|
Lähettäjä: Koira itsekkin
Päivämäärä: 28.11.25 09:45:59
Etsin koiraa, kuten otsikkokin sano,o ja paremmin ei tarvi kai sanoa. Tämä viesti tavoittaa jotkut, tai ei ehkä ketään.
Minulla ei ole miljoonasäästöjä, eikä akuutisti rahaa tuhansia euroja, mutta olen taloudellisesti kykenevä pitämään koiraa ja ell kulut on katettu jo (ei vakuutuksen puolesta). En omista autoa, en pääse toiselle puolelle Suomea, mutta voin silti taata, että sinun entiselle elämänkumppanillesi löytyy koti, joka arvostaa koiraa korkeammalle kuin omistajansa itseään. Minulla on eläinalan tutkinto, mutta olen työtön. Työt valitsen lemmikin mukaan, jos koirani ei ole tervetullut, en minäkään.
Edellinen rakkaani kuoli tämän vuoden tammikuussa, seniori-iässä, kaiken rakkautensa antaneena ja takaisin saamana. Uskon, olisin valmis uudelle kumppanille, nyt kun surutyön olen saanut hallittavalle tasolle.
Olen 30-v, liikunnallinen nainen, ja ainoa koiraa rajoittava ympäristö on kerrostalo, eli ei-reaktiivista haukkua. Kaiken muun kanssa pärjätään. Koira ei jää koskaan yksin kotiin, joten eroahdistus ei ole ongelma. Eroahdistuksen vuoksi tuo edellinen koirani vaihtoi kotia, pitkälle yli kymmenen vuotta sitten... Hän ei vaan halunnut olla yksin ja ymmärsin sen.
Olisiko kellään minulle elämänkumppania? Uutta ystävää, joka saa kaiken tarvittavan ruoan ja liikunnan tasolla, ja aivan kaiken rakkaudessa.
Kävin tällä palstalla viimeksi edellistä ystävää etsiessäni vuosikymmen sitten, ehkä nytkin tuottaa tulosta. :) jos heräsi hyvä idea, laita sähköpostisi niin olen yhteydessä.
|