Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Olenko normaalia kuivaplluisempi?

Lähettäjä: ireue 
Päivämäärä:   26.11.25 18:33:32

Nyt on parin päivän ajan tullut somessa paljon vastaan näitä "80 naista pahoinpidellään Suomessa joka päivä. Yhtenä päivänä se olin minä" -julkaisuja. Todella monista niissä uhri kertoo, että häneltä on vain vedetty housut jalasta ja alettu r4iskata. Täälläkin moni on kertonut olleensa r4iskauksen tai sksuaalisen hyväksikäytön uhrina kun puoliso on vain tullut tunkemaan munan plluun ja alkanut panna.

Olenko minä jotenkin epänormaalin kuiva, kun minuun ei muna uppoa noin vain? Alapääni ei ole mikään Sahara eikä minulla ole mitään alapäävaivoja, mutta alapääni on n*ssittavan limainen ainoastaan ovulaation aikaan eikä silloinkaan välttämättä koko ajan. Ainoastaan silloin, kun olen kiihottunut ja oikeasti panettaa. Vaikka minua haluttaisi, niin ovulaation ulkopuolella en vain kostu niin, että sksi onnistuisi ilman liukkaria. Ei ole koskaan onnistunut, eli mikään pikapano ei noin vain onnistuisi, eikä minua sais r4iskattuakaan ilman liukkaria. Sksi onkin kanssani vaatinut aina liukkarin käyttöä.

En siis vähättele sksuaalisen hyväksikäytön tai r4iskauksen uhreja. Olen ollut seksuaalisen hyväksikäytän uhrina, tehnyt siitä ihan rikosilmoituksenkin, nimikkeellä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, ja lapsesta asti on ollut ties mitä sksuaalista häirintää. Mutta tajusin, ettei minun alapääni todellakaan ole niin kostea/limainen, että kukaan noin vain tunkisi munaansa sinne. Edes kondomin lima ei riitä mihinkään, hädin tuskin ovulaation aikaan siitäkään on mihinkään.
En käytä hormonaalista ehkäisyä, en ole ikinä käyttänyt, joten sekään ei ole syynä.

Olen aina ollut tällainen "kuivempiplluinen". Olenko jotenkin epänormaali? Vai onko ihan normaalia, että yhdyntä ei onnistu ilman liukkaria? Oletteko te muut samanlaisia, että yhdyntä vaatii aina liukastetta vai onko teillä aina riittävästi liukastetta omasta takaa, vaikka joku yllättäen tulisi panemaan?

Re: Olenko normaalia kuivaplluisempi?

Lähettäjä: Mu 
Päivämäärä:   26.11.25 18:44:26

Eihän raiskaaja kysy sopiiko panna vaan se muna survaistaan sisään siitä huolimatta.
Joillain on en nyt muista mikä se on mutta alapää ns Kampissa. Silloin voi olla vaikeaa saada vaikka jopa sormi sisään.

Lähettäjä: ireue 
Päivämäärä:   26.11.25 18:55:20

"Eihän raiskaaja kysy sopiiko panna vaan se muna survaistaan sisään siitä huolimatta."

Mutta kun minuun ei saa sitä munaa survaistua kun en ole liukas.

Ei ole kyse siitä että alapää olisi niin lukossa, ettei sinne mene edes heinänkorsi vaan siitä, ettei alapääni ole liukas muuten kuin ovulaation aikaan todella kiihottuneena.

Joten olenko täysin epänormaali, jos normaaliin alapäähän sen munan saa noin vain survaistua sisään milloin vain ja minuun ei saa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.11.25 18:56:15

Siellä on reikä. Jos sinne väkisin tunkee, liha menee rikki, tulee haavoja sekä vammoja mutta kyllä se sinne menee. Olet onnekas kun et ole sitä kokenut.

Päivämäärä:   26.11.25 19:12:13

Laitan tähän trigger warningin alkuun, eli älä lue jos olet herkkä!

Se survotan väkisin ja siitä tulee jopa elinikäisiä vammoja myös fyysisesti. Myös peräaukkoon voidaan työntyä väkisin ihan samoin. Tai tehdä tilaa jollain esineellä jos ei meinaa onnistua.

Lähettäjä: ---- 
Päivämäärä:   26.11.25 19:17:20

Sinuun on siis yritetty survoa väkivaltaisesti penis sisälle? Kannattaa varmaan valita seksikumppanit jatkossa vähän paremmin

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   26.11.25 19:23:21

Mikä ihme aloittajaa vaivaa? Luulisi tyhmemmänkin tajuavan, että kuvailemallasi seikalla ei ole mitään väliä, raiskaaja raiskaa kyllä. Jos et kerran ole tätä kokenut, niin mitä oikein ihmettelet?

Päivämäärä:   26.11.25 19:26:03

Kyllä se sinne sisään humpsahtaa sinullakin kun riittävästi survotaan. Siinä kohdassa kun miestä ei kiinnosta tippaakaan paljonko se sinua sattuu ja paljonko ihoa siinä survoessa repeää.

Pudottaudu vaikka jonkun tekopeniksen päälle niin huomaat että sinne se hujahtaa ja nopeasti. Ja sattuu ihan sáátanasti. Mutta menee sisään kuitenkin.

Päivämäärä:   26.11.25 19:29:48

"Mutta kun minuun ei saa sitä munaa survaistua kun en ole liukas."

Ja montako kertaa joku on koettanut väkivalloin survoa munaa sinne ei-liukkaaseen plluusi? Voin vakuuttaa, että kyllä sinunkin kuivaan reikääsi penis mahtuu kun väkisin tungetaan. Se vaan ottaa kipeää ja voi tulla vammoja, verikin voi liukastaa. Lapsiakin valitettavasti raiskataan niin siinä ei aikuisen naisen toosan kuivuus paljoa paina...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.