11.25 19:48:42

No nyt vasta tein hakemukset. Pari oman alan paikkaa ollut haussa, harmittaa ettei mitään kuulu. Nyt kyllä kelpais vaikka lyhempi pätkä kuin vakipaikka.

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   28.11.25 20:14:27

Muistakaa piilotyöpaikat! Jopa 50% kaikista auki olevista työpaikoista on piilotyöpaikkoja, eli ne eivät ole missään haussa. Avoimia hakemuksia vetämään

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.