Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sokerittomat marjakeitot ovat parempia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.11.25 17:53:27

Makeutusaineilla makeutetut valmismarjakeitot ovat parempia kuin sokerilla makeutetut. En tiedä, mistä johtuu. Yleensä pidän enemmän sokerista.

Re: Sokerittomat marjakeitot ovat parempia

Päivämäärä:   27.11.25 18:03:56

Minusta kaikki valmiit ovat ylimakeita. Itse tehden kiisselin valmistukseen menee tuskin 10 minuuttia ja laitan vain hiukan tavallista sokeria.

Päivämäärä:   27.11.25 18:08:15

vesi, mustikka 7 %, mustikkatäysmehu 3 %, sakeuttamisaine (guarkumi), muunnettu tärkkelys, happamuudensäätöaine (sitruunahappo), makeutusaineet (aspartaami*, asesulfaami K). *Sisältää fenyylialaniinin lähteen.

**

Miten luulinkaan et valion sokeriton olisi = makeuttamaton, katinkontit, ripaus marjaa ja loput höpöä. Tarviikin ensikesänä ostaa mustikoita ja tehdä itse.

Päivämäärä:   27.11.25 18:09:16

En halua kumpaakaan, ovat liian makeita. Hyvin-tuoteperheellä on sellainen marjakeitto, missä ei ole mitään makeutusaineita tai sokeria, ostan vain sitä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.11.25 18:11:53

Nuo on hinnaltaan todella kalliita siihen nähden että joku 10% on marjaa ja loput lisäaineita. Parasta tulee kun tekee itse.

Lähettäjä: Sk 
Päivämäärä:   27.11.25 18:18:39

Aspartaamia ei suuhuni laita.

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   27.11.25 18:40:36

Aspartaami on mulle niin myrkkyä, että jättäisin ehdottomasti kauppaan. Mun mielestä tosi moni tällainen tuote on liian makeita muutenkin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.