Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Nettikauppa ja tuote puuttuu

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   28.11.25 17:53:10

Olenko nyt jotenkin nipo?
Tilasin useamman tuotteen nettikaupasta, tuotteet tuli ja tarvitsin sieltä kiireellä yhden jutun, avasin ja päällisin puolin tarkastin tilauksen ja mokasin siinä. Ehdin katsoa kunnolla vasta yli viikon päästä ja yksi tuote puuttui. En sitten kehdannut enää yli viikon päästä toimituksesta reklamoida ja ajattelin että nielen tappioni.
No firmalta tuli sähköpostiin pyyntö arvioida tuotteet ja lomakkeessa luki "arvostelu tarkastetaan ja yritys saa halutessaan jättää arvostelun julkiasematta". Eli joku ihminen käy ne läpi ja näin oletan muutenkin koska pieni kauppa kyseessä.
Kirjoitin arvostelun kaikista tuotteista ja tähän toimituksesta puuttuvaa kirjoitin asiallisesti että tuote puuttui toimituksesta, emme saaneet tuotetta.
Jäin odottamaan että sieltä otettaisiin yhteyttä mutta eipä kuulu mitään, yli kuukausi jo mennyt arvostelun lähettämisestä?! Oikeasti pikkufirmaa ei sen vertaa asiakaspalvelu kiinnosta että lähettäisi sen puuttuvan tuotteen tai edes jonkun alekoodin tai edes jotain pahoitteluja heidän mokasta? Olen ihan ihmeissäni toiminnasta :D

  Re: Nettikauppa ja tuote puuttuu

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   28.11.25 17:56:22

No miksi ihmeessä et ottanut heti asian huomattuasi yhteyttä? Ne arvostelut eivät ole sama juttu, kuin asiakaspalaute. Arvostelut saattaa mennä lähes automaationa nettisivuille tms, asiakaspalaute taas henkilölle, joka ne käy läpi. Nyt on jo aika myöhäistä valittaa saapumattomasta tuotteesta...

  Re: Nettikauppa ja tuote puuttuu

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.11.25 18:01:01

Ei sitä ole välttämättä lukenut kukaan tai ainakaan kukaan sellainen joka voisi tai jaksaisi asialle mitään tehdä. Voi olla täysin firman ulkopuolinen tyyppi siellä niitä völillä tarkastelemassa.

  Re: Nettikauppa ja tuote puuttuu

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.11.25 18:05:08

Et kehdannut reklamoida, mutta kehtasit arvostella ja odottaa, että joku ottaa yhteyttä. Olet outo tyyppi.

  Re: Nettikauppa ja tuote puuttuu

Lähettäjä: vp 
Päivämäärä:   28.11.25 18:05:36

Sinä sanoit jo nielleesi tappiosi, niin mitä enää odotat? Ihan hyvin olisit voinut silloin viikon päästä laittaa viestin, että huomasit yhden tuotteen puuttuvan.

  Re: Nettikauppa ja tuote puuttuu

Lähettäjä: *o* 
Päivämäärä:   28.11.25 18:23:01

Olet todella nipo ja toimit todella typerästi. Jätät reklamoimatta ja valitat kun yritys ei huomaa kun yrität kiertoteitä antaa palautetta. Jos et kehtaa reklamoida niin niele sitten tappiosi äläkä valita netissä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.