|
Lähettäjä: Pilkku
Päivämäärä: 26.11.25 14:13:28
Mitä ajatuksia ja neuvoja? Ihan ekaksi sanon että miehen työpaikka ei ole se perinteinen, siksi tollaset tulot.
Ollaan monet hyvin tienaavia, itse täysillä tunneilla saan nettona 4 tonnia, mies tuplat tai ylikin. Nyt teen vajaata viikkoa ja käteen tulee kolme tonnia. Mies maksaa asunnon vuokran ja siihen liittyvät kulut, pääosin ruokaostokset ja jotain minun laskuja. Minä maksan hevoseni kulut, autoni vero+vak ja muita minun kuluja mitä minulla nyt on. Miehellä parisen sataa tuhatta euroa säästöjä ja n 80k realisoitavaa omaisuutta. Mulla säästöjä 0 e ja omaisuuden (auto ja hevonen) myyntiarvo 30t. Et jos jotain kävisi niin ne myymällä saisin pärjättyä. Ja kyllä, näilläkin tuloilla ja velattomankin auton kanssa yksinasujana kaikki mitä tuli myös meni.
Jossain vaiheessa mies haluaisi ostaa suoraan säästöistään omakotitalon meille. Ja minulla on jossain vaiheessa mahdollisuus lopettaa työt jos niin haluan ja silloin voi vaikka keskittyä matkusteluun tms. Miten voisin turvata selustani? Säästämällä itselleni ihan konkreettisia säästöjä? En halua olla alakynnessä ja elää kahden tuloluokan parisuhteessa jossa mies on rikas ja itse maksan viimisillä roposilla jotain eläinlääkärin laskua ja tilillä sitten 0 e.
Lapsia ei ole tulossa joten sitä ei tarvi miettiä.
|